Σεραφείμ καλεί κυβέρνηση -και η… κυβέρνηση δεν τον κλείνει στο Δρομοκαΐτειο
Ἡ Ἐκκλησία, ὡς χώρα τῶν μεταποιουμένων ἁμαρτωλῶν καί ὡς ἰατρεῖο παθῶν ψυχῶν καί σωμάτων δέν στηλιτεύει τά ἀτυχῆ θύματα τοῦ βυθίου δράκοντος τά ὁποῖα περιθάλπει διά τῶν εὐχῶν της καί τῶν ἱερῶν μυστηρίων της ἐφ’ ὅσον μετανοήσουν, ἀλλά τήν πολυποίκιλο τραγικότητα τῆς εἰδεχθοῦς ἁμαρτίας των. Ἡ ἀπενοχοποίηση ὅμως τοῦ ἐγκλήματος ἀπό τήν Ἑλληνική Πολιτεία τῆς ἀνατροπῆς τῆς ἀνθρώπινης φυσιολογίας καί ὀντολογίας μέ τήν θεσμική ἀναγνώριση τῶν αἰσχίστων παθῶν τῆς ὁμοφυλοφιλίας σήμερα, καί τῆς παιδοφιλίας αὔριο ὅπως συνέβη ἤδη στήν «προηγμένη» Ὀλλανδία ἤ καί τῆς κτηνοβασίας μεθαύριο ὅπως συμβαίνει στήν ναυαρχίδα τῆς ΕΕ τήν «προηγμένη» Γερμανία ἀποτελεῖ κακούργημα ἀσύγγνωστο καί τερατῶδες εἰς βάρος τοῦ αἰωνίου Θεοῦ καί τοῦ ἀνθρωπίνου προσώπου πού ἐξισοῦται πλήρως μέ τήν ὕβρι τῶν Σοδόμων καί Γομόρρων. Αὐτά ἐνῶ φαίνονται ἐξωπραγματικά εἶναι τρομερές πραγματικότητες πού ἀποδεικνύουν ἡ «δημοκρατική» λειτουργία τοῦ παιδοφιλικοῦ κόμματος στήν Ὀλλανδία PNVD, πού μέ ἀπόφαση τοῦ τοπικοῦ Δικαστηρίου τῆς Χάγης ἡ Ὀλλανδική Κυβέρνηση τό ἀνεγνώρισε ἐπίσημα καί βέβαια θεώρησε «συννόμους καί ἐντός συνταγματικοῦ τόξου» τούς βασικούς στόχους τοῦ συγκεκριμένου κόμματος πού εἶναι οἱ ἀκόλουθοι: «Νομιμοποίηση της σεξουαλικής επαφής μεταξύ ενηλίκων και ανηλίκων από 12 ετών. Νομιμοποίηση της κατοχής παιδικού πορνογραφικού υλικού για προσωπική χρήση. Κατάργηση κάθε νομοθεσίας που απαγορεύει την σεξουαλική επαφή μεταξύ ανθρώπων και ζώων», καθώς καί ἡ πρόσφατη συζήτηση στό Γερμανικό κοινοβούλιο (Bundestag) ὅπου ὑπεβλήθη σχέδιο νόμου γιά τήν ἀπαγόρευση τῆς κτηνοβασίας καί τήν ἀλλαγή τοῦ ἰσχύοντος νομοθετικοῦ πλαισίου πού τήν ἐπιτρέπει, μέ ἀντιμέτωπη τήν ZETA τοῦ Μίχαελ Κίοκ, ὀργάνωση ὑπεράσπισης τῶν δικαιωμάτων τῶν κτηνοβατῶν, πού κατ’ αὐτήν ἀνέρχονται σέ 100.000 Γερμανούς πολίτες. Εἶναι σημαντικό ὅτι σέ ἄρθρο πού δημοσιεύθηκε στήν ἑλβετική ἐφημερίδα LeMatin, ἡ ἐκπρόσωπος τοῦ παραρτήματος Βερολίνου τῆς Ὁμοσπονδίας ἐναντίον τοῦ βιασμοῦ τῶν ζώων BMT κ. ClaudiaLotz ἀνέφερε ὅσο ἀπίστευτο καί κτηνῶδες εἶναι, ὅτι σέ ὅλα τά εἴδη ζώων ὑπάρχουν θύματα βιασμοῦ ἀπό ἀνθρώπους καί ὅτι στό καταφύγιο τῆς Βρέμης τήν «Κιβωτό τοῦ Νῶε» ἔχουν φιλοξενήσει καί περιθάλψει πολλά κακοποιημένα ζῶα.
Περισσότερα στη Μητρόπολη Πειραιώς που συντηρείται από το αίμα του φορολογούμενου πολίτη
Σχετικά
Μητρ. Σεραφείμ vs τηλεοπτικός ΣΚΑΪ
21η Μαρτίου: Κωστὴς Παλαμάς, Τριλογία τοῦ θυμοῦ
23 απαντήσεις στο «Όσοι ψηφίσουν το σύμφωνο ομόφυλων ζευγαριών θα αφοριστούν…»
- Ο/Η laskaratos λέει:
Ο ΣΥΡΙΖΑ έχει στην ευρύτερη περιοχή του Πειραιά, δυο βουλευτές.
Τον προστάτη της φοροληστείας κ.Δρίτσα και το υπερασπιστή των φονιάδων της Σρεμπρένιτσα κ.Λαφαζάνη.
Ο ευρών δήλωσή τους κατά του κρατικού επισκόπου κ.Σεραφείμ την τελευταία 4ετία, ας την καταθέσει εδώ.
Ο δεσπότης κ.Χρήστος Μεντζελόπουλος συναντιέται με τον αρχηγό της Χ.Α. ή καταθέτει αγωγή στο Χυτήριο με το θαυμαστή του παιδεραστή δολοφόνου Στράιχερ Χ.Παππά και οι κύριοι αυτοί κάνουν το κορόιδο, γι’αυτό και ο δεσπότης δεν τους πειράζει, ενώ έχει κανει επιθέσεις στις κυρίες Ρεπούση και Γιαννακάκη της ΔΗΜΑΡ που είναι εκλεγμένες στις ίδιες περιφέρειες και δεν τηρούν την Ομερτά.
Χαρακτηριστικά για τον κ.Δρίτσα να πω και το εξής.
Με χίλια βάσανα έκανε δήλωση (ορθότατα) όπως υποχρεούτο ως υπεύθυνος Άμυνας του ΣΥΡΙΖΑ, κατά του ασεβούς αγήματος που κάλυψε με τον εθνικό ύμνο (!!!) το Χριστός Ανέστη, παρουσία του Αρχιεπισκόπου (ο οποίος έκανε το κορόιδο, αν και κατά τον κ.Δρίτσα έμεινε «εμβρόντητος») με καθυστέρηση 3 ημερών.
http://www.enikos.gr/politics/143068,O_Dritsas_gia_to_aghma_poy_eyelne_ton_E8.html
Την ίδια ασχήμια έκανε μια ημέρα μετά τη δήλωση Δρίτσα στον Πειραιά, στην εκλογική περιφέεια Δρίτσα, και ο Χρήστος Μεντζελόπουλος, που την επιδοκίμασε.
Ο κ.Δρίτσας όμως εκεί κράτησε την Ομερτά.
http://www.axortagos.gr/serafeim-stamatise-xristos-anesti-gia-akoustei-ethnikos-imnos.html
Ο Σεραφείμ σταμάτησε το Χριστός Ανέστη για να ακουστεί ο Εθνικός Ύμνος!
«ο Μητροπολίτης παρουσία πλήθους πιστών θέλησε να ψάλει το «Χριστός Ανέστη»!
Εκείνη την ώρα τα μέλη του αγήματος του Λιμενικού που περιέφεραν την εικόνα της Παναγίας άρχισαν να τραγουδούν τον Εθνικό Ύμνο, βάσει της πάγιας εντολής….
Ο κόσμος τραγούδησε μαζί με τους λιμενικούς και αμέσως μετά ο σεβάσμιος Μητροπολίτης ολοκλήρωσε τη Θεία Λειτουργία σε κλίμα ιδιαίτερης συγκίνησης από όλους τους πιστούς που καταχειροκρότησαν τον Σεβασμιώτατο….»- Ο/Η Σ. Βασδέκης λέει:
01/12/2013 στο 10:10 πμ
«Ο ΣΥΡΙΖΑ έχει στην ευρύτερη περιοχή του Πειραιά, δυο βουλευτές.
Τον προστάτη της φοροληστείας κ.Δρίτσα και το υπερασπιστή των φονιάδων της Σρεμπρένιτσα κ.Λαφαζάνη.
Ο ευρών δήλωσή τους κατά του κρατικού επισκόπου κ.Σεραφείμ την τελευταία 4ετία, ας την καταθέσει εδώ…».
Είπαμε και ελαλήσαμεν: τώρα ο ΣΥΡΙΖΑ ρίχνει στάχτη στα μάτια του παπαδαριού, αλλά όταν πάρει την εξουσία… ε, τότε θα του ρίχνει λουκουμόσκονη.
- Ο/Η Σ. Βασδέκης λέει:
- Ο/Η Ν.Δ.ΣΤΕΦΑΝΗΣ λέει:
01/12/2013 στο 9:40 πμ
Μητροπολίτης Πειραιώς: Δεν παίρνω πίσω τα περί αφορισμού
Read more: http://www.newsbomb.gr/koinwnia/story/376439/mitropolitis-peiraios-den-pairno-piso-ta-peri-aforismoy#ixzz2mCspBVHJ
http://www.newsbomb.gr/koinwnia/story/376439/mitropolitis-peiraios-den-pairno-piso-ta-peri-aforismoy
- Ο/Η Παπα Δράκουλας λέει:
01/12/2013 στο 9:52 πμ
http://news.in.gr/greece/article/?aid=605331
Επιστολή Γιοσάκη στον Αρχιεπίσκοπο για την εκλογή μητροπολίτη Κυθήρων
Οι προφυλακισμένοι αρχιμανδρίτες Ιάκωβος Γιοσάκης (αριστερά) και Κύριλλος Σταυρόπουλος (Φωτογραφία: ΑΠΕ )
Επιστολή του Ιάκωβου Γιοσάκη προς τον αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο φέρνει στο φως την Τρίτη η Απογευματινή. Η επιστολή έχει ημερομηνία 27 Αυγούστου 1998, λίγους μήνες μετά την εκλογή του κ. Χριστόδουλου στην ηγεσία της Εκκλησίας και μετά την παραίτηση του πρώην Κυθήρων Ιακώβου.
Εκτός από τον Ι.Γιοσάκη, την επιστολή -που κοινοποιείται σε όλους τους μητροπολίτες της χώρας- συνυπογράφουν ο επίσης προφυλακισμένος αρχιμανδρίτης Κύριλλος Σταυρόπουλος, οι αρχιμανδρίτες Ιάκωβος Βασιλείου, Αθηναγόρας Ιβάνοβ, Ευλόγιος Τσαλαπατάνης και ο μοναχός Κλαύδιος.
Βασικό θέμα της επιστολής, που έχει συνταχθεί σε φιλικό ύφος, είναι η μη τοποθέτηση του σημερινού αρχιγραμματέα της Ιεράς Συνόδου, επισκόπου Χριστιανουπόλεως Σεραφείμ Μετζελόπουλου στη θέση του μητροπολίτη Κυθήρων. Εντύπωση, μάλιστα, προκαλούν οι χαρακτηρισμοί με τους οποίους αναφέρονται στο πρόσωπο του κ. Μετζελόπουλου.
Συγκεκριμένα, οι υπογράφοντες την επιστολή χαρακτηρίζουν τον κ. Μετζελόπουλο «δράκο με αιμοβόρα ένστικτα» που «αντί καρδίας έχει ηφαίστειο λάβας», που «δεν ξέρει τι σημαίνει αγάπη και συγχώρεσι» και που «εστιάζει την ηθική κάτω από τη μέση, μόνο στο σλιπάκι». «Όλες του οι κινήσεις» υποστηρίζουν «έχουν τα τυπικά χαρακτηριστικά του ανέραστου αιμοδιψή Δράκουλα».
Οι υπογράφοντες ζητούν, παράλληλα, από τον Αρχιεπίσκοπο να στηρίξει την υποψηφιότητα του αρχιμανδρίτη Κύριλλου Χρηστάκη για τη θέση του μητροπολίτη Κυθήρων και του υπενθυμίζουν ότι «για το θέμα αυτό πρέπει να σας έχει απασχολήσει και ο φίλος σας κύριος (αναφέρονται σε επιχειρηματία φίλο του κ. Χριστόδουλου), ο οποίος έγινε αποδέκτης των μηνυμάτων μας». «Φιλάμε το χεράκι σας και σας ζητάμε συγγνώμην αν σας κουράσαμε. Είμαστε πάντοτε στη διάθεσή σας» καταλήγουν, σε ιδιαίτερα φιλικό ύφος.
Newsroom ΔΟΛ - Ο/Η Kαλλινίκη η αχόρταγη καλόγρια λέει:
01/12/2013 στο 9:58 πμ
http://www.avgi.gr/article/234426/othomanika-ithi-
Συνέχεια στην κόντρα Σεραφείμ – Χ.Α έδωσε χθες ο γνωστός για την … ακράτειά του βουλευτής Χ. Παππάς.
Βέβαια, δεν πάει και πολύς καιρός από τότε που ο ίδιος πόζαρε χαμογελαστός δίπλα στον μητροπολίτη Πειραιά, όταν υπέγραφαν τις σκοταδιστικές μηνύσεις ενάντια στο Corpus Christi.
Ανταπαντώντας στον μητροπολίτη, κάνει λόγο για πόλεμο στη Χ.Α. από τη «Σιωνιστική Κόζα Νόστρα», για συμμετοχή μητροπολιτών στη λίστα Λαγκάρντ, για «μασώνους»αλλά και για μητροπολίτες με προτίμηση στα «οθωμανικά ήθη»!
Προφανώς ο χρυσαυγίτης βουλευτής δεν εννοεί την προτίμηση των Μητροπολιτών στα τουρκικά σίριαλ. - Ο/Η Πρεζόνι λέει:
01/12/2013 στο 11:13 πμ
http://eineken.pblogs.gr/2012/01/h-ekklhsia-eflogoyse-th-symbiwsh-omofylofilwn-me-thn-akoloythia-.html
Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΥΛΟΓΟΥΣΕ ΤΗ ΣΥΜΒΙΩΣΗ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΤΗΣ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΙΑΣ!
25 Ιαν
2012 0
*
Αναρωτηθήκατε ποτέ γιατί οι ομοφυλόφιλοι ονομάζονται ΑΔΕΡΦΕΣ;
Παρ’ ότι στην σύγχρονη εποχή, η ομοφυλοφιλία αποτάσσεται -υποκριτικά- από την χριστιανική Εκκλησία, ως κάτι ανόσιο και μιαρό, εν τούτοις δεν ήταν ανέκαθεν αυτή η στάση της …;
Ο πρώτος γάμος μεταξύ ανδρών δεν έγινε το 2008 στην Τήλο, αλλά, σύμφωνα με πλείστες ιστορικές μαρτυρίες, τον θ΄ αι. μ.Χ. στην Κωνσταντινούπολη. Ένας άξεστος ιπποκόμος, φτωχός κι αγράμματος χωριάτης, αλλά όμορφος και με ωραία κορμοστασιά νέος, νυμφεύτηκε τον Νικόλαο, ηγούμενο μοναστηριού . . .
Ο γάμος του Βασιλείου Α΄ με τον Ιωάννη, όπως μας τον διασώζει στη «Χρονογραφία» του ο βυζαντινός αξιωματούχος (κουροπαλάτης και μέγας δρουγγάριος της βίγλας), Ιωάννης Σκυλίτζης. Διακρίνονται από αριστερά: Η μητέρα του Ιωάννη, Δανιηλίδα, το ζεύγος των μελλονύμφων Βασίλειος – Ιωάννης, ο ιερέας, που τελεί τον γάμο και πίσω του άλλοι ιερείς, ενώ ανάμεσα στο ζεύγος και στον ιερέα φαίνεται ανηγμένο το Ευαγγέλιο.
*
. . . και μερικά χρόνια αργότερα έναν άλλο άνδρα, γιό πλούσιας χήρας, τον Ιωάννη. Μέσω αυτών των γάμων απόκτησε διαδυνδέσεις στην Κωνσταντινούπολη και σύντομα έγινε «παρακοιμώμενος» του αυτοκράτορα Μιχαήλ Γ΄. Αργότερα, μέσα σε ένα λουτρό αίματος και οργίων κατάφερε να κατακτήσει ο ίδιος το θρόνο. Πρόκειται για τον Βασίλειο Α’ τον Μακεδόνα, τον πρώτο αυτοκράτορα της Μακεδονικής -λεγόμενης- δυναστείας.
Οι γάμοι αυτοί του Βασιλείου με άνδρες είναι οι πρώτοι, που τεκμηριώνονται από ιστορικές πηγές, δεν είναι όμως πρωτόγνωροι στη χριστιανική παράδοση. Οι γάμοι μεταξύ ανδρών, ή «ενώσεις», ή «αδελφοποιήσεις», όπως συγκαλλυμένα ενίοτε λέγονται, έχουν πολύ βαθιές ρίζες στο χριστιανισμό ξεκινώντας από τη Βίβλο και φθάνοντας μέχρι τις μέρες μας.
Καθώς, η ομοφυλοφιλία, δεν ήταν -ούτε και είναι- άγνωστο φαινόμενο στις τάξεις της Εκκλησίας (τουναντίον μάλιστα), για να δώσει μια νομιμοφάνεια στις σχέσεις αυτές, επινόησε την λεγόμενη «αδελφοποίηση» (ή «αδελφοποιία»). Με την ορολογία αυτή, νοείται η με θρησκευτική τελετή -δήθεν πνευματική- ένωση δύο ανδρών, για την οποία γράφτηκε και επίσημη ευχή «εις Αδελφοποιίαν πνευματικήν», που διαβαζόταν από τον ιερέα μπροστά από το Ευαγγέλιο. Η «Ακολουθία της Αδελφοποιίας» όμως, είναι ολόιδια με την Ακολουθία του -γνωστού ετερόφυλου- Γάμου (ζευγάρι εμπρός από τον ιερέα, Ευαγγέλιο, κεριά, κουμπάρος, συγγενείς κ.τ.λ.).
Στην πραγματικότητα δηλαδή, δεν πρόκειται για καμμία πνευματική ένωση, αλλά για κανονικό γάμο μεταξύ ανδρών και ευλογία από τον ιερέα της σαρκικής ομοφυλόφιλης ένωσης. Αυτό ομολογείται και από το ίδιο το «Πηδάλιον», στο οποίο αναφέρεται χαρακτηριστικά, ότι οι άνδρες κατά την αδελφοποιησία «υπανδρεύονται αναμεταξύ των». Το «Πηδάλιον» απαγορεύει τέτοιες τελετές χαρακτηρίζοντας τους νυμφίους ως «ψευδαδελφοποιητούς», που ικανοποιούν «τας ηδονάς και τα σαρκικά των θελήματα»: «Η δε λεγομένη αδελφοποιησία είναι εμποδισμένη από το λε’ κεφ. του ιγ΄ τίτλου του ε’ βιβλίου του νόμου (σελ. 217, της Γιουρ Γραικόρ.) τελείως να μην γίνεται, και αποβεβλημένη εστίν από την Εκκλησίαν του Χριστού …; Όθεν η τοιαύτη αδελφοποιησία όχι μόνον δεν γίνεται, ή λογίζεται τελείως εμπόδιον εις το να υπανδρεύωνται αναμεταξύ των οι τοιούτοι ψευδαδελφοποιητοί, αλλ’ ουδέ όλως πρέπει να γίνεται. Απόβλητον γάρ εστι τούτο από την Εκκλησίαν του Χριστού, ως πολλών κακών και απωλείας πρόξενον ψυχικής εις τους περισσοτέρους, και ύλη δια να πληρόνουν τινες τας ηδονάς και τα σαρκικά των θελήματα, καθώς η δοκιμή μυρία έδειξε τα παραδείγματα κατά διαφόρους καιρούς και τόπους». («Πηδάλιο», «Περί συνοικεσίων», κεφάλαιο Ι’) Οι άνδρες («ψευδαδελφο- ποιητοί»)κατά την αδελφο- ποιησία «υπανδρεύονται αναμεταξύ των» ικανοποιώντας «τας ηδονάς και τα σαρκικά των θελήματα». «Πηδάλιον».
Τις ίδιες λέξεις (αδελφοποίησις, αδελφοποίητος) χρησιμοποιούν οι ιστορικοί στην περίπτωση της ένωσης στην εκκλησία των Βασιλείου – Νικολάου, όπου δεν υπάρχει καμμία νύξη φυλετικής ή οικογενειακής παραμέτρου για τη σχέση, ούτε για ανταλλαγή αίματος. Δεν έχει στρατιωτική σημασία, ούτε αναφέρονται συνθήκες, που να την προκάλεσαν (π.χ. διάσωση από κίνδυνο, σοβαρή ασθένεια κ.λπ..) Τόσο ο Βασίλειος όσο και ο Νικόλαος είχαν ζώντες αδελφούς με τους οποίους διατηρούσαν τακτικές και στενές επαφές, έτσι η πράξη τους δεν ήταν αποτέλεσμα επιθυμίας να αποκτήσουν αδελφό. Για τον Βασίλειο αναφέρονται τουλάχιστον δύο αδελφοί, οι Βάρδας και Μαριανός, οι οποίοι μάλιστα τον βοήθησαν στην μετέπειτα οργάνωση της δολοφονίας του αυτοκράτορα Μιχαήλ Γ΄, ο δε Νικόλαος είχε αδελφό ένα γιατρό, ο οποίος -όπως θα δούμε παρακάτω- φρόντισε να έρθει ο Βασίλειος σε επαφή με την αυτοκρατορική αυλή.
Βασίλειος: Ένας γοητευτικός Αρμένιος
Ο Βασίλειος γεννήθηκε κατά το 812 στα περίχωρα της Αδριανούπολης, από μια οικογένεια χριστιανών χωρικών, φτωχών αποίκων, πού οι περιστάσεις τους είχαν ξεριζώσει απ’ την πατρίδα τους την Αρμενία και που η τελευταία τους συμφορά, ο θάνατος του πατέρα, τους άφηνε τελειωτικά χωρίς κανένα πόρο. Ορισμένοι ιστορικοί υποστηρίζουν, ότι η καταγωγή του ήταν Αρμενο-σλαβική ή καθαρά Σλαβική. Το προσωνύμιο Μακεδών οφείλεται στη βυζαντινή γεωγραφική αντίληψη, κατά την οποία ορισμένα μέρη της Θράκης αποτελούσαν τμήμα της Μακεδονίας. Η Μακεδονική (Ελληνική) δήθεν καταγωγή του Βασιλείου είναι μεταγενέστερο ιστορικό ψεύδος· ούτε ο Βασίλειος, ούτε κανένας άλλος αυτοκράτορας του Βυζαντίου είχε Ελληνική καταγωγή (βλ. «Ούτε ένας έλληνας βυζαντινός αυτοκράτορας!»).
Νόμισμα του «εν θεώ βασιλέως των ρωμαίων» -όχι των ελλήνων- Βασιλείου· το μεταγενέστερο- δήθεν- «Μακεδών», δεν υπάρχει πουθενά.
.
Ο Βασίλειος, πού απόμεινε πια το μόνο στήριγμα της μητέρας και των αδελφών του, ήταν τότε εικοσιπέντε με εικοσιέξη χρόνων, ένα ψηλό και γεροδεμένο παλληκάρι, μέ γερά χέρια και στιβαρό κορμί. Πυκνά, σγουρά μαλλιά, πλαισίωναν το ζωηρό του πρόσωπο. Ολότελα αγράμματος, άλλωστεδεν ήξερε ούτε να γράφει, ούτε να διαβάζειήταν απλά ένας ωραίος νέος. Αυτό στάθηκε αρκετό για να δημιουργήσει τη μεγάλη τύχη του και να φτάσει στο σκοπό του χωρίς δισταγμούς στηριζόμενος όχι μόνον σε γυναίκες, αλλά κυρίως σε ομοφυλόφιλους άνδρες, που γοητεύτηκαν έντονα από την αθλητική του ομορφιά.
Ο πρώτος γάμος του Βασιλείου με τον ηγούμενο
Περί το 840, ρακένδυτος, με ένα ραβδί στο χέρι κι ένα δισάκι στον ώμο έφτασε ο Βασίλειος μιά Κυριακή απόγευμα αναζητώντας την τύχη του στην Κωνσταντινούπολη. Αφανισμένος από την κούραση, κατασκονισμένος κι ενώ κόντευε να νυκτώσει πλάγιασε κάτω από τα προπύλαια της εκκλησίας του Αγίου Διομήδη, που βρήκε μπροστά του, όπου δεν άργησε να αποκοιμηθεί βαθιά, χωρίς καθόλου να προσέξει και όπως έτυχε.
Ο Νικόλαος, ηγούμενος του μοναστηριού, που παράρτημά του ήταν η εκκλησία (σύμφωνα με το Theophanes Continuatus, 5.9, σελ.223, ή προσμονάριος σύμφωνα με τον Συμεών το Λογοθέτη, «Περί Μιχαήλ και Θεοδώρας», 11, εκδ. Μπέκερ, σελ. 656) με έκπληξή του βλέπει τον καλοφτιαγμένο κοιμώμενο νέο. Το πρωί τον ξυπνά, τον προσκαλεί να τον ακολουθήσει και τον καθίζει στο τραπέζι. Του κάνει λουτρό και του δίνει καινούρια ρούχα («λούσας αυτόν και ιμάτιον περιβαλών»), συζούν («ομώροφον είχε και ομοδίαιτον», «Χρονικό» του Γεωργίου του Μοναχού στον Ίστριν, 2:5) και τελικά η γνωριμία τους πολύ σύντομα καταλήγει σε γάμο· ενώνονται με τελετή στην εκκλησία: «Τη δευτέρα ημέρα απελθών μετ’ αυτού εις το λουτρόν ήλλαξεν αυτόν και ελθών εν τη εκκλησία εποίησεν αδελφοποίησιν μετ’ αυτού και συνηυφραίνοντο εν αλλήλοις» (Γεωργίου Μοναχού στον Μόραβτσικ, σελ. 120.) Η τελευταία φράση θυμίζει το βιβλικό «και συνευφραίνου μετά γυναικός της νεότητός σου» («Παροιμίαι», 5:18), που αναφέρεται σε σχέση άνδρα και γυναίκας.
Στην ένωση αυτή, δεν υπάρχει καμμία νύξη φυλετικής ή οικογενειακής παραμέτρου για τη σχέση, ούτε για ανταλλαγή αίματος. Δεν έχει στρατιωτική σημασία, ούτε αναφέρονται συνθήκες, που να την προκάλεσαν (π.χ. διάσωση από κίνδυνο, σοβαρή ασθένεια κ.λπ.) Τόσο ο Βασίλειος όσο και ο Νικόλαος είχαν ζώντες αδελφούς με τους οποίους διατηρούσαν τακτικές και στενές επαφές, έτσι η πράξη τους δεν ήταν αποτέλεσμα επιθυμίας να αποκτήσουν αδελφό. Για τον -αγράμματο- Βασίλειο αναφέρονται τουλάχιστον δύο αδελφοί, οι Βάρδας και Μαριανός, οι οποίοι μάλιστα τον βοήθησαν στην μετέπειτα οργάνωση της δολοφονίας του αυτοκράτορα Μιχαήλ Γ΄, ο δε Νικόλαος είχε αδελφό έναν γιατρό, ο οποίος φρόντισε να έρθει ο Βασίλειος σε επαφή με την αυτοκρατορική αυλή
Πρόκειται καθαρά για μια προσωπική σχέση, που έγινε για τους προσωπικούς λόγους του καθενός. Ο ηγούμενος «ευφραίνετο» από τον καλοφτιαγμένο Βασίλειο, ο οποίος, αν δεν είχε βρει τον ηγούμενο, πιθανόν θα συνέχιζε να κοιμάται στους δρόμους. Για την ιστορία, ας αναφερθεί πως ο Βασίλειος έκανε και δεύτερο γάμο με άνδρα, αυτή τη φορά με τον γιο μιας πλούσιας χήρας, τον Ιωάννη.
Η αγάπη του Θεοφιλίτση για το Βασίλειο
Ο Βασίλειος ζητούσε επίμονα από το Νικόλαο να τον συστήσει σε κάποιον από τους επισήμους, που γνώριζε. Ο αδελφός του ηγούμενου, ένας γιατρός, είδε μια μέρα το Βασίλειο στο μοναστήρι, του φάνηκε πολύ καλοφτιαγμένος και όμορφος και τον σύστησε σ’ έναν πελάτη του, τον Θεόφιλο, περισσότερο γνωστό με το προσωνύμιο Θεοφιλίτσης, συγγενή του κατέχοντα τότε τον τίτλο του Καίσαρα, Βάρδα, και του ίδιου του αυτοκράτορα Μιχαήλ Γ΄.
Ο Θεοφιλίτσης ήθελε να έχει στην υπηρεσία του ανθρώπους δυνατούς και ψηλόκορμους, που τους έντυνε με θαυμάσιες, ολομέταξες φορεσιές. Του άρεσε να εμφανίζεται στον κόσμο μαζί μ’ αυτούς τους γίγαντες που τον συνόδευαν («εις σπουδήν έχον γενναίους άνδρας και ευειδείς και ευήλικας και επ’ανδρία μάλιστα και αρώμη σώματος διαφέροντας», «Τheophanes Continuatus, 5.9, σελ. 225.) Μόλις ο γιατρός του μίλησε για το Βασίλειο, θέλησε να τον δει, και γοητευμένος απ’ το παράστημά του, τον πήρε αμέσως για να φροντίζει τα άλογά του δίνοντάς του το αξίωμα του πρωτοστράτωρα. Ο Θεοφιλίτσης αγαπούσε το Βασίλειο κάθε μέρα και περισσότερο («και ημέραν εξ ημέρας επί πλέον ηγαπάτο παρ’ αυτού».)
Ο δεύτερος γάμος του Βασιλείου με το γιό της πλούσιας χήρας
Ο Βασίλειος, έμεινε αρκετά χρόνια στο σπίτι του Θεοφίλτση και σ’ αυτό το διάστημα είχε μια περιπέτεια, που εξασφάλισε οριστικά το μέλλον του. Κάποτε, που ο αφέντης του πήγε με κάποια αποστολή στην Πελοπόννησο, ο Βασίλειος τον συνόδευσε σαν ιπποκόμος του, αλλά στο ταξίδι αρρώστησε και αναγκάσθηκε να σταματήσει στην Πάτρα. Στο ναό του Αγίου Ανδρέα του Πρωτοκλήτου γνωρίστηκε με ένα καλόγερο, ο οποίος τον έφερε σε επαφή με μιά πλούσια ώριμη χήρα, η οποία ήταν ίσως και γιαγιά και ονομαζόταν από το όνομα του ανδρός της Δανιήλ, Δανιηλίδα.
Η περιουσία της Δανιηλίδας ήταν αφάνταστα μεγάλη («πλούτη βασιλικά και όχι απλού ιδιώτη» μας λέει ο χρονογράφος.) Είχε πολλούς δούλους, απέραντα κτήματα, κοπάδια αμέτρητα, εργοστάσια, όπου γυναίκες ύφαιναν για λογαριασμό της υπέροχα μεταξωτά, θαυμάσια χαλιά, και εξαίσια και λεπτά λινά. Το σπίτι της ήταν γεμάτο από πλούσια ασημένια και χρυσά σκεύη. Στα σεντούκια της ήταν στοιβαγμένα λαμπρά φορέματα, οι κασέλες της ξεχείλιζαν από βέργες σε πολύτιμα μέταλλα. Είχε ιδιόκτητο ένα μεγάλο μέρος της Πελοποννήσου, και όπως λέει κάποιος ιστορικός, ήταν πραγματικά «η βασίλισσα του τόπου».
Της Δανιηλίδας της άρεσε η πολυτέλεια και η επίδειξη, της άρεσαν όμως και οι ωραίοι άνδρες. Έτσι κινήθηκε το ενδιαφέρον της για το Βασίλειο, τον οποίο καλοδέχθηκε και τον περιποιήθηκε στο σπίτι της αναπτύσσοντας σύντομα πολύ στενές σχέσεις.
Ο Βασίλειος νυμφεύτηκε τελικά το γιό της χήρας, Ιωάννη. Το γεγονός πρέπει να είχε προξενήσει μεγάλη εντύπωση, καθ’ ότι αφ’ ενός επιβεβαιώνεται από διάφορες ιστορικές πηγές κι αφ’ ετέρου ο λόγιος και αξιωματούχος της βυζαντινής αυλής, Ιωάννης Σκυλίτζης, έχει φιλοτεχνήσει δύο εικόνες του γάμου στη «Χρονογραφία» του, μία από την εκκλησία και μία από το γαμήλιο γεύμα.
Το γαμήλιο γεύμα. Στη μέση διακρίνεται η μητέρα του Ιωάννη, Δανιηλίς, κι εκατέρωθεν αυτής το ζεύγος των νεονύμφων· αριστερά ο Βασίλειος Α’ και δεξιά ο Ιωάννης. [Οι χαρακτήρες αναγνωρίζονται από τα ονόματα, τα οποία είναι γραμμένα από επάνω τους (Ιωάννου Σκυλίτζη, «Χρονογραφία».)]
*
Όταν επί τέλους ο Βασίλειος αποφάσισε να φύγει, η Δανιηλίς του έδωσε χρήματα, όμορφες φορεσιές, και τριάντα δούλους για να τον υπηρετούν. Με όλα αυτά ο φτωχός ιπποκόμος έγινε ένας μεγάλος άρχοντας, και μπόρεσε να παρουσιασθεί στον κόσμο και ν’ αγοράσει και μερικά κτήματα στη Μακεδονία.
Χρόνια αργότερα, όταν ο Βασίλειος έγινε αυτοκράτορας πήρε τον Ιωάννη κοντά του δίνοντάς του το αξίωμα του πρωτοσπαθαρίου, ενώ τη Δανιηλίδα, όταν τον επισκέφθηκε στην Κωνσταντινούπολη, την υποδέχθηκε στα ανάκτορα της Μαγναύρας σα βασίλισσα και της παραχώρησε επίσημα τον τίτλο της βασιλομήτορος.
Άλλο γάμο με άνδρα δεν έκανε ο Βασίλειος. Θα ολοκληρώσουμε όμως, εν συντομία την ιστορία της ζωής του, προκειμένου να φανεί ξεκάθαρα, ότι ο αγράμματος Βασίλειος καμμία πνευματική ανησυχία δεν είχε, ώστε να κάνει πνευματικές ενώσεις, όπως παρουσιάζονται εξωραϊσμένα οι γάμοι του με τους άντρες από ορισμένους χριστιανούς ιστορικούς. Παρέμεινε σε όλη του τη ζωή, το ίδιο ανθρώπινο πλάσμα, το πρωτόγονο και άξεστο, με τα σκληρά και βάναυσα ενστικτα και τα βίαια πάθη. Στάθηκε πάντα ένας συμφεροντολόγος, ένας άνθρωπος με ταπεινή ψυχή, χωρίς κανένα ενδοιασμό και καμμιά λεπτότητα, χωρίς τιμή.
Παρακοιμώμενος του αυτοκράτορα
Οταν ο Βασίλειος γύρισε απ’ την Πάτρα στην Κωνσταντινούπολη ξαναμπήκε στην υπηρεσία του Θεοφιλίτση, οπότε δύο απρόοπτα περιστατικά τον έφεραν σ’ επαφή με τον αυτοκράτορα Μιχαήλ Γ΄. Ο αυτοκράτορας ήταν Εβραϊκής καταγωγής, ανίκανος, βωμολόχος, διεφθαρμένος και μέθυσος· με αυτό το προσωνύμιο έμεινε γνωστός στην Ιστορία: Μιχαήλ Γ΄ ο Μέθυσος. Ο Μιχαήλ διασπάθιζε σε γελοία έξοδα το δημόσιο χρήμα. Διοργάνωνε με το επιτελείο του όργια, τα οποία ξεκινούσαν με γελωτοποιούς και μίμους, αλλά κατέληγαν σε ακρωτηριασμούς ανυπόπτων πολιτών, θανατικές εκτελέσεις κ.λπ.. Ο Πατριάρχης Φώτιος εύρισκε πολύ αστείες τις διασκεδάσεις του αυτοκράτορα και πρόθυμα τον συναγωνιζόταν στο τραπέζι πίνοντας περισσότερο κι απ’ τον ίδιο.
Σε ένα τέτοιο όργιο ο Βασίλειος πάλαιψε και νίκησε έναν -ανίκητο εως τότε- Βούλγαρο παλαιστή. Λίγες μέρες αργότερα κατάφερε να δαμάσει και ένα ωραιότατο άλογο, που κάποιος επαρχιακός διοικητής είχε στείλει στον Μιχαήλ και κανένας δεν μπορούσε να καβαλήσει. Ο βασιλιάς, ο οποίος αρεσκόταν τόσο στην παρέα γυναικών, όσο και ανδρών, κατάμαγεμένος απέσπασε από τον Θεοφιλίτση αυτό το όμορφο παλληκάρι, που ήταν τόσο καλός ιπποκόμος και τόσο ρωμαλέος παλαιστής, τον κατέταξε στους δικούς του ιπποκόμους και του έδωσε το αξίωμα του πρωτοστράτωρα.
Όταν αργότερα ο Σκύθης ευνούχος παρακοιμώμενος του Μιχαήλ καθαιρέθηκε τη θέση του -ύστερα από πρόταση του Βάρδα- κατέλαβε ο Βασίλειος, τον οποίο άλλωστε ο Μιχαήλ λάτρευε. Δεν κουραζόταν να λέει, πως μόνον αυτός ήταν ένας υπηρέτης πιστός και αφοσιωμένος.- Ο/Η Πειραχτήρι λέει:
01/12/2013 στο 7:15 μμ
«…ούτε ο Βασίλειος, ούτε κανένας άλλος αυτοκράτορας του Βυζαντίου είχε Ελληνική καταγωγή…»
Κι όμως… Υπήρξε αυτοκράτορας του βυζαντίου με ελληνική καταγωγή, Πρόκειται για την εγκληματία Ειρήνη την Αθηναία, η οποία τύφλωσε το γιό της για να μην διεκδικήσει το θρόνο. Έζησε την εποχή της εικονομαχίας και είναι αυτή που «αναστήλωσε» τις εικόνες. Η εκκλησία την τιμά ως …αγία!- Ο/Η laskaratos λέει:
01/12/2013 στο 9:49 μμ
και η Αθηναϊδα που βαφτίστηκε Ευδοκία, κόρη του εθνικού Αθηναίου φιλόσοφου Λεόντιου, την οποία μίσησε η παρθένα ανώμαλη νύφη της αγία Πουλχερία (είχε κάνει λευκό γάμο).
Για την αγία παιδοκτόνο Ειρήνη την Αθηναία, σε δυο μέρη:
https://roides.wordpress.com/2010/03/10/10mar10/
- Ο/Η laskaratos λέει:
- Ο/Η Πειραχτήρι λέει:
- Παράθεμα: Όταν η Εκκλησία ευλογούσε την συμβίωση ομοφυλόφιλων | ΑΘΡΗΣΚΟΣ
- Ο/Η Eπισκέπτης λέει:
01/12/2013 στο 4:10 μμ
http://xairete.blogspot.gr/2013/11/blog-post_30.html
https://v.cdn.vine.co/r/videos/8FB41CF5571018298941810577408_11fdb1dd3a6.4.4.3843251343101497471_LJfKqfxF1TSQgVyUeB5EqHuF7KOSZBvn1yl.x7GP2d3BGp5pzLTq8oCdcj6jwzKD.mp4?versionId=kzs2BA3yqGNbQN8X3RGX._wm8xVy.iv_
- Ο/Η Eπισκέπτης λέει:
01/12/2013 στο 4:13 μμ
http://www.makeleio.gr/?p=31744
ΤΕΚΝΟ ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΤΟ ΠΡΩΙ ΠΑΝΤΡΕΥΕΙ ΚΑΙ ΒΑΦΤΙΖΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗ ΝΥΧΤΑ ΚΑΝΕΙ “ΨΩΝΙΣΤΗΡΙ”. ΝΕΕΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΒΡΩΜΕΡΑ ΡΑΣΑ ΣΤΟ ΜΑΚΕΛΕΙΟ 4
Η μαρτυρία του 30χρονου μάρτυρα των παιδεραστικών εγκλημάτων στην Ιερά Μητρόπολη Ιλίου-Αχαρνών και Πετρουπόλεως υπό τον Μητροπολίτη Αθηναγόρα, συγκλόνισαν. Ο 30χρονος που κατέθεσε στη δίκη για την τιμωρία του παιδεραστή αρχιμανδρίτη , Θεόκλητου Ρένεση, ο οποίος έφαγε 25 χρόνια κάθειρξη για ασελγείς πράξεις σε ανήλικα παιδιά και σε άτομα με ειδικές ανάγκες, καταλογίζει υπόθαλψη των σεξουαλικών εγκλημάτων από την κεφαλή της Εκκλησίας της Δυτικής Αττικής. “Ο Μητροπολίτης μας ήξερε, του τα είχαμε πει όλα αλλά αντί να ειδοποιήσει την αστυνομία και να πάει τον Ρένεση στον εισαγγελέα τον συγκάλυψε και κουκούλωσε το σκάνδαλο και τα ανομήματα”, ανέφερε ο μάρτυρας ενώ παρουσιάστηκε και ηχητικό ντοκουμέντο φωτιά(Τα αποσπάσματα θα παρουσιαστούν όλα μέχρι αύριο το βράδυ από το makeleio.gr).
-Μεταξύ των φοβερών αποκαλύψεων, παρουσιάστηκε γυμνός νεαρός αρχιμανδρίτης(ο οποίος ιερουργεί στην Μητρόπολη του Αθηναγόρα)ο οποίος τη νύχτα ψωνίζεται αναζητώντας συντρόφους στο διαδίκτυο και στα λημέρια του αγοραίου έρωτα ενώ τη μέρα βαφτίζει παιδιά και κάνει κατηχητικό(είναι ο εικονιζόμενος).
Να τον χαίρεται ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος(του οποίου είναι πνευματικό παιδί)και ο Μητροπολίτης Αθηναγόρας. - Ο/Η Gay bishop λέει:
01/12/2013 στο 4:30 μμ
Ακρόπολις 28/11/2013
Πρώτη σελίδα
Αρχιμανδρίτης πνευματικό παιδί Ιερώνυμου ψωνίζεται με Αλβανούς
Μητροπολίτης με ΑλβανόπουλοΠρόβα «νυφικού» για πασίγνωστο Αρχιμανδρίτη της Πελοποννήσου – Δείτε πως κατάντησαν την εκκλησία οι αθεόφοβοι! (φωτο ντοκουμέντο)
Δημοσιεύθηκε: 22/11/2013 21:35
http://www.makeleio.gr/?p=30271 - Ο/Η Gay bishop λέει:
01/12/2013 στο 4:36 μμ
http://www.newsnews.gr/Sarotiko/2118939/sok-arximandriths-amp171pswnizetaiamp187-sto-diadiktyo
BLOG| Sarotiko Οι ροζ ιστορίες του παπά με τις υψηλές γνωριμίες Σάλος με το βίντεο που δείχνει τον ιερέα να συνομιλεί με νεαρό και να… αυνανίζεται. Κι όμως δεν είναι η πρώτη φορά που ο ιερέας μπλέκεται σε «ροζ» παιχνίδια. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΗ NEWS ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ 12/21/2012
Αρχιμανδρίτης “ψωνιστήρι” που κάπνιζε φούμο στα chat του διαδικτύου, ψάρευε αγοράκια. Τόν κάλυπτε η Αρχιεπισκοπική αυλή. – See more at: http://www.sporeas.gr/?p=10852#sthash.jxmUnE5H.dpuf - Ο/Η Κωλοσούζας λέει:
01/12/2013 στο 4:41 μμ
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22768&subid=2&pubid=27825
ΕΘΝΟΣ
4/2/2006
Αποχώρηση Καλλίνικου με… σκιές σκανδάλων
Ως δικαιολογία παρουσιάστηκε η επιδείνωση της υγείας του αλλά την απομάκρυνσή του συνοδεύουν καταγγελίες για ηθικά παραπτώματα
TOY ΠΕΤΡΟΥ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Λίγες ώρες πριν αποφασίσει ότι ήγγιγκεν η ώρα της περισυλλογής, ο κ. Kαλλίνικος απευθύνθηκε στους στενούς του συνεργάτες στη μητρόπολη λέγοντας «παιδιά μου μη φοβάσθε, θα παραμείνουν όλα ως έχουν, δεν θα αλλάξει τίποτα, τα έχω κανονίσει όλα».
Στον Πειραιά οι κληρικοί επισήμαιναν ότι η επιδείνωση της κατάστασης της υγείας του κ. Kαλλίνικου δεν ήταν άμοιρη των όσων μεσολάβησαν το προηγούμενο διάστημα. Oι καταγγελίες για ηθικά παραπτώματα, τα διαδοχικά μηνύματα εκκλησιαστικών παραγόντων που προέτρεπαν τον «παππού» «να αποχωρήσει πριν ξεσπάσουν και άλλα σκάνδαλα» και η ανακριτική διαδικασία του περασμένου Mαϊου προκάλεσαν την κατάρρευση του κ. Kαλλίνικου.
O μητροπολίτης Πειραιώς κλήθηκε τον Mάιο του 2005 να απολογηθεί για τις καταγγελίες σεξουαλικής παρενόχλησης που διατύπωσε σε βάρος του ο θεολόγος και ιεροψάλτης Hλίας Pεδιάδης – Tούμπας. Tην ανάκριση είχε αναλάβει ο μητροπολίτης Eλασσώνος κ. Bασίλειος, ο οποίος τηρούσε διακριτικές αποστάσεις από το γενικότερο κλίμα προστασίας υπέρ του «παππού» που επικρατούσε. Tο ανακριτικό υλικό που συνέλεξε ο κ. Bασίλειος παρέπεμπε τον κ. Kαλλίνικο σε δίκη.
H δίκη διεξήχθη στο εκκλησιαστικό δικαστήριο και ο μητροπολίτης Πειραιά αθωώθηκε. Tο ανακριτικό υλικό όμως παρέμεινε για να θυμίζει ότι, εκτός από την επιστολή που είχε αποστείλει ο κ. Pεδιάδης – Tούμπας στον αρχιεπίσκοπο Σεραφείμ για ηθικά παραπτώματα του μητροπολίτη Πειραιά, υπήρξαν και άλλες τέσσερις επιστολές ανάλογου περιεχομένου. Oι επιστολές αυτές για τις οποίες ποτέ δεν έγινε γραφολογική εξέταση γνησιότητας φέρονται να τις απέστειλαν στην εκκλησιαστική διοίκηση, σύμφωνα με το ανακριτικό υλικό, ο μακαριστός καθηγούμενος της Mονής Πετράκη αρχιμανδρίτης Xριστόφορος Παπαδόπουλος, ο αρχιμανδρίτης Φιλόθεος Nικολάκης, ο Iωάννης Nικολίτσης ο οποίος στη συνέχεια ακολούθησε τον ιερατικό δρόμο και πήρε το σχήμα του αρχιμανδρίτη με το όνομα Nικόδημος και ο λαϊκός Σπυρίδων Mικελάτος.
Ανακάλεσαν
Oι φερόμενοι αποστολείς των τεσσάρων επιστολών ανακάλεσαν, αλλά ποτέ δεν διεξήχθη γραφολογικός έλεγχος για να διαπιστωθεί αν συντάχθηκαν από αυτούς. Oύτε και ασκήθηκε δίωξη εναντίον εκείνων που υποτίθεται ότι τις συνέταξαν. Tην ίδια περίοδο ως μάρτυρας υπεράσπισης του κ. Kαλλίνικου κατέθεσε ο αρχιμανδρίτης Iερεμίας Φούντας. Oι εκκλησιαστικοί παράγοντες επιμένουν ότι αυτή η στάση που τήρησε ο κ. Iερεμίας υπέρ του μητροπολίτη Πειραιά στάθηκε ικανή για να τον εγγράψει ως υποψήφιο μητροπολίτη Σιατίστης… - Ο/Η Ρασπουτιν λέει:
01/12/2013 στο 6:05 μμ
http://stereanews.wordpress.com/2009/07/28/%CE%BC%CE%B5-%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%BF%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D%CF%82-%CF%8C%CF%81%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%B5%CE%BB%CE%B5%CF%8D%CE%B8%CE%B5%CF%81%CE%BF%CF%82-o-%CE%B1/
Σε διαθεσιμότητα ο ιερέας που συνελήφθη στη Στυλίδα
Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
| Εκτύπωση |
Δημιουργηθηκε στις Δευτέρα, 27 Ιουλίου 2009
Γράφτηκε από τον/την Αιμίλιος Πολυγένης 09:39
http://www.evrytanika.com/article.php?id=981
Αρχιμανδρίτης κατηγορείται για ασέλγεια σε 20χρονο
31 Ιουλ 2009, 12:01
Αρ. φυλ. 350/29-7-09
Κατάγεται από τη Βαλαώρα Ευρυτανίας. Όσοι τον γνωρίζουν μιλάνε για έναν αθώο άνθρωπο πέραν πάσης υποψίας. Χθες απολογήθηκε και αφέθηκε ελεύθερος με περιοριστικούς όρους
Ο ίδιος υποστήριξε ότι “παρεξηγήθηκαν” οι κινήσεις του
Σαν βόμβα έπεσε στην κοινωνία της Ευρυτανίας, η είδηση ότι ο 50χρονος Αρχιμανδρίτης, που συνελήφθη στην Στυλίδα και κατηγορείται για ασέλγεια κατά ενός 20χρονου νεαρού παιδιού με διανοητικά προβλήματα, κατάγεται από χωριό της δυτικής Ευρυτανίας και συγκεκριμένα από τη Βαλαώρα. Από μικρός είχε αφοσιωθεί στο Θεό και έζησε ως μοναχός στην Ιερά Μονή της Αγίας Άννης, στο Άγιο Όρος. Πριν 3 χρόνια, μετά από δικό του αίτημα, τοποθετήθηκε σε μικρή ενορία στη Θεσσαλονίκη.
Το περιστατικό συνέβη στη Στυλίδα, την Παρασκευή 24 Ιουλίου 2009. Ο Αρχιμανδρίτης διανυκτέρευσε σε ξενοδοχείο της Στυλίδας, για ένα βράδυ ερχόμενος από τη Θεσσαλονίκη, όπου και διακονεί σε ενορία της περιοχής, με κατεύθυνση το χωριό του, την Βαλαώρα Ευρυτανίας.
Σύμφωνα με όσα κατήγγειλε το νεαρό αγόρι στους αξιωματικούς της αστυνομίας, το βράδυ της Παρασκευής και ενώ έκανε τη βόλτα του στην παραλία της Στυλίδας, τον πλησίασε ένας παπάς, ο οποίος άρχισε να συζητά μαζί του για αρκετή ώρα. Μάλιστα, ήταν τόσο φιλικός απέναντί του, που του ζήτησε να μπει στο αυτοκίνητο για να κάνουν μαζί μια βόλτα στην πόλη.
Όμως, όπως υποστηρίζει ο 20χρονος, ο αρχιμανδρίτης τον μετέφερε στην παραλία του Καλόγερου, σε μια ερημική περιοχή έξω από τη Στυλίδα και άρχισε να τον χαϊδεύει και να τον φιλά. Ο 20χρονος αντέδρασε και έβαλε τις φωνές, με αποτέλεσμα ο ιερωμένος να τρομοκρατηθεί. Έτσι, αφού δεν κατάφερε να τον βιάσει, επέστρεψε ξανά στην πόλη, όπου και τον έβγαλε από το αυτοκίνητο.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της προανάκρισης ο ιερωμένος πλησίασε τον 20χρονο νεαρό και τον ρώτησε αν μπορεί να του δείξει τον δρόμο προς το ξενοδοχείο του. Το παιδί, που είχε διανοητικά προβλήματα, προθυμοποιήθηκε να εξυπηρετήσει τον ιερέα. Όταν ο εικοσάχρονος μπήκε στο αυτοκίνητό του, τότε αυτός κατευθύνθηκε προς τις Ράχες Φθιώτιδας. Σύμφωνα με την προανάκριση, ο ιερωμένος οδήγησε το παιδί αρχικά στην παραλία και στην συνέχεια στην θέση “Καλόγερος”, όπου και επιχείρησε να προβεί σε ασελγείς πράξεις, όπως καταγγέλλουν οι γονείς του παιδιού. Στην δικογραφία έχει καταγραφεί μια σειρά από πράξεις του ιερωμένου. Στη συνέχεια, μετέφερε και πάλι το παιδί στη Στυλίδα και το άφησε λίγα μέτρα μακριά από το σπίτι του. Μάλιστα του ζήτησε να πάει στους γονείς του και να τους ζητήσει δύο ώρες άδεια για να τον επισκεφτεί ο νεαρός 20χρονος στο… ξενοδοχείο του!
Έκπληκτοι έμειναν οι γονείς του παιδιού, όταν αυτό άρχισε να τους εξιστορεί όλο το περιστατικό. Εξοργισμένος ο πατέρας του, άρχισε να αναζητά τον ιερωμένο στην πλατεία της Στυλίδας. Τον εντόπισε κοντά στο ξενοδοχείο και σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες, ο ιερωμένος επιχείρησε να φύγει. Ο πατέρας του νεαρού όμως κατάφερε να τον ακινητοποιήσει και συγχρόνως ειδοποιήθηκε η αστυνομία. Οι αστυνομικοί συνέλαβαν τον Αρχιμανδρίτη και τον μετέφεραν στο τμήμα. Το Σάββατο το μεσημέρι ο εισαγγελέας της Λαμίας, άσκησε ποινική δίωξη για ασέλγεια σε βαθμό κακουργήματος και παρέπεμψε την υπόθεση στον ανακριτή. Το κατηγορητήριο με τις κακουργηματικές πράξεις είναι ιδιαίτερα βαρύ.
ImageΣε διαθεσιμότητα τέθηκε ο ιερέας, που φέρεται να αποπειράθηκε να βιάσει 20χρονο με διανοητικά προβλήματα σε ερημικό τόπο στη Στυλίδα Φθιώτιδος,
ο οποίος λειτουργούσε σε εκκλησία της Θεσσαλονίκης.
Όπως ανακοινώθηκε από την Ιερά Μητρόπολη Θεσσαλονίκης «ο εν λόγω ρασοφόρος είναι ιερομόναχος και δεν ανήκει στην Ιερά Μητρόπολη Θεσσαλονίκης, αλλά είχε προσωρινώς διορισθεί, κατόπιν αιτήσεως του, σε μια μικρή ενορία της Θεσσαλονίκης «άχρι καιρού».
Με περιοριστικούς όρους ελεύθερος o αρχιμανδρίτης που κατηγορούνταν για ασέλγεια
Ήδη πριν από λίγο ολοκληρώθηκε η κατάθεση του…
στην ανακρίτρια της Λαμίας και μια συμφωνία εισαγγελέα και ανακριτή αφέθηκε ελεύθερος με εγγύηση 15.000 € και να παρουσιάζεται στο αστυνομικό τμήμα κάθε πρώτη και 15 του μήνα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι σε σχέση με το κατηγορητήριο, η υπεράσπιση του αρχιμανδρίτη κ. Νικόλαος Τσακτάνης κατέθεσε, σειρά από αποφάσεις ανωτάτων δικαστηρίων, σύμφωνα με τις οποίες όλες οι πράξεις οι οποίες αποδίδονταν στο κατηγορητήριο δεν είχαν σχέση με την ασέλγεια ως πράξη και η οποία διώκεται σε σε βαθμό κακουργήματος.
Πάντως έξω από τα δικαστήρια βρέθηκαν ιερωμένοι που έφτασαν στη Λαμία από το Άγιο Όρος για να συμπαρασταθούν στον Αρχιμανδρίτη καθώς και άλλοι φίλοι και συγγενείς από την Ευρυτανία και τη Θεσσαλονίκη.
Οι αστυνομικοί που τον μετέφεραν στα δικαστήρια για να απολογηθεί στην ανακρίτρια, πήραν δρακόντεια μέτρα, αφού τον οδήγησαν στο εσωτερικό των δικαστηρίων από την πίσω πόρτα. - Ο/Η Eωσφόρος λέει:
01/12/2013 στο 11:09 μμ
http://xairete.blogspot.gr/2013/12/blog-post_9849.html
Πάτρα: Σκάνδαλο με αρχιμανδρίτη στρατιωτικό ιερέα
ΔΙΑΒΑΖΩ:
01 Δεκεμβρίου 2013 | 17:13
Πάτρα: Σκάνδαλο με αρχιμανδρίτη στρατιωτικό ιερέα
Σε σίριαλ που θα ζήλευαν ακόμη και οι πιο διάσημοι σεναριογράφοι του Χόλιγουντ τείνει να εξελιχθεί το ερωτικό σκάνδαλο μεγατόνων, με «πρωταγωνιστές» αρχιμανδρίτη στρατιωτικό ιερέα με βαθμό λοχαγού και μια… διαρρήκτρια από την Πάτρα! - Ο/Η eklag λέει:
01/12/2013 στο 11:09 μμ
Για παιδεραστές και κτηνοβάτες μια χαρά τα λέει!
Ως προς τα υπόλοιπα,μίλα μου για μήλα όπως και οι:
Σαμαράς-Βενιζέλος->θα αποκαταστήσουμε τις αδικίες στους μισθούς των δικαστικών
Μπούρας(ΝΔ)->οι μειώσεις στις αποδοχές δικαστικών δεν είναι συμβατές με το Σύνταγμά(τους)
ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η:
Κωνσταντοπούλου(ΣΥΡΙΖΑ)->χαρακτήρισε προσβλητικές τις σημερινές αποδοχές των δικαστικών.
Όλα τα γουρούνια έχουν όντως ίδια μύτη.
ps
σπαζοκεφαλιά:
Ποια ήταν η επίσημη γλώσσα του Βυζαντίου;
bonne nuit! - Ο/Η Eωσφόρος λέει:
02/12/2013 στο 3:31 μμ
http://airetikosonair.blogspot.gr/2011/08/blog-post_23.html
Τρίτη, 23 Αυγούστου 2011
Γιατί παραιτήθηκε τώρα ο μητροπολίτης Ζακύνθου; Ποια η σχέση του με κυκλώματα της νύχτας;
Το σκάνδαλο με τους «νονούς» της Ζακύνθου και η παραίτηση Χρυσοστόμου -Όλο το παρασκήνιο
Γιατί παραιτήθηκε τώρα ο μητροπολίτης Ζακύνθου Χρυσόστομος; Με δεδομένη την πορεία του, με τις συνεχείς πύρινες δηλώσεις για τα πολιτικά δρώμενα αλλά και τις παλιότερες επιθέσεις του στον αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλου, δύσκολα κανείς βλέπει έναν μητροπολίτη που θα παραιτούνταν μόνο επειδή «το αξίωμα δεν πρέπει να είναι ισόβιο».
Η παραίτησή του έρχεται εν μέσω των γνωστών σκανδάλων με τις εγκληματικές οργανώσεις που πουλούσαν προστασία και εμπορεύονταν ναρκωτικά και η οποία ταλανίζει την κοινωνία της Ζακύνθου.
Όπως είχε αποκαλύψει η εφημερίδα «Πρώτο Θέμα» μέρος των κατοίκων του νησιού συζητούσε μήνες τώρα τη σχέση που είχαν κάποιοι εκ των κατηγορούμενων κακοποιών με τον κ. Χρυσόστομο.
Το ζήτημα γινόταν όλο και πιο πιεστικό ενώ υπήρχε σοβαρό ενδεχόμενο να ζητηθούν από τον μητροπολίτη διευκρινίσεις σχετικά με τις σχέσεις που διατηρούσε με κάποια μέλη της σπείρας.
Υπενθυμίζουμε ότι οι δύο σπείρες νονών με εμπλοκή του λιμενάρχη Ζακύνθου εξαρθρώθηκαν πρόσφατα από την υποδιεύθυνση αντιμετώπισης οργανωμένου εγκλήματος της Διεύθυνσης Ασφαλείας Αττικής, ενώ δρούσαν τουλάχιστον επί μια τριετία.
http://www.thebest.gr - Ο/Η ataktos λέει:
02/12/2013 στο 7:57 μμ
Ο Μητροπολίτης Σισανίου και Σιατίστης Παύλος για το σύμφωνο συμβίωσης ομοφυλόφιλων ζευγαριών – http://www.youtube.com/watch?v=iQYUxdeLcFA#t=112 - Ο/Η Tsakalias λέει:
02/12/2013 στο 9:00 μμ
Το «Πρεζόνι» αναδημοσιεύει την ηλιθιότητα που πρωτοδημοσίευσε ο «Δαυλός»!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Μετά από τρία χρόνια αποκάλυψης της γελοιότητας αυτής, και των ψεμάτων που γράφουν οι ψυχοπαθείς ψεύτες του Δαυλού, ο «Πρεζόνις» έχει μαύρα μεσάνυχτα και αναδημοσιεύει αυτή την βλακεία νομίζοντας ότι είναι κανένα εύρημα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Τι τρελά γέλια έχουν αυτοί οι ανθρωποι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Η αθλιότητα αποκαλύφθηκε από το 2010 για μια ακόμα φορά από ΟΟΔΕΐτες που καταξεφτίλησαν τους βαρεμένους που μιλάνε για γάμους ομοφυλοφίλων στο Βυζάντιο!!!!!!
http://www.oodegr.com/neopaganismos/sykofanties/enapenizontes_1.htm
Διαβάστε τι καραγκιοζιλίκια γράφουν οι Δαυλοί και οι απίθανοι του freeinquiry.gr και πως διαψεύδονται!!!!!!!!!!!
Ξυπνάτε ωρεεεεεεεεεε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Επίσης, ο Βασίλειος ο Α΄ ήταν ΕΛΛΗΝΑΣ!!!!!!!!!!!! - Ο/Η Ντένης ο τρομερός λέει:
03/12/2013 στο 6:47 μμ
Βαρύτατοι χαρακτηρισμοί του γραμματέα επικοινωνίας του ΠΑΣΟΚ – Νωρίτερα, μέσω facebook, χαρακτήρισε «μουλάδες» τους βουλευτές της ΝΔ, οι οποίοι υπαναχώρησαν στο θέμα της επέκτασης του συμφώνου συμβίωσης
«Ταλιμπάν και μουτζαχεντίν» χαρακτήρισε το μητροπολίτη Πειραιώς Σεραφείμ ο γραμματέας Επικοινωνίας του ΠΑΣΟΚ Δημήτρης Καρύδης, αναφερόμενος στις δηλώσεις του ιεράρχη για το ενδεχόμενο νομικής κάλυψης των ομόφυλων ζευγαριών από το σύμφωνο συμβίωσης.
Την Πέμπτη ο μητροπολίτης απείλησε με αφορισμό «όσους Βουλευτές ψηφίσουν αυτή την επαίσχυντο και επονείδιστο ύβρι», προσθέτοντας ότι η τροπολογία «θέτει πλέον κατά τρόπο φρικιαστικό στη χώρα μας την θεσμοθέτηση της ανατροπής της ανθρώπινης οντολογίας και φυσιολογίας και την κατοχύρωση της ψυχοπαθολογικής εκτροπής της ομοφυλοφιλίας».
Όπως υπογράμμισε ο κ. Καρύδης «αντί ο κ. Σεραφείμ να προωθεί την αγάπη και την αλληλεγγύη, με τα λεγόμενα του ενισχύει το διχασμό, το φανατισμό και το μίσος»
«Πρέπει να ρίξει τους τόνους και να αλλάξει θέση όπως έκανε και με το θέμα της Χρυσής Αυγής, όπου έκανε μηνύσεις μαζί με τους Χρυσαυγίτες βουλευτές για τη θεατρική παράσταση στο Βοτανικό (Corpus Christi), ενώ στη συνέχεια έκανε πίσω και κατήγγειλε τη ΧΑ» τόνισε ο κ. Καρύδης λέγοντας ότι με αυτή την συμπεριφορά του ο Μητροπολίτης αδικεί τον εαυτό του. Άλλωστε συνέχισε ο κ. Καρύδης «το σύμφωνο είναι ένα θέμα που αφορά τις σχέσεις του πολίτη με το κράτος, δεν έχει καμία δουλειά η εκκλησία, άλλωστε έπρεπε να το είχαμε κάνει από το 2008».
Επισήμανε επίσης ότι η ΝΔ υπαναχώρησε στο θέμα του συμφώνου συμβίωσης, ανακοινώνοντας ότι το ΠΑΣΟΚ θα καταθέσει την τροπολογία υπέρ της επέκτασης του συμφώνου και στα ομόφυλα ζευγάρια εντός της ημέρας.
Νωρίτερα, ο κ. Καρύδης, μέσα από αναδημοσίευση στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook χαρακτήρισε «μουλάδες» τους βουλευτές της ΝΔ, οι οποίοι υπαναχώρησαν στο θέμα της επέκτασης του συμφώνου συμβίωσης. - Ο/Η Aριστερός Θεολόγος λέει:
17/12/2013 στο 9:12 μμ
ΠΟΙΑ ΣΤΑΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ;
ΘΕΜΑ: Σύμφωνο ελεύθερης συμβίωσης μεταξύ ατόμων του ιδιου φύλλου
Διάλογος Δευτέρα, 09 Δεκεμβρίου, 2013
http://www.dogma.gr/default.php?pname=Article&art_id=4679&catid=4&fb_comment_id=fbc_165944530281801_199515_165957020280552#f3a9c2ea818299c
Eleni Maniati
Από τη μία έχουμε την αντίθεση της εκκλησίας ως προς το σύμφωνο συμβίωσης και από την άλλη έχουμε όλα τα αίσχη με ομοφυλοφιλικά σκάνδαλα, παιδοφιλίες και παιδεραστίες μέσα στους κύκλους της. Γιατί λοιπόν όλη αυτή η υποκρισία και ο Φαρισαϊσμός? Ας κοιτάξει ο κλήρος να συμμαζέψει τα αίσχη του και να επαναπροσδιορίσει τον ρόλο του γιατί έχει χαθεί μέσα στα γυαλιστερά του άμφια. ΟΛΟΙ έχουμε δικαίωμα στην αγάπη, την έκφραση και τη διασφάλιση, είτε λέγεται γάμος, είτε λέγεται σύμφωνο ελεύθερης συμβίωσης - Ο/Η Θεολόγος λέει:
30/01/2014 στο 3:37 μμ
http://www.palo.gr/pagosmia-nea/livanos-orthodoksos-episkopos-katigoreitai-gia-paidofilia/9992587/
http://myblogs.gr/article/livanos-orthodoxos-episkopos-katigoreitai-gia-paidofilia
ΛΙΒΑΝΟΣ: ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΠΑΙΔΟΦΙΛΙΑ
Βρυξέλλες,Δ.Πορφύρης/Π.Σταφυλά Μετά από χρόνων σιωπή οι αναφορές για σεξουαλική κακοποίηση ανηλίκων με δράστες ιερείς και επισκόπους εγείρουν πάμπολλα αναπάντητα ερωτήματα και θέτουν την Ορθόδοξη Εκκλησία όσο και αυτή των Μαρονιτών προ των ευθυνών τους. Νέες αναφορές προσθέτουν ακόμη ένα σκάνδαλο που εμπλέκει έναν επίσκοπο με την κατηγορία ότι επιτέθηκε σεξουαλικά σ΄ένα ανήλικο αγόρι μέσα σ΄ένα ελληνορθόδοξο μοναστήρι του Λιβάνου.Από την δημοσιοποίηση αυτής της υπόθεσης προκύπτουν ερωτηματηματικά για τον τρόπο με τον οποίο χειρίστηκαν αντίστοιχες περιπτώσεις οι εκκλησιαστικές αρχές. Ο επίσκοπος Κωνσταντίνος Kayyal , διδάκτωρ Λειτουργικής του Α.Π.Θ. καθηγητής στο Ινστιτούτο Θεολογίας Άγιος Ιωάννης Δαμασκηνός του Παν/μιου Μπαλαμάντ που ανήκει στο Πατριαρχείο Ατιοχείας και ηγούμενος της Μονής Αγίου Ηλία Chouwaya (Βόρειο Metn, Όρος Λίβανο), ενέχεται σε υπόθεση κακοποίησης ανηλίκου ( παιδί 10 ετών) που διαπράχθηκε μέσα στην Ιερά Μονή