αυτό που ακολουθεί είναι η αλήθεια για τους έλληνες εφοπλιστές καπετά οδυσσέα και ακόμα χειρότερα, και δεν είναι μόνο ληστές κι άσπλαχνοι αλήτες, αλλά έχουν πνίξει και χιλιάδες έλληνες ναυτικούς χωρίς έστω μια δραχμή αποζημίωση. έχω χάσει ένα αδελφό στα καράβια από κυκλώνα στη καραιβική, κι όλη μου τη ζωή θαλασσοπνυόμουνα, και πολλές φορές από τρίχα την γλύτωσα, δεν έχω δουλέψει σε γραφεία γιατί πάντα πίστευα ότι οι έλληνες αρχικαπεταναίοι, εκτός πολύ λίγων εξαιρέσεων είναι sold out …… κλπ, θα προτιμούσα να μην συνεχίσουμε, γιατί θα τραβήξει πολύ μακρυά, αλλά αν θέλεις στην διαθεσή σου.
του: διονύση διομήδη μανιά
——————————————————————
Ο αντιπρόεδρος και υπουργός Οικονομικών της κυβέρνησης Μέρκελ κ. Βόλφγκανγκ Σόιμπλε ζήτησε από τις υπηρεσίες της χώρας του στοιχεία σχετικώς με τα προκλητικά προνόμια των Ελλήνων εφοπλιστών.
Ύστερα από προσεκτική και διακριτική έρευνα των γερμανικών υπηρεσιών τόσο στην Ε.Ε., όσο και στα επιμελητήρια της χώρας μας προκύπτουν στοιχεία που είναι άκρως ενδιαφέροντα. Αποκαλύπτουν ότι εκτός από τους αποκαλούμενους «διαπλεκόμενους», μια δράκα ολιγαρχών απολαμβάνει προκλητικά οφίτσια τα οποία τής επιτρέπουν να διαβιεί ασύδωτα και πλουσιοπάροχα σε μια χώρα που εξακολουθεί να βρίσκεται στο χείλος της χρεωκοπίας, όσο κι αν περί του αντιθέτου καγχάζει η κυβέρνηση.
Ο κ. Βόλφγκανγκ Σόιμπλε γνωρίζει ότι οι Έλληνες πλοιοκτήτες κατέχουν 3.760 πλοία. Για φορολογικούς λόγους, μόλις 862 είναι εγγεγραμμένα σε εγχώρια νηολόγια και έχουν την ελληνική σημαία. Αυτή είναι η πατριωτική προσφορά των εφοπλιστών, οι οποίοι παρεμπιπτόντως δεν φαίνεται να επηρεάστηκαν από την κρίση που ταλανίζει τη χώρα μας από τον Αύγουστο του 2008.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των γερμανικών υπηρεσιών, περί των οποίων ο κ. Σόιμπλε φέρεται να έχει κάνει επισημάνσεις στον κ. Γιάννη Στουρνάρα χωρίς αποτέλεσμα, οι Έλληνες εφοπλιστές ελέγχου το 15% του παγκοσμίου θαλάσσιου εμπορίου χωρίς να αφήνουν ούτε ένα λεπτό του ευρώ στη χώρα. Οι Γερμανοί υποστηρίζουν μάλιστα ότι η αρμόδια ΔΟΥ Πλοίων έχει ρόλο διεκπεραιωτή και στατιστικού καταγραφέα. Με πολιτικές και άλλες παρεμβάσεις, οι εφοπλιστές απολαμβάνουν μιας «προκλητικά φιλικής» αντιμετώπισης, λένε.
Το επίμαχο άρθρο και οι διαφυγόντες φόροι
Σύμφωνα με τεχνοκράτες του γερμανικού υπουργείου Οικονομικών, υπάρχει και η επίφαση της νομιμότητας γι’ αυτήν την προκλητική μεταχείριση από την κυβέρνηση. Την ώρα που καταστρέφεται η μεσαία τάξη της χώρας μας. βάσει του άρθρου 107 του Συντάγματος εξαιρεί τους εφοπλιστές από τη φορολογία επί των κερδών, αντιθέτως με τον υπόλοιπο επιχειρηματικό κόσμο της χώρας.
Επισημαίνεται (και όχι τυχαία) πως τα άρθρα 86 περί της βουλευτικής ασυλίας και 107 για τη φορολογική απαλλαγή των εφοπλιστών από τα μυθικά κέρδη τους προβληματίζουν μόνο προοδευτικές και ριζοσπαστικές δυνάμεις του πολιτικού συστήματος, ενώ έχει αρχίσει να ενοχλεί τους Ευρωπαίους. Θεωρούν ότι η αναφορά στο άρθρο 120 που αναφέρει πως η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων δεν βρίσκει εφαρμογή τόσο στους πολιτικούς, οι οποίοι δεν αναλαμβάνουν τις ευθύνες τους, όσο και στους εφοπλιστές που δεν ανταποκρίνονται στις υποχρεώσεις τους απέναντι στη χώρα.
Σύμφωνα με τους υπολογισμούς των Γερμανών τεχνοκρατών, τους οποίους δεν διαψεύδει η ελληνική κυβέρνηση, από αυτό το προκλητικό καθεστώς με τις φορολογικές απαλλαγές των εφοπλιστών το Δημόσιο χάνει τουλάχιστον 9 δισεκατομμύρια ευρώ. Αυτό είναι ένα ποσό με το οποίο θα υπήρχε σαφής βελτίωση στη δημοσιονομική κατάσταση της Ελλάδας, αν οι εφοπλιστές γίνονταν συνεπείς προς τις υποχρεώσεις τους όπως οι υπόλοιποι φορολογούμενοι. Τέτοιου είδους επιχειρήματα όμως δεν φαίνεται να γίνονται αντιληπτά από τη συντεχνία των πλοιοκτητών που έφθασαν στο σημείο να λένε σε πρόσφατη εκδήλωση των “Lloyd’s list” ότι «για την κατάσταση φταίει το διεφθαρμένο κράτος».
Άτολμη η κυβέρνηση
Αν λάβει κανείς υπ’ όψιν του πόσες φορές δεν τόλμησε ο κ. Στουρνάρας να δείξει το αυστηρό προφίλ που δείχνει μπροστά στις κάμερες ή όταν λογομαχεί με τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ κ. Αλέξη Τσίπρα στη Βουλή, αλλά και πώς τελικά πέρασε από τη Βουλή ένα νομοσχέδιο που δίνει γη και ύδωρ στους εφοπλιστές μπορεί να καταλάβει ποιοι φταίνε για το «διεφθαρμένο» κράτος.
Ο δημοσιογράφος κ. Φίλιπ Μπέρεσφορντ έχει αποκαλέσει “LondonGreeks” τους εφοπλιστές που αποτελούν «έναν κόσμο μυστικό με προνομιακή φορολογική μεταχείριση». Μερικοί από εκείνους συγκαταλέγονται στους χίλιους πλουσιότερους κατοίκους της Βρετανίας, μιλούν ελληνικά ή αγγλικά σαν να έχουν καταπιεί φελλό και κινούνται πάντοτε στην αφάνεια.
Ο κ. Μπέρεσφορντ είναι ο συντάκτης του ετησίου καταλόγου με τους χίλιους πλουσιότερους κατοίκους της Βρετανίας. Κατά τη διάρκεια της έρευνάς του διαπίστωσε ότι οι “LondonGreek” εφοπλιστές διαθέτουν τους καλύτερους δικηγόρους για να κρατούν τους περίεργους σε απόσταση ενώ οι περισσότεροι αρνούνται ότι διαμένουν στο Λονδίνο. Κάποιοι μάλιστα έχουν το θράσος να δηλώνουν ως τόπο κατοικίας τους την ακριτική Χίο! Όλως τυχαίως, σ’ αυτό το νησί εκλέγεται ως βουλευτής ο υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας, ο οποίος θέλει να ρίξει ταφόπλακα στα κατώτερα πληρώματα και τους Έλληνες ναυτικούς κρατώντας γραμμές άμυνας υπέρ των εφοπλιστών.
Στις αναφορές που έχει στη διάθεσή του ο κ. Σόιμπλε υπάρχουν στοιχεία που αναφέρουν αναλυτικά πώς οι εφοπλιστές συνεισφέρουν κατά 6% στο ελληνικό ΑΕΠ, έχει συμπεριληφθεί ενδελεχής έκθεση σχετικώς με όσα ευτράπελα έχουν συμβεί στον «Ελληνικό Νηογνώμονα», πώς απείλησαν οι εφοπλιστές την κυβέρνηση ότι αν εγκαταλείψουν τη χώρα θα χαθούν άλλες 60 χιλιάδες θέσεις εργασίας, αλλά (και το κερασάκι στην τούρτα) ποιοι είχαν προνομιακή ενημέρωση και πριν από το κρίσιμο Eurogroup για την Κύπρο εκταμίευσαν αρκετές χιλιάδες ευρώ και τα μετέφεραν σε σκανδιναβικές τράπεζες.
πηγή: phorum.gr
One Comment
aris
Άμα ξύνεις πληγές…
Ο πρόεδρος της ΠΝΟ Αντώνης Νταλακογιώργος θυμάται τον Δεστούνη και τον Ζαρέντη;
“Απάντηση προς την κ Παπαρήγα για τα κολαστήρια του Περάματος.
Κολαστήριο το πέραμα ε; παχιά λόγια και μεγάλα από την κ Παπαρήγα που σαν εκπρόσωπος του ΚΚΕ δεν δικαιούται να το λέει. Εδώ και 35 χρόνια τι ακριβώς έχουν κάνει, να σας πω; Το 1983 ένας ναύτης που έβαφε πλοίο από την πλευρά της προβλήτας (πράγμα που απαγορεύεται ρητά) έπεσε από το μαδέρι που πατούσε και σκοτώθηκε στον ντόκο του Περάματος. Τότε ο αείμνηστος πρόεδρος της ΠΕΝΕΝ Γεράσιμος ΔΕΣΤΟΥΝΗΣ πήρε το νεκρό και με το ασθενοφόρο με συναδέλφους του τον μετέφερε μέσα στο γραφείο του τότε υπουργού ναυτιλίας Γ. ΚΑΤΣΙΦΑΡΑ , με αποτέλεσμα να διωχθεί για εξύβριση νεκρού και…
… παρενόχληση οικογενειακού ασύλου. Μόνιμο μέλος του ΚΚΕ ο ΔΕΣΤΟΥΝΗΣ που έδωσε καθ΄ολοκληρία την ολιγόχρονη ζωή του στους αγώνες για να μην υπάρχουν τέτοια κολαστήρια διεγράφη το 1985 από την τότε διοίκηση του κόμματος με τη βοήθεια νομίζω και του βουλευτή Πειραιά ΑΜΠΑΤΙΕΛΟΥ γιατί δεν συνεμορφούτω προς τας υποδείξεις του ΚΚΕ, δηλαδή να κάνει τη κότα κοινώς. Αντικατεστάθη από τον κ ΝΤΑΛΑΚΟΓΙΩΡΓΟ.(γυριστρούλα άνευ σχολίων). Επειδή ο ΔΕΣΤΟΥΝΗΣ ήταν γνωστός στην κ Παπαρήγα σχεδόν χωριανός της τώρα μήπως θα απαντήσει για τα λάθη του παρελθόντος; ΠΑΛΙΑ Η ΚΑΡΑΜΕΛΑ. Μας δουλεύουν ασύστολα”.
http://kapetanisses.blogspot.com/2007/08/blog-post_74.html
http://aplos-politis.blogspot.com/2008_07_01_archive.html
Αλήθεια με αυτούς τους συνδικαλιστές είχαν πρόβλημα οι εφοπλιστές κ. Λεκατσά, ή με αυτές τις συνθήκες ήθελες να δουλεύουν οι ναυτεργάτες?
Πάντως μπορεί οι εφοπλιστές φόρους να μη πληρώνανε αλλά είχαν κάνει ντου μέχρι και τα ΣΔΟΕ για κάτι «πονηρές» χορηγίες τους προς την ΠΝΟ.
Χουά χα χα χα χα χα χα χα.
Μη το συνεχίζεις φίλε κακό θα κάμει…