Τούτες τις μέρες, που το Αργοστόλι δεχόταν κόσμο απ’ όλο το νησί κι όχι μόνο, λόγω των ημερών, διαπίστωνες, το καταλάβαινες, το έβλεπες, ότι πρόκειται για μια πόλη που πεθαίνει. Το μποτιλιάρισμα, ο εκνευρισμός, το παρκάρισμα κυριολεκτικά σου έσπαζαν τα νεύρα.
Δεν θέλω να ρίξω ευθύνες μόνο σ’ αυτή την Δημοτική Αρχή, αν και οι ευθύνες της είναι τεράστιες που δείχνει ανοχή σε κάποιες συμπεριφορές αλλά και σε καταστάσεις που μονιμοποιήθηκαν από τις προηγούμενες δημοτικές αρχές του τότε Δήμου Αργοστολίου.
Μεγάλες οι ευθύνες για την κατάντια της πρωτεύουσας της Κεφαλονιάς από τότε που άρχισε να ορθοποδεί, μετά τους μεγάλους σεισμούς. Τίποτα δεν πρόβλεψαν, τίποτα δεν έκαναν για να σώσουν την πόλη. Ιδιαίτερα μετά το 1981, όταν η σοσιαλιστική κυβέρνηση και οι σοσιαλιστές δήμαρχοι που εκλέχτηκαν δημιούργησαν τις προϋποθέσεις για την καταστροφή αυτής της πόλης, εκτός από κάποιες εξαιρέσεις, λίγες όμως, που δεν μπόρεσαν να προλάβουν το κακό.
Η σημερινή Δημοτική Αρχή, δέσμια των …..προκαταλήψεων της, αλλά και των δεσμεύσεων της, καμία παρέμβαση σε εξέλιξη, μάλιστα χειροτερεύει περισσότερο η κατάσταση. Ποιος πολίτης αυτής της πόλης δεν αντιδρά όταν βλέπει τις τεράστιες νταλίκες που κουβαλάνε στόκο της ΙΟΝΙΑΝ ΚΑΛΚ ΑΕ, διερχόμενες οι τεράστιες αυτές νταλίκες μέσα στην πόλη, κατευθυνόμενες στην ωραιότερη περιοχή του Αργοστολιού, (έτσι θα θέλαμε αλλά δεν είναι) το λιμάνι.
Καμία εξέλιξη για την Πλατεία Αργοστολίου, καμία εξέλιξη για το Λιθόστρωτο που τις μέρες αυτές λόγω της βροχής η ολισθηρότητα έστειλε πολλούς στο Νοσοκομείο. Καμία εξέλιξη για το Λιμάνι, καμία εξέλιξη για το δρόμο που ακολουθούν οι τουρίστες από τα Κρουαζιερόπλοια, καμία εξέλιξη για αίσχος αυτό που λέγεται «δρόμος του αεροδρομίου». Το θέμα αυτό άπτεται της Περιφερειακής Ενότητας, ωστόσο, όλοι μα όλοι όσοι προέρχονται από το Αεροδρόμιο για την Κεφαλονιά, περνάνε πρώτα μέσα από το Αργοστόλι.
Από την Περιφερειακή Ενότητα όπως μας είχε αναγγείλει ο τότε αντιπεριφερειάρχης κ. Σ. Κουρής, στον απολογισμό έργων και δράσεων 2011 – 2013, σχεδιάζουν (σχεδίαζαν μάλλον), βελτίωση επαρχιακού δρόμου Σβορωνάτα – Αεροδρόμιο, Το έργο περιελάβανε διαπλάτυνση για την κατασκευή πεζοδρομίων, καθώς και ηλεκτροφωτισμό της οδού προς το Αεροδρόμιο. Επίσης είχε προγραμματιστεί μελέτη οδικού άξονα Αεροδρομίου – Κραναίας. Μια νέα μελέτη για κατασκευή νέου οδικού άξονα, που θα παρακάμπτει την περιοχή της Λάσσης και θα κατέληγε στην Κρανιά.
Καταστάσεις που εμείς δεν πρόκειται να ζήσουμε, να δούμε αν θα τις ζήσουν τα…. εγγόνια μας.
Τι να πούμε για το Ληξούρι, εκεί «πέθαναν» μετά τους δίδυμους σεισμούς, και για όσα έχουν πάθει και θα πάθουν θεώρησαν με τον τρόπο τους να δώσουν «ψήφο» στην κυβέρνηση του Σαμαρά μιας και ήρθε προσωπικά στην Κεφαλονιά για να ενημερωθεί από πρώτο χέρι για την κατάσταση. Προτείνω να μην είναι τόσο ευκολόπιστοί οι Παλικισιάνοι.
Το Αργοστόλι πνέει τα λοίσθια, κι αν δεν πάρουν γενναίες αποφάσεις όλοι τους, μέσα σε λίγα χρόνια η πόλη θα μαραζώσει.
Όλ’ αυτά τα γράφω από καρδιάς, χωρίς να θέλω να στηρίξω ή να υπονομεύσω κανέναν. Όσοι έχουν μάτια βλέπου, όσοι έχουν αυτιά ακούν.