Από την εξυπηρέτηση στην ταλαιπωρία;
Από τον περασμένο Ιούνιο η τοπική κοινωνία της Κεφαλονιάς παρακολουθεί έκθαμβη και με μεγάλη έκπληξη -αλλά και πικρία συνάμα- τις ακτοπλοικές εξελίξεις του νησιού μας.
Τις τελευταίες μέρες για μια ακόμη φορά έχουμε πληροφορηθεί για την αλληλοφαγομάρα των ακτοπλόων για τις επερχόμενες αλλαγές στο ακτοπλοικό σκηνικό από 1η Νοεμβρίου.
Τα σημαντικότερα στοιχεία συνοψίζονται στα παρακάτω:
√ Από τη μια έχουμε την αποχώρηση της Κοινοπραξίας (Ionian Ferries) από τη γραμμή της Σάμης την οποία εξυπηρέτησε για έναν ολόκληρο χρόνο με αξιοπρέπεια και συνέπεια για να μη μείνει η Σάμη και η Ιθάκη χωρίς καράβι. Η Κοινοπραξία θα παραμείνει σταθερά στη γραμμή του Πόρου – Κυλλήνη που εξυπηρετεί εδώ και 12 χρόνια δίνοντας νέες δυνατότητες στην ακτοπλοική εξυπηρέτηση του νησιού.
√ Από την άλλη έχουμε την δεύτερη προσπάθεια επιστροφής του ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ- ΣΤΡΙΝΤΖΗΣ μετά την αποχώρησή του τον Νοέμβρη του 2012. Η εταιρεία Στρίντζης ζητά να δρομολογήσει και πάλι το ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ (Θέμα 3 στα Εκτός Ημερησίας Διάταξης του αυριανού ΣΑΣ) στη γνωστή και δοκιμασμένη γραμμή Ιθάκη-Σάμη-Πάτρα. Στη γραμμή δηλαδή που εδώ και 50 περίπου χρόνια δεν έχει μείνει χωρίς πλοίο χειμώνα-καλοκαίρι λόγω της πολύπλευρης εξυπηρέτησης που προσφέρει στην κεντρική και βόρεια Κεφαλονιά και ειδικά στη γειτονική Ιθάκη.
√ Τέλος, έχουμε την Kefalonian Lines που με δύο θέματα στο ΣΑΣ έρχεται να ταράξει και πάλι τα νερά χωρίς να έχει ξεκαθαρίσει απόλυτα τη θέση της και τα μελλοντικά της σχέδια. Το ΝΗΣΟΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ αν και πήρε δρομολόγια στις 25/4 φαίνεται πως σταματάει το δρομολόγιο του Αργοστολίου-Κυλλήνη από 1/11… Επίσης η ίδια εταιρεία στο πρώτο Θέμα του ΣΑΣ που την αφορά φέρεται να ζητά να παραμείνει στη γραμμή του Πόρου και να επεκταθεί και στη Ζάκυνθο (Κυλλήνη – Ζάκυνθοσ) ενώ στο δεύτερο Θέμα (εκτός ημερησίας διάταξης) έχει προσθέσει δύο ακόμα προορισμούς, τη Σάμη και την Ιθάκη χωρίς να αναφέρει πουθενά την Πάτρα!!!
Γράφτηκε ότι η Kefalonian Lines σκέφτεται να συνδυάσει τη γραμμή Ιθάκη-Σάμη-Πάτρα με αυτή του Πόρου-Κυλλήνης. Δηλαδή να δρομολογήσει το πλοίο της στη νέα γραμμή Ιθάκη-Σάμη-Κυλλήνη. Σε αυτή την προσπάθεια διαβάσαμε ότι συνδράμουν και πολιτικοί παράγοντες του νησιού και μάλιστα εις βάρος της δρομολόγησης του ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ!
Ρωτώ ευθέως:
είμαστε σοβαροί;
Θα αφήσουμε να σταματήσει η γραμμή της Πάτρας που τόσα χρόνια μας εξυπηρετεί όταν σε λιγότερο από 3 ώρες είσαι άνετα και ακούραστα από την Σάμη στην Πάτρα και σε 3.30 ώρες από την Ιθάκη στην Πάτρα και αντίστροφα;
Θα συναινέσουμε στην ταλαιπωρία μας τη στιγμή που το Σάμη-Κυλλήνη είναι 35 περίπου μίλια, τουτέστι 2.30 και ώρες μέσα στη θάλασσα και μετά άλλη μία ώρα για να φτάσεις στην Πάτρα μέσω του επικίνδυνου δρόμου Πάτρα-Κυλλήνη;
Για την Ιθάκη δεν το συζητώ, θα ξαναζήσουν την Οδύσσεια άμα περάσει αυτή η αλλαγή… Ακόμα, πολλοί πήγαιναν μέσω Σάμης στην Πάτρα ή και στην Αθήνα και γύριζαν αυθημερόν στην Κεφαλονιά. Τώρα πώς θα γίνεται αυτό; Θα γυρίσουμε στις εποχές του ΑΓΓΕΛΙΚΑ και του ΚΩΣΤΑΚΗΣ ΤΟΓΙΑΣ με το έτσι θέλω μιας χούφτας συμφεροντολόγων με μοναδική επιδίωξη να επικρατήσουν επιχειρηματικά και πολιτικά σε ολόκληρη την Κεφαλονιά;
Οι αυριανές αποφάσεις του ΣΑΣ θα είναι καθοριστικές για το μέλλον των ακτοπλοικών συνθηκών της Κεφαλονιάς. Θα είναι επίσης σημαντικές για τους 40 Κεφαλονίτες ναυτικούς του ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ που περιμένουν τόσους μήνες να ταξιδέψει το καράβι για να δουν χρήματα στα χέρια τους. Μεγάλη η ευθύνη των εκλεγμένων αντιπροσώπων μας.
ΥΓ. Απορία: Αυτός που τον Ιούνιο αποκαλούσε κάποιους από εμάς ‘‘συμπλεγματικούς’’ και διατυμπάνιζε ότι θα πρωτοστατήσει για την επιστροφή του ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ εάν εξακολουθούσε να ζητά τη γραμμή Ιθάκη-Σάμη-Πάτρα και τον Σεπτέμβρη, τί θα πει στο αυριανό ΣΑΣ;;;!!!!!!!
Ένας από τους άφθαρτους ‘‘συμπλεγματικούς’’…
από: kefaloniapress