ο θιακός πασόκος ανήκει στη τάξη των παμφάγων. οι θιακοί πασόκοι ήταν κάποτε άφθονοι, και έως πριν τρία χρόνια ήταν το είδος με τη μεγαλύτερη εξάπλωση στο νησί, όπου για διάφορους λόγους που έχουν να κάνουν με την εμπορική δραστηριότητα του τόπου δημιούργησαν τον άξονα της πλατείας, που συνεπάγονταν με την καταστροφή των παλαιών δεξιών δομών, οι δε δεξιοί λύκοι παρέμειναν μόνο σε ένα πολύ μικρό, αλλά δυναμικό κομμάτι της προηγούμενης ζώνης εξάπλωσης τους.
οι θιακοί πασόκοι ζουν ακόμη σε οικογενειακές ομάδες ή ευρύτερες ομάδες οικογενειών, τις αποκαλούμενες αγέλες, κυρίως για θηρευτικούς λόγους. κάθε πασοκική αγέλη κινείται σε αυστηρά καθορισμένο αντικείμενο, το οποίο οριοθετεί το κυρίαρχο αρσενικό σε συνεργασία με την αποδυναμωμένη δεξιά αγέλη, μέσω της ούρησης (ή της αναπαραγωγής).
ανεξάρτητα όμως από τον αριθμό των μελών, κοινό γνώρισμα σε όλες τις αγέλες ήταν και είναι η υψηλού επιπέδου κοινωνική οργάνωση.
οι αμαρτίες και η σαπίλα του δεξιού – πασοκικού άξονα της πλατείας (της εμπορικής δραστηριότητας) του θιακιού, ήτανε η αιτία που αυτό το καλοκαίρι (όπως λέει κι ο φίλος gerry 13) – βιώσαμε μέρες καταγγελιών, ανώνυμων, επώνυμων, αυτόφωρα, αστυνομίες, λιμεναρχεία, αναφορές, πικρά λόγια και πράξεις για λίγα ευρώ ή εφήμερη νίκη του εγωισμού, σε μέρες που το εμείς ψυχορραγεί και τα εγώ συγκροτούν ατέλειωτο άτακτο στρατό χωρίς συνοχή και κοινό στόχο.
γι αυτά κι εγώ am forming a one-man wolf pack
ooh ooh ooh ooh ooh ooh ooh ooh
One Comment
Anonymous
“Εις επίρρωσιν” των γραφομένων σου, θα αναφερθώ στο πως αντέδρασε το νησί στον ερχομό του κρουαζιερόπλοιου “CORINTHIAN” στο Βαθύ, με τις 50 σουϊτες και τους 100 επιβάτες. Δεν τους υπεδέχθη κάποιος επίσημος, δεν τους προσφέρθηκε ούτε ένα αναμνηστικό δώρο και το βασικότερο όλων… η σκάλα από όπου κατέβηκαν οι επιβάτες ήταν ακριβώς δίπλα στα σκουπίδια της προβλήτας.
Χάσαμε την ευκαιρία να διαφημιστούμε ΔΩΡΕΑΝ από 100 πλούσιους Αμερικανούς που πάτησαν το πόδι τους στο νησί μας. Όλοι γνωρίζουμε τη σημασία της “ζωντανής διαφήμισης” ή όπως λένε οι Αμερικανοί “word of mouth”.
Αντί λοιπόν οι “προύχοντες” να κουνηθούν για να εκμεταλλευτούν (προς όφελος του νησιού) το μεγαλύτερο brand name που λέγεται ITHACA, ήταν χωμένοι στα λημέρια τους για να δουν πως να πάρουν θέση στη νομή των επόμενων εκλογών. Λουλουδούδες, άεργοι υιοί επιχειρηματιών, αθλητικοί παράγοντες, όψιμοι συριζαίοι, δημοσιογράφοι-γκαρσόνια, μουσικάντηδες, “ακτινολόγες-νοσοκομειακοί”, ζαχαροπλάστες και λοιποί αιώνιοι δημοτικοί λειτουργοί πρωταγωνιστούν στον αγώνα της επικράτησης προς ίδιον όφελος βεβαίως – βεβαίως…