φυσικά και η παραπληροφόρηση είναι χρήσιμη για να καλλιεργηθεί η διάκριση και η ικανότητα της παρατήρησης. δεν είναι δυνατόν να δίνονται όλα έτοιμα στο πιάτο! αυτό σημαίνει «η γνώση δεν είναι για όλους» δυνητικά είναι ελεύθερη η γνώση, όμως η ικανότητα να γίνει διακριτή κι αντιληπτή δεν είναι για όλους και αυτό την καθιστά «απαγορευτική»
One Comment
aris
Και για δε μου λες καλάγεμου ότα λύνω ένα σταυρόλεξο για δυνατούς λύτες και δε μπορώ το καταλαβαίνω γιατί οι λύσεις μου δεν ταιριάζουν στα κουτάκια.
Όταν με παραπληροφορούνε και έχω το «απαγορευτικό» για τη γνώση πως το καταλαβαίνω?
Όταν έχει κλείσει η Φάκα?
Όταν βγω όξου πάλι στην ίδια φάκα δε θα ξαναπέσω? Αφού μαθηματικά αποδεδειγμένα δε θα είναι η προηγούμενη πηγή για τη νέα παραπληροφόρηση.
Και άμα καταλάβω ότι εγώ όλο τη πατάω από κάποιο σωτήρα δε θα τα περιμένω όλα?
Και ποιος θα μου πεί ποιος είναι ο πραγματικός σωτήρας?
Η θεία φώτιση, ή θα το ρίξω κορώνα – γράμματα?
Πιστεύω πιο πολλές πιθανότητες επιτυχίας έχει το κορώνα – γράμματα.
Άσε που κανείς δε παραδέχεται ότι έχει το απαγορευτικό του μυαλού του για τη σωστή γνώση.
Εγώ το παραδέχομαι??
Χουά χα χα χα χα χα χα χα χα.