(ούλοι αυτοί που βλέπεις για 10 ευρώ την ημέρα δουλεύουνε)
απάντηση στο εφικτό του δυσσέα το ανέφικτο του νιόνιου
Επιλογή σχολίου
ODYSSEAS LEKATSAS
Υποβλήθηκε 21/01/2015 10:39
ΝΙΟΝΙΟ ΜΟΥ ….ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΩΡΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ( ΚΑΥΣΙΜΑ) ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΤΟΤΕ ΝΑ ΕΙΧΑΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΣΑΣ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΑΣ ( ΚΥΡΙΩΣ ) ΕΠΙΓΡΑΜΜΑΤΙΚΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΜΕΡΙΚΑ AΚΟΜΑ .
1. MASS METERS
2. FLOW METERS
3. IND. BUNKER SURVEYOR TO ATTEND / MEASURE BEFORE + AFTER SUPPLY
4 . SOFTWARE ΓΙΑ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
5. ΕΙΔΙΚΗ , ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΦΟΡΜΑ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ
ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΕΣ , ΚΕΝΑ , LIST . TRIM , SP. GRAVITY.
6. BLACK LIST ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΟΥΣ …..
7. ΕΛΕΝΓΟΣ ΓΙΑ ΚΟΜΜΕΝΕΣ ΚΟΡΔΕΛΛΕΣ
8. ΕΛΕΝΧΟΣ ΓΙΑ ΦΤΙΑΓΜΕΝΑ ΘΕΡΜΟΜΕΤΡΑ
9. ΔΕΙΓΜΑΤΟΛΗΨΙΑ ΜΕ ΜΕΘΟΔΟ DRIPPING ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
ΑΠΟ ΚΛΑΣΗ .
10. ΕΛΕΝΧΟΣ ΓΙΑ CAPUCCINO ……ΤΡΟΠΟΙ ΠΟΥ ΤΟΝ ΚΑΝΟΥΝ , ΠΩΣ ΝΑ ΦΥΛΑΧΤΗΤΕ
ΜΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΗ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
11. ΕΛΕΝΧΟΣ ΓΙΑ ΓΡΑΜΜΕΣ BY PASS ΣΤΟ ΑΝΤΛΙΟΣΤΑΣΙΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΩΜΑ
12. BALLAST TANKS …ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ……ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ …
ΓΙ ΑΥΤΟ ΣΟΥ ΛΕΩ ..ΑΣΤΑ …ΚΑΛΛΙΤΕΡΑ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ
Ο.Λ.
απάντηση στο εφικτό του δυσσέα το ανέφικτο του νιόνιου
Επιλογή σχολίου
ODYSSEAS LEKATSAS
Υποβλήθηκε 21/01/2015 09:11
ΝΙΟΝΙΟ ΜΟΥ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΔΙΚΟ …….
ΤΟ ΚΛΕΨΙΜΟ ΤΗΣ ΜΠΑΡΙΖΑΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΕΡΔΟΣ ΤΟ ΕΦΟΠΛΙΣΤΗ , ΤΟ ΦΤΕΞΙΜΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΠΛΟΙΑΡΧΟΥ ΚΑΙ Α. ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ ΓΙΑ ΠΛΗΜΕΛΗ ΕΛΕΝΧΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΩΣΤΕΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΦΤΑΙΞΙΜΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΑΡΜΟΔΕΙΟΥ ΣΤΟ ΕΦΟΠΛΙΣΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΚΕΛΝΕΙ ΤΟ ΚΑΥΣΙΜΟ ΤΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΝΕΙ ΣΤΑ ΠΛΟΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ …ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ Α ΚΑΙ ΤΟ Ω …….
ΕΜΕΙΣ ΣΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΩ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΤΗΣ ΤΑΞΕΩΣ + – 1.0 ΤΟ ΠΟΛΥ 1.5 ΤΟΝΟ
ΚΑΙ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ 2000 ΕΩΣ 5000 ΤΟΝΟΥΣ ΚΑΘΕ ΠΑΡΑΔΟΣΗ .
ΜΗΝ ΚΡΙΝΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ ΟΛΟΥΣ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΣΟΥ ….ΓΝΩΣΕΙΣ , ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ,ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΠΡΙΝ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ Κ.Λ.Π.
ΣΟΥ ΘΥΜΙΖΩ ΤΟΤΕ Ο ΤΟΝΟΣ ΕΙΧΕ $ 50 ( ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΟ 1987 ) ΤΟ 2014 ΕΙΧΕ $ 600 ΟΠΟΤΕ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΤΑΞΗ ΜΕΓΕΘΟΥΣ …
ΠΟΙΟΣ ΣΚΕΥΤΟΤΑΝΕ ΤΟΤΕ ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΒΑΡΟΣ ?? ΠΟΙΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΕΚΤΗΚΟΤΗΤΑ ΣΕ ΘΕΙΟΝ ,,VANADIUM , SILICOM ,CALORIFIC VALUE , VISCOSITY COMPATIBILITY , ΠOΙΟΣ ΕΚΑΝΕ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΔΕΙΓΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙ ΤΙ ΠΑΡΕΛΑΒΕ , ΠΟΙΟΣ ΕΛΕΝΧΕ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΑΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΝΕΡΟΥ ΣΤΟ ΚΑΥΣΙΜΟ …. ΛΑΒΑΙΝΑΤΕ ΠΟΤΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΕΙΓΜΑΤΟΣ , .ΠΟΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΑΣ ΕΚΑΝΕ ΣΕΜΗΝΑΡΙΟ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ?? ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΠΙΟ ΤΡΟΠΟ ΚΑΤΕΒΗΚΑΤΕ ΣΤΗΝ ΜΑΟΥΝΑ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΣΩΣΤΟ …BUNKERS SURVEY ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΠΟΤΕ ΜΕΤΡΑΓΕ Ο Α. ΜΗΑΧΝΙΚΟΣ??
ΚΑΙ ΠΩΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ?? ΦΟΒΑΜΑΙ ΣΟΥ ΕΦΕΡΝΕ ΕΝΑ ΧΑΡΤΑΚΙ ( ΣΤΡΑΤΣΟΧΑΡΤΟ ΑΝ ΤΟ ΕΦΕΡΝΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ??? ) ΜΕ ΔΥΟ ΝΟΥΜΕΡΑ
ΟΤΑΝ ΞΕΜΠΑΡΚΑΡΙΖΕΣ ΕΣΥ ΚΑΙ Ο Α.ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΠΟΙΟΣ ΣΑΣ ΚΑΛΟΥΣΕ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ
ΤΟΥ ΝΑ ΤΟΥ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΠΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΙ ΔΕΝ ΠΗΓΕ ΚΑΛΑ ??
ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ Ο Α. ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΣΟΥ ΤΑ ΕΚΑΝΕ ΠΛΑΚΑΚΙΑ ΜΕ ΤΟΝ SUPPLIER
50 % – 50 % ΜΗΠΩΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΟΣΑ ΔΙΑΙΡΟΥΝΤΟ ΚΑΙ ΠΕΡΝΑΜΕ ΟΛΟΙ ΑΠΟ ΚΑΤΙ ???
ΕΣΥ ΣΑΝ ΠΛΟΙΑΡΧΟΣ ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΛΕΝΞΕΣ ΤΟΝ Α. ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΜΕΤΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΠΑΙΖΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΠΑΙΓΝΙΔΙ ΣΕ ΚΑΘΕ
ΠΑΡΑΛΑΒΗ ???
ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΣΑΝ ΕΚΑΝΑΝ BUNKERS SURVEY ΧΩΡΙΣ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕ ΕΙΔΙΚΟ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗ Η Ο ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΑΡΧΙΠΛΟΙΑΡΧΟΣ ?? ΑΝ ΣΑΣ ΕΥΡΗΣΚΑΝ UNOFFICIAL
ΠΕΡΙΣΕΥΜΑΤΑ ( ΚΑΒΑΤΖΑ ΤΟΥ Α. ΜΗΑΧΝΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΠΑΡΑΛΑΒΗ)…._ ΤΙ ΣΑΣ ΕΛΕΓΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ???
ΠΟΛΥ ΦΟΒΑΜΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΛΙΓΟ ΚΙΝΕΖΙΚΑ ΣΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ , ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΠΛΟΙΑΡΧΟΥΣ ( ΙΣΩΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΔΕΛΦΟ ΜΟΥ ) .
ΝΙΟΝΙΟ ΜΟΥ ΑΛΛΕΣ ΕΠΟΧΕΣ ΑΛΛΕΣ ΜΕΛΩΔΙΕΣ …………ΑΣΤΑ ΚΑΛΛΙΤΕΡΑ
ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΠΩΣ ΚΑΛΛΙΤΕΡΑ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ
ΜΕ ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΠΟΛΥΤΕΣ …….ΑΝΤΙ ΝΑ ΠΑΜΕ ΕΜΠΡΟΣ ΠΑΜΕ ΠΙΣΩΚΩΛΑ
( ΚΑΤΑ Λ.ΜΑΒΙΛΗ)
Ο.Λ.
Υ.Γ. ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΒΑΛΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ ΟΛΟ ΤΟ 2014 ΟΠΩΣ ΣΟΥ ΤΟΝ ΕΣΤΕΙΛΑ ΓΙΑ ΚΑΛΛΙΤΕΡΗ / ΠΛΗΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
άσχετο:
φίλε μου capt odysseus
ο δυσσέας τση θειάς τση κλειώς είχε προστάτη την μύτιδα, την κόκκινη αλεπού, την πολύτροπον που έλεε κ η μούσα
κληρονομιά που άφησε σ όλους τους έλληνες εφοπλιστές
μα δεν σου κάνει εντύπωση ότι για να γίνεις εφοπ – ληστής δεν χρειάζεται μόρφωση καμία, οι αλήτες γίνουνται συνήθως, ποτέ οι τίμιοι (βλέπε λίστα μ όλους ανεξαιρέτως του έλληνες εφοπληστές).
όσο γι αυτά που λες, τα περισσότερα και μεις τάχαμε φίλε μου, τι μου θύμησες
ήταν που λες ένα πρώτος αρκετά ηλικιωμένος, συμπαθητικός άνθρωπος, μπερδευόντανε γιατί φοβόντανε μην τον διώξουν
υπόγραψε του λέω να φύουμε, είμαστε οι τελευταίοι τροχοί, και φεύγαμε
στο ταξείδι θυμάμαι, port Hedland WA, aus – νορβηγία, μ έφαε, να βγάλουμε και μεις κάνα φράγκο, του έλεα να μ αφήση ήσυχο κι ότι δεν τα θέλω αυτά τα λεφτα, άσε που φοβόμουνα μην χάσει τη δουλειά του.
όπως κατάλαβες έμαθε να φτιάνει τα χαρτιά κι άρχισε να σκέφτεται το κλέψιμο ο μαγκούφης
μεγάλα τα ταξίδια οδυσσέα, σκεφτόντανε – σκεφτόντανε αλλά τίποτα δεν τόχε η κούτρα του, ήτανε και ηλικιωμένος.
έχω δουλέψει χρόνια σε ναυπηγεία, παρακολουθήσεις νεότευκτων στην ιαπωνία, υπεύθυνος πλοίαρχος ασφάλειας σε επισκευαζόμενα επιβατηγά στο νέο μώλο κλπ. έμαθα ν αποφεύγω τση λούμπες.
ρίχτεις τον μπουσά στο τάνκι και δίχτει φουλ, ανοίγεις την ανθρωποθυρίδα και είνα τίγκα, βάζεις την βέργα και πάει 4 μέτρα κάτου, δείχνεις πιο τάνκι είναι στο πλάνο παίρνει 300 κυβ, στην πραγματικότητα δεν έχει ούτε 5, αν δημιουργηθεί πρόβλημα σε δυο λεφτά είναι εντάξυ.
(αν θέλεις σου στέλνω οδηγίες κατασκευής, είναι πολύ εύκολο, έχω και σχεδιάγραμμα, αλλά δεν στο συστήνο.)όσο για τα υπόλοιπα; δεν στέλνει εφοπλιστής πρώτο χωρίς να του έχει εμπιστοσύνη, χωρίς νάχει μιληθεί.
στο μόνο που συμφωνώ μαζί σου είναι ότι “ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΛΙΓΟ ΚΙΝΕΖΙΚΑ ΣΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ , ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΠΛΟΙΑΡΧΟΥΣ ( ΙΣΩΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΔΕΛΦΟ ΜΟΥ )”
οι περισσότεροι καπεταναίοι δεν ξέρουν και δεν πέρνουν χαμπάρι τίποτα, κι αυτό το θεωρούσα σωστό.
τα λεφτά είναι του εφοπλιστή και ίσως λίγα ορισμένων αρχιπλοιάρχων – αρχιμηχάνικών – αρχιλογιστών , που ζήτω που κάηκαν αν τους πάρει χαμπάρι ο δημήτράκης.
θα χαιρόμουν να μου απαντούσες
υ.γ. και μια ερώτηση φίλε μου, πιστεύεις στ αλήθεια ότι υπάρχει επιθεωρητής στο κόσμο (εκτος βόρειας κορέας) που δεν λαδώνεται;
περιμένω
φιλάκια
δ.δ.μανιάς
[divider] [/divider]
NIONIO
ΑΝ ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ KANENAN ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ …
ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΧΤΕΣΙΝΕΣ ΤΙΜΕΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ..
SINGAPORE PIRAEUS
380 CST HS $ 276 $ 270
380 CST LS —– $ 310
180 CST HS $ 291 $ 290
MGO $ 484 $ 484
ΘΥΜΑΣΑΙ ΤΙ ΛΕΓΑΜΕ ΜΙΚΡΟΙ …ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΚΑΤΣΕΙ ……
ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΜΕΙΝΟΥΝ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΤΙΜΕΣ
ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΜΕ ΤΗΝ ΒΑΡΚΑ ΚΑΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΜΕΧΡΙ ΑΤΟΚΟ , ΜΕΓΑΝΗΣΙ , ΚΑΛΑΜΟ , ΚΑΣΤΟ … ΓΙ Α ΖΑΚΥΝΘΟ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΦΟΒΑΤΑΙ Ο ΓΥΝΑΙΚΕΙΟΣ ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ ..
O. Lekatsas
boolshit φίλε μου
Several dubious practices are employed by bunker fuel suppliers during a typical bunker stem operation. These malpractices are more prevalent in Asian ports than in those of North America or Europe. Having said that no matter which part of the world the vessel is fixed to stem bunkers, the importance of accurately measuring the barge fuel tanks before and after delivery is a crucial phase in any bunker stem operation. It is therefore very important that the vessel’s bunker operation team methodically take the barge tank measurements, applying the correct trim/list before and after bunkering, recording the actual temperature of the bunker fuel before/after delivery etc. Proper temperature measurement alone can save thousands of dollars!
υ.γ: πες στο αδερφό σου ότι όλο μαλακίες λέω και να μην δίνει σημασία σ ένα φανατικό ψυχάκια
2 Comments
ODYSSEAS LEKATSAS
ΝΙΟΝΙΟ ΜΟΥ …Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ( ΑΓΡΟΤΗΣ ΣΤΟ ΘΙΑΚΙ ) ΕΛΕΓΕ Η ΓΚΛΙΤΣΑ ΕΧΕΙ ΔΥΟ ΑΚΡΕΣ …ΟΠΟΙΟΣ ΤΗΝ ΠΙΑΣΕΙ ΠΡΩΤΟΣ ??
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ , ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥΣ … ΞΕΡΩ ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ/ ΜΕΤΟΧΟΥΣ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΙΣΧΥΟΥΝ ΓΕΝΙΚΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΛΟΙΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΟΜΙΛΩΝ ….ΦΟΡΤΗΓΑ ,TANKERS , LNG .
ΑΥΤΑ ΟΛΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΤΑ ΞΕΡΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ……… ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΣ ΑΠΟ ΑΝΘΥΠΟΠΛΟΙΑΡΧΟΣ ..1974 ….
Ο.Λ.
aris
Ε δεν μπορώ θα σας κάμω λίγο παρέα γιατί το ένοιωσα ανάγκη.
Τα καύσιμα λοιπόν φεύγοντας από τα διυλιστήρια έχουν υποτίθεται κάποιες προδιαγραφές που δεν μπορεί να παίζουν και πολύ πάνω – κάτω.
Άρα η «πουστιά» γίνεται μετά. Το ξεπερνάμε αυτό και το βασικότερο στη παράδοση έχει η θερμοκρασία γιατί μετράμε όγκο. Το νερό το βρίσκει αυτός που μετράει πάνω στη κορδέλα χοντρικά. Παρ΄ όλα αυτά έχει φύγει από διυλιστήρια κρατικό τάνγκερ μισογεμάτο θάλασσα, πόσοι τα πιάσανε δε ξέρω.
Και καλά αφήνουμε τα καύσιμα και πιάνουμε εφοριακούς στον Πειραιά, πόσα αλήθεια πληρώνουν για να πιάσουν αυτή τη θέση και πόσα «πιάνουν» αυτοί??
Στο Πειραιά ανακατεύονται με εφοπ ληστές? Δε γνωρίζω πράγματι !!
Που τα βρίσκουν, κάθονται έδεκει στο μώλο και τα ψαρεύουνε με δόλωμα ψωμοτύρι??
Μια από τα ίδια και οι τελώνηδες σε «παραγωγικά» (έτσι τα λένε) πόστα λιμάνισια μα και διυλιστήρια.
Μου αρέσουν οι κρατικοί υπάλληλοι όπως πχ διευθυντές σε κρατικές επιχειρήσεις, πατριώτες σκέτοι όπως ο Κολοκοτρώναρος!
Γ@μώ το ξεφτιλίκι μου για Έλληνες πολίτες που θα ελέγξουν το Δημόσιο χρήμα.
Και φεύγουμε από εδώ για να μη βγάλω παραδείγματα και να κάμω μια άλλη ερώτηση «μπάζας χοντρής».
Καλά μας τα είπατε με τα καύσιμα, με τα ναυάγια πόσο πάει η ταρίφα?
Αυξάνεται και με τον αριθμό των πνιγμένωνε αλλά «Σάμαινα» ας πούμε?
Γιατί από ό,τι ξέρω ο μόνος που έφαε κάτι χρονάκια είναι ο καπετάνιος.
Τώρα άμα πληρώνεται και εξτρά για κάθε χρόνο μπαλαούρο ετούτος μπορεί να μη θέλει να έβγει και όξου να μου πείτε… Αυτό δε το είχα σκεφτεί, αυτό που σκέφτομαι όμως είναι μη βγάλει ο πισινός μου μπουρμπουλήθρες όπως των 80 πνιγμένωνε καμιά ώρα…
Υπ΄όψη ότι μια καναδική εταιρεία το γύρισε και ταινία που είδα τυχαία και περιέγραφε όλους τους φταίχτες.
«Είναι πολλά τα λεφτά Άρη φιλαράκια» και μη κοροϊδεύει ο ένας τον άλλονε.
Σας έχουν πει ποτέ πόσα θέλεις μακάκα μην είσαι κορόιδο, λύνεις το πρόβλημα της ζωής σου? Εγώ πάντως το έχω ακούσει Ο.Κ.?? Απλώς παρέμεινα γραφικός μαλάκας όπως ο πατέρας μου.
Γονίδια γαρ!!
Χουά χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα.