9-12-2015 – 17:17μμ | altsantiri
Το πλήρες πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεων και αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας από το ΤΑΙΠΕΔ, παρουσίασε χθες ο Πρόεδρος του Ταμείου, Στέργιος Πιτσιόρλας, σε ενημερωτική συνάντηση με τους δημοσιογράφους.
Δεν αναφέρθηκε εκτενώς, ωστόσο, στο χρονοδιάγραμμα, το οποίο σας παραθέτουμε.
Το Φεβρουάριο ξεκινά η Τραινοσέ.
Μέσα στο Δεκέμβριο υπογράφεται η συμφωνία για τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια, με την γερμανική Fraport, με πιθανότερη ημερομηνία την αυριανή.
Ξεκίνησε η διαδικασία του due diligence για το 17% του ΔΕΣΦΑ – Πρόκειται για το ποσοστό το οποίο, τελικά, δεν διεκδίκησε η Socar – Δύο οι ενδιαφερόμενοι
Σε ό,τι αφορά στο Διεθνές Αεροδρόμιο Αθηνών, πρώτα θα συμφωνηθεί η παράταση της ισχύουσας σύμβασης και μετά θα ορισθεί η ημερομηνία πώλησης του ποσοστού που κατέχει το Δημόσιο.
Όλα τα παραπάνω, τελούν υπό την αίρεση της πολιτικής ομαλότητας, αλλιώς θα πρέπει να θεωρούνται οριστικά. Άλλωστε, στην περίπτωση του ΔΕΣΦΑ, ο εσωτερικός έλεγχος έχει ξεκινήσει. Οτιδήποτε άλλο «κυκλοφορεί» αυτή τη στιγμή στην αγορά, δεν αποτελεί τίποτα άλλο παρά σενάριο.
Στην περίπτωση του ΟΛΠ, ισχύει ό,τι σας γράφαμε χθες: Διαφορά αντιλήψεων, μεταξύ ΤΑΙΠΕΔ και υπουργείου Ναυτιλίας, με τη στάση του Μεγάρου Μαξίμου να μην είναι ξεκάθαρη. Συνεπώς, τίποτα δεν είναι οριστικό. Γι αυτό και στην Cosco, τα νεύρα είναι τεντωμένα.
Πρόθεση της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Ναυτιλίας, όπως πληροφορούμαστε, είναι η διαδικασία για τον ΟΛΠ να πάρει παράταση για τον Μάρτιο!
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
Στο Ποτάμι ψάχνουν ακόμα να βρουν την ταυτότητα του κόμματος
Η (έκδηλη) αναμονή των εκδοτών και οι… ύποπτες διαφοροποιήσεις