“Φταίει η …προηγούμενη κυβέρνηση” λένε οι οπαδοί του ΠΑΣΟΚ που δεν θέλουν “να μιλάμε για το παρελθόν αφού τώρα έχουμε άλλα προβλήματα” . Άλλα? Δηλαδή τα προβλήματα που δημιούργησε το …παρελθον! Η μεγαλύτερη Ναυτιλιακή Δύναμη στον Κόσμο, η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΑΥΤΙΛΙΆ έχτισε τα Ναυπηγεία στην Ελλάδα. Αλλά επενέβησαν οι κομπλεξικές μειονότητες που πάντοτε “βγάζουν τα μάτια” της Ελλάδος και τα δικά τους. Ποιές είναι? Τα Συνδικάτα που ενθαρρύνουν οι τυχοδιώκτες αλήτες της Πολιτικής. Ήρθαν Έλληνες να κάνουν επενδύσεις και τα Κόμματα και τα Συνδικάτα αντί να ανασκουμπωθούν και να δουλέψουν τους τάραξαν στις ΑΠΕΡΓΙΕΣ (5,280 γενικές και κλαδικές απεργίες σε ποσοστο 96% του δημόσιου τομέα μεταξύ 1979-2010) και τους έδιωξαν. Δημιούργησαν κλίμα μίσους κατά του Κεφαλαίου με τα συνθήματα του πολιτικού τυχοδιώκτη “¨αγύρτη της πολιτικής”, με το “ενάντια στο μεγάλο ντόπιο και ξένο κεφάλαιο”, με το “η πλουτοκρατία που πίνει το αίμα του λαού” με το “νόμος είναι το δίκαιο του εργάτη και όχι του κεφαλαιοκράτη”, με το φρούτο των “κοινωνικοποιήσεων”, με το “καλά κάναν και τους τα πήρανε” (μετά την δίωξη Ανδρεάδη και Νιάρχου), με το άρθρο 106 παράγραφος 3 του Συντάγματος, με την τριτοκοσμική μαφιόζικη ιδεολογία χρηματοδοτημένη από τον Καντάφι και άλλα μυστικά ξένα κονδύλια, με την φρενοβλαβή σπατάλη δανείων για καταναλωτικούς και τρελές παροχές, με τον ΤΡΙΠΛΑΣΙΑΣΜΟ του δημόσιου χρέους εντός 8ετίας (1981-1989 από το 25% του ΑΕΠ που το άφησε η Χούντα στο 87% !) με το κλείσιμο όλης της βιομηχανικής παραγωγής, με την αύξηση των δημοσίων υπαλλήλων από 112,000 (απογραφή 1971) σε … 770,000 (απογραφή 2001!!!), με συντάξεις 180,000 “αντιστασιακών” του πολέμου …40 χρόνια μετά την λήξη του (για εξαγορά ψήφων υπέρ του ΠΑΣΟΚ!), Πολυετή εκκόλαψη φρενοβλαβούς διαχείρησης από το 1975 στην σημερινή εξαθλίωση. Και …παραπονούνται για την εξαθλίωση χωρίς να θέλουν να δουν τα πραγματικά αίτια. Και τώρα τι κάνουν? Οι ίδιοι που έφεραν αυτό το χάλι προσπαθούν να “σώσουν” αυτούς που κατέστρεψαν με εντατικό ξεπούλημα των “κρατικοποιημένων” σε όργιο …ιδιωτικοποιήσεων και αφού εξεδίωξαν τους ΕΛΛΗΝΕΣ επενδυτές εκλιπαρούν να έλθουν…ΤΟΥΡΚΟΙ να κάνουν επενδύσεις εξαγοράζοντας λιμάνια στα νησιά και επιχειρήσεις στον Φλοίσβο και στην Βουλιαγμένη έξω από την Αθήνα!!! (προετοιμάζοντας έτσι βάσεις για την ποθούμενη απόβαση).
ΕΛΛΗΝΕΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ
Διαβάστε την κατωτέρω ανάλυση από την Olympia ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΊΣΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΌΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΤΟ ΕΠΑΝΑΛΑΒΕΤΕ ΣΤΟ ΜΈΛΛΟΝ.
Από την EUROPEAN LEAGUE OF GENEVA
The President
Dr Nicolas Kaloy, (Ph.D. Geneva Univ.)
Η κυβέρνηση έφερε την ανάπτυξη. Στην Κορέα και την Κίνα!
Αναρτήθηκε από τον/την olympiada στο Φεβρουαρίου 15, 2014
(Διαβάστε κατωτέρω την συνέχεια)
Ενώ τα Ελληνικά ναυπηγεία κλείνουν, σύμφωνα με στοιχεία του 2012, για 5 Έλληνες εφοπλιστές δουλεύει ολόκληρη η κορεατικήναυπηγική βιομηχανία.
Με 31 πλοία υπό παραγγελία, η συνολική επένδυση των 5 Ελλήνων εφοπλιστών που έχουν εξασφαλίσει θέσεις στα ναυπηγεία ανέρχεται σε 6,355 δισ. δολάρια.
Τέλος, σύμφωνα με χειρισμούς της κυβέρνησης Σαμαρά στο ταξίδι του στην Κίνα, οι Έλληνες. εφοπλιστες θα ναυπηγήσουν εκεί 142 πλοία!
Το Bloomberg Businessweek δημοσιεύει ανταπόκριση του Associated Press για το Πέραμα, το οποίο «αναδεικνύει το δράμα της ανεργίας», ενώ η εργατούπολη αυτή φιλοξενούσε μερικά από τα πιο πολυσύχναστα ναυπηγεία στην Ελλάδα, μια ναυτική χώρα με έναν από τους μεγαλύτερους ναυτιλιακούς κλάδους στον κόσμο.
Οι μισθοί ήταν καλοί και άφθονες οι θέσεις εργασίας..
Αλλά κατά τα τελευταία τέσσερα χρόνια, όλα αυτά άλλαξαν, όπως αναφέρει η ανταπόκριση.
Περίπου το 70% της τοπικής ναυτιλιακής δραστηριότητας, έχει κλείσει. Η ανεργία είναι στο 45%, πολύ πάνω από το εθνικό ποσοστό του 28%, το όποιο αποτελεί έναν αριθμό ρεκόρ, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία που δημοσιεύθηκαν την Πέμπτη. Περίπου το 95% των πρώην εργαζομένων των ναυπηγείων είναι άνεργοι.
Τώρα, οι περισσότεροι λένε, μόνο η χορήγηση κρατικών ενισχύσεων μπορεί να σώσει την πόλη.
“Τα ναυπηγεία είναι νεκρά, τίποτα δεν συμβαίνει εκεί”, δήλωσε στο ΑΡ ο Δήμαρχος Παντελής Ζουμπούλης. “Δυστυχώς, συνδέσαμε την ζωή μας με τα ναυπηγεία. Έτσι, όταν διαλύθηκαν, η πόλη μας έχασε τη ζωή της”.
Ο Ζουμπούλης εργαζόταν και ο ίδιος στα ναυπηγεία κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1970, όταν έως και 5.000 άτομα εργάζονταν καθημερινά σε μια ζώνη δύο μιλίων ανάμεσα στο βουνό και τη θάλασσα. Τώρα, σύμφωνα με τον δήμαρχο είναι είναι 20 ή 30.
Στο δημοσίευμα διαβάζουμε ότι «η κακή διαχείριση των οικονομικών στην Ελλάδα έσκασε το 2010, αφού η χώρα παραδέχθηκε τη δήλωση ανακριβών στοιχείων για το χρέος και δεν μπορούσε πλέον να δανειστεί από τις διεθνείς αγορές. Επιβιώνει από τότε με τα δάνεια διάσωσης, που χορηγούνται υπό τον όρο των μεγάλων περικοπών δαπανών και μεταρρυθμίσεων που έχουν προκαλέσει χρόνια ύφεσης.
Τα προβλήματα του Περάματος ξεκίνησαν περίπου πριν από ένα χρόνο, όταν η παγκόσμια οικονομική ύφεση έπληξε τις ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες.
Ενώ οι πλοιοκτήτες – οι οποίοι απολαμβάνουν γενναιόδωρες φορολογικές ελαφρύνσεις – ανέκαμψαν αρκετά γρήγορα, πήραν τα πλοία τους προς την Τουρκία και την Κίνα, που έχουν χαμηλότερο κόστος και ισχυρή κρατική υποστήριξη.
Ανάμεσα στις λίγες επιχειρήσεις ακόμα ζωντανές είναι αυτές που πραγματοποιούν επισκευές σε σκάφη αναψυχής για διεθνείς πελάτες».
Στον ανταποκριτή του ΑΡ μίλησε ο πρώην ναυτικός Κωνσταντίνος Σάπκας, 39 ετών, ο οποίος έβγαζε κάποτε ? 4,000 το μήνα στα καράβια, εχασε τη δουλειά του τον Μάρτιο του 2010, και τώρα περνά τις νύχτες του ψάχνοντας μέσα στα σκουπίδια του Περάματος για παλιοσίδερα, βγάζοντας μέχρι και δύο ευρώ την ημέρα.
Ο ίδιος δηλώνει: “Κάποια στιγμή τα λεφτά μου τελείωσαν αι έπρεπε να βγώ στους δρόμους, γιατί δεν θέλω να κλέψω, δεν μου αρέσει η ιδέα της φυλακής»
«Αν θα μπορούσα τώρα, θα δούλευα σε έναν φούρνο, ή και θα έσκαβα με τα χέρια μου . Αλλά θέσεις εργασίας δεν υπάρχουν»
Δημοτικές κοινωνικές υπηρεσίες και φιλανθρωπικές οργανώσεις στην περιοχή παρέχουν συσσίτια και δωρεάν υπηρεσίες από υγειονομική περίθαλψη και σχολική διδασκαλία έως κουρέματα.
Η κοινωνική λειτουργός στους Γιατρούς του Κόσμου Ελένη Χρονοπούλου είπε στο Πρακτορείο ότι περίπου 3.500 άνθρωποι χρησιμοποιούν την δωρεάν κλινική που στήθηκε εκεί το 2010. Οι περισσότεροι δεν έχουν καμία κρατική υγειονομική περίθαλψη.
Το τέλος της ανταπόκρισης του ΑΡ φιλοξενεί δηλώσεις του συνδικαλιστή Άκη Αντωνίου, ο οποίος ταξίδεψε ως την Κίνα το περασμένο έτος για να βρεί περιστασιακή εργασία, λέγοντας ότι η “πολιτική βούληση” είναι απαραίτητη.
«Οι εργάτες είναι εξειδικευμένοι, τα εργαλεία είναι εδώ», είπε. «Το παράδοξο είναι ότι ζούμε σε μια χώρα που έχει μια τεράστια ζήτηση για πλοία. Δεν είμαστε στην Ελβετία που δεν έχει θάλασσα».
Μετάφραση – Απόδοση: LEFTeria-news
O. Lekatsas
One Comment
aris
Θα είμαι πολύ ευγενικός ρωτώντας τι ακριβώς ρόλο παίζει ο κ Λεκατσάς.
Ελληνοαμερικανός είναι? Ειλικρινά δε ξέρω, αυτό που ξέρω είναι ότι βρίσκεται σε άλλο κόσμο.
Ένεκα γραψαρχ@δισμού, υπερβολικής και κατευθυνόμενης παιδείας, πληρωμένος είναι, μήπως άτομο σε διαρκή πνευματική σύγχυση?
Χρειάζεται ειδική φροντίδα στο διάλογο σαν άτομο ΑΜΕΑ, μήπως αυτό είναι λάθος τακτική και χρειάζεται μπινελίκωμα, μήπως παίζει με το πόνο μας?
Ποιος κατέστρεψε την οικονομία της Ελλάδας λοιπόν:
Μα αυτός ο κόσμος που ζεις και δεν έχεις καταλάβει ότι έχει χάσει έστω και αυτά τα λίγα ψήγματα ανθρώπινων αξιών που έστω με τα δόντια μέχρι τώρα κρατούσε.
Ο τρόπος:
Ο πασίγνωστος Δούρειος ίππος και βρες ποιος τον χρηματοδότησε καθότι «είναι πολλά τα λεφτά Άρη» και ποιοι ήταν κρυμμένοι στη κοιλιά του όχι ο Οδυσσέας πάντως, ούτε ο Αθανάσιος Διάκος.
Τα ναυπηγεία:
Από όταν το Διεθνές κεφάλαιο μετακόμισε σε Κίνα και Κορέα φτιάχνοντας εκτός των άλλων και ναυπηγεία, χάθηκε και η υπόθεση των Ελληνικών ναυπηγείων.
Το κόστος κατασκευής ξεκίνησε με, στην Ελλάδα φτιάχνω ένα πλοίο στη Σαγκάει 10.
Ποιος μαλάκας εφοπλιστής θα έφτιαχνε πλοίο στην Ελλάδα και ποιος μαλάκας Έλληνας θα δούλευε με δυό ευρώ μεροκάματο σα το Κινέζο στα Ελληνικά ναυπηγεία?
Και επειδή εδώ φταίγαν οι εργαζόμενοι που δε πουλήσανε τσάμπα τα χέρια τους, γιατί δεν μπορούνε να ανταγωνιστούν ούτε τα ναυπηγεία της πρώην Σοβ. Ένωσης τα κινέζικα?
Και αφού έχουμε τόσο φιλέλληνες Εφοπλιστές γιατί δε φτιάχνουν ένα πλοίο στη Κίνα και αυτό που κερδίζουν από τη διαφορά τιμής να το δώσουν στους Έλληνες που θέλουν να βοηθήσουν και κάποιοι δε τους αφήνουν?
Και αφού θέλουν να βοηθήσουν τους Έλληνες ναυτικούς γιατί παίρνουν έτοιμα τσούρμα (πληρώματα) από τη Ρωσία για να επανδρώσουν τα πλοία τους?
Μήπως θέλετε ο Έλληνας ναυτικός να ζεί και να εργάζεται όπως ο πατέρας μου που τον έβλεπα 20 μέρες μια φορά το χρόνο?
Αυτά τα λίγα μόνο γιατί πολύ ευγένεια έχω βάλει στη συζήτηση και δε θα αντέξω για πολύ.
Χουά χα χα χα χα χα.