Σύμφωνα με πληροφορίες μας η ζακυνθινή κοινοπραξία θα αποχωρήσει από τη γραμμή Ιθάκη-Σάμη-Πάτρα από 1 Νοέμβρη που ξεκινάνε επισήμως τα χειμερινά δρομολόγια.
Σε μια τέτοια περίπτωση τα ερωτήματα που εγείρονται είναι πολλά: ποιος θα καλύψει το κενό στη γραμμή;
Στην περίπτωση που κοπεί η γραμμή για χειμώνα τι θα γίνει με την εξυπηρέτηση της Κεφαλονιας και ειδικά της Ιθάκης;
τι πολιτική θα ακολουθήσει το ΚΤΕΛ ;
τι σταση θα κρατήσει η kefalonian lines η οποία μάλλον ετοιμάζεται να κόψει και αυτή το Αργοστόλι-Κυλλήνη από 1 Νοέμβρη; To ενδιαφέρον για δεύτερο πλοίο υπάρχει ακόμα ;
Πολλά τα ερωτήματα , ας ελπίσουμε ότι σύντομα θα έχουμε επίσημες απαντήσεις γιατί η συγκοινωνιακή κατάσταση του χειμώνα δεν προβλέπεται και τόσο άνετη για τους Κεφαλονίτες και Θιακούς. Κ
Στα κενά που θα προκύψουν στην θάλασσα προσθέστε και την μείωση των πτήσεων της Olympic Air μέσω Ζακύνθου μάλιστα, όπως έγκαιρα σας έχουμε ενημερώσει. ΟLYMPIC AIR : Τέσσερες πτήσεις την εβδομάδα μέσω Ζακύνθου! Αποκλεισμένοι από λιμάνια, αποκλεισμένοι από αεροδρόμιο, μήπως να ελπίζουμε στα υδροπλάνα;
Άλλο μυστήριο και από αυτή την πλευρά. Παρόλο που η Κεφαλονιά συμμετείχε σε σύσκεψη στην Κέρκυρα για την επέκταση των υδροπλάνων στο Ιόνιο και φυσικά στην Κεφαλονιά, και παρόλο που συμμετείχε αντιπροσωπεία του Δήμου Κεφαλονιάς στην σύσκεψη αυτή, Στην τελική ευθεία για υδατοδρόμια στο Ιόνιο και την Κεφαλονιά ούτε φωνή ούτε ακρόαση από το Μέγαρο. Κανένα επίσημο δελτίο τύπου δεν εκδόθηκε Δυστυχώς ο Δήμος έχασε την ευκαιρία της χρηματοδότησης των υποδομών των υδροπλάνων , δεν κατέθεσε αίτηση χρηματοτησης κάτι που εκμεταλλεύτηκε η Σκύρος.
Δεν ανησυχούμε γιατί την διασκέδασή μας και τα ψώνια σε Πάτρα και Αθήνα (που λέει ο λόγος) . Για την υγεία μας ανησυχούμε. Καθώς το Νοσοκομείο πνέει τα λοίσθια… αλλοίμονο και αν αρρωστήσουμε. Δέκα χιλιαρικάκια πάει το ελικόπτερο πατριώτες!
http://kefaloniapress.gr