(Αναφέρομαι στη γραμμή Πάτρα-Σάμη-Ιθάκη)
Τα όρια της θρασύτητας ορισμένων «ανθρώπων» είναι ανάλογα της δικής μας ανεκτικότητας. Και δυστυχώς η ανεκτικότητά μας δεν έχει όρια!
Παύλος Παπαδάτος
Διάβασα την επιστολή του Υπουργού Ναυτιλίας και αντιγράφω αυτολεξεί την εισαγωγή της: «Από την πρώτη μέρα που ανέλαβα τα καθήκοντά μου, ενημερώθηκα με πολλαπλούς τρόπους (συναντήσεις στο Υπουργείο, επιστολές, τηλεφωνήματα και άλλα), για το αίτημα σύσσωμης της κοινωνίας της Κεφαλονιάς και της Ιθάκης, να ξαναλειτουργήσει η δρομολογιακή γραμμή Πάτρας – Σάμης – Ιθάκης…».
Δηλαδή ο Υπουργός είναι γνώστης του γεγονότος ότι σύσσωμη η κοινωνία της Κεφαλονιάς και της Ιθάκης θέλει την επαναλειτουργία της γραμμής Πάτρα – Σάμη – Ιθάκη.
Και όμως, ο Υπουργός δεν έδωσε την άδεια λόγω αντικρουόμενων συμφερόντων, τα οποία δεν κατονομάζει. Φυσικά, δεν είναι ανάγκη να κατονομάσει ποια είναι τα συμφέροντα και τα ανθρωπάκια τα οποία, για προφανείς λόγους, επιδιώκουν με κάθε τρόπο να μας αναγκάζουν να ταξιδεύουμε μέσω Κυλλήνης για την Κεφαλονιά και για την Ιθάκη.
Σε άλλο σημείο της επιστολής του, ο κύριος Υπουργός γράφει: «Με επισκέφτηκε ο διευθύνων σύμβουλος της Kefalonian Lines συνοδευόμενος από τους Νομικούς Συμβούλους της εταιρείας και μου ενεχείρισαν ‘Έκθεση Απόψεων’. Την ίδια μέρα, έλαβα σχετική επιστολή με τις απόψεις του Περιφερειάρχη Ιονίων Νήσων, όπως και του Δημάρχου Κεφαλονιάς, με περιεχόμενο την ανακοίνωση έκτακτης συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου…”
Θα παρακαλούσαμε τον κύριο Διευθύνοντα Σύμβουλο να δώσει στη δημοσιότητα την εν λόγω “Έκθεση των Απόψεών», γιατί υποψιαζόμαστε ότι αποσκοπούσε στο να μην «ανοίξει» η γραμμή Πάτρα – Σάμη – Ιθάκη, προκειμένου να προστατευτούν τα δικά του μικροσυμφέροντα και όχι τα συμφέροντα των νησιών μας. (Θα πρέπει επίσης ο Δήμαρχος Κεφαλονιάς και ο Περιφερειάρχης να δώσουν άμεσα στη δημοσιότητα τις επιστολές που έστειλαν στον Υπουργό ώστε να μην υπάρχει η παραμικρή υπόνοια ότι δεν συνηγορούν στην επαναλειτουργία της εν λόγω γραμμής. Αμφότεροι είναι ηθικά και νομικά υποχρεωμένοι να το πράξουν).
Ο τουρισμός των νησιών διαρκεί μόλις δύο μήνες. Η επιπλέον μεταφορά κάποιων δεκάδων χιλιάδων τουριστών αλλά και η εξυπηρέτηση όλων μας ισοδυναμεί με δεκάδες εκατομμύρια κέρδος για τα νησιά μας. Συνεπώς, ποσώς μας ενδιαφέρει ποιο καράβι θα χάσει 500 χιλιάδες ευρώ ή ποιο θα τα κερδίσει.
Σημείωση
Κάποια «θλιβερά ανθρωπάκια» δεν μπορούν και τον επιχειρηματικό μάγειρα να παριστάνουν και τη φωτιά της κουζίνας να μην αντέχουν. Ας βγουν έξω από την κουζίνα ή ας παραιτηθούν άμεσα από τυχόν θεσμικό ρόλο που κατέχουν γιατί και ανήθικο είναι και παράνομο.