Πού είσαι ρε σ. Φαράκο
Sraosha | 13.12.2015 | 13:32
Γιατί δεν έχουνε διαβάσει Ένγκελς.
Χωρίς πλάκα: ο Ένγκελς είναι εξίσου προχώ με τον Μπακούνιν και (αργότερα) με Έμμα Γκόλντμαν σε τέτοια θέματα.
Το ΚΚΕ βρίσκεται στη φάση “Ναι, ας κάνει ό,τι θέλει ο καθένας σπίτι του κτλ.” γιατί σε αυτά τα ζητήματα το ΚΚΕ είναι η αποκρυστάλλωση της ελληνικής υποκρισίας, αλλά χωρίς αστική ιδεολογία.
Έχει γράψει ο Πάνος Θεοδωρίδης ένα ωραίο κείμενο, δεν το βρίσκω, που μιλάει γι’ αυτό το θέμα: ότι και ο δεξιός και ο αριστερός την κόρη τους την είχανε με τον βούρδουλα και μαντρωμένη.
Βεβαίως, υπάρχει ταξική καχυποψία, ήδη από τη ρωμαϊκή εποχή, πριν τον Χριστιανισμό, απέναντι σε ό,τι θεωρείται “απολαύσεις”, αφού διαχρονικά οι ερωτικές απολαύσεις πέραν του ένα στα γρήγορα μισοντυμένοι συνδέονταν με
- δουλοκτησία
- εξαγορά παρθενίας, μικρών παιδιών κτλ.
- την πολυτέλεια και τη σπατάλη των πλουσίων
Γι’ αυτό και οι επαναστάσεις (και ας φωνάζουν η Γκόλντμαν, η Λούξεμπουργκ και άλλοι) είναι πουριτανικές — ακόμα και η Γαλλική.
Ωστόσο, σε έναν κόσμο όπου η συναίνεση ενηλίκων είναι η βάση, και όχι το “είμαι πολυγαμικός αρσενικός επειδή έχω δούλες ή εξαγοράζοντας κορίτσια”, όλα αυτά τελικά είναι εντελώς ντεπασέ και επικίνδυνα — χωρίς καν να γίνει ο διαχωρισμός μεταξύ συμβίωσης και συνεύρεσης.
Κοινώς, το ΚΚΕ πρέπει να βγει από το χαρέμι του Αβδουλχαμίτ και από τα πορνεία με ανήλικα σκλαβάκια του 1880.
1 σχόλιο
Ίσως αν δεν υπήρχε ο υστερικός γκέι φονταμενταλισμός που βάζει ακραία αιτήματα στην επαναστατημένη ατζέντα του-όπως το λυσσομάνημα για την ΤΕΚΝΟθεσία(θέλουν να πουν υιοθεσία αλλά ανακαλύπτουν μια ερεθιστικά διφορούμενη σημασία στη πολιτικά ορθή λέξη τεκνό-θεσία, που μεταξύ τους-είμαι σίγουρος γι’αυτό- την απολαμβάνουν με γαργαλιστικό ενθουσιασμό)-το ΚΚΕ ίσως να ήταν ενδοτικότερο σε τέτοιες ρυθμίσεις, παρόλο ότι δεν έχω αντιληφθεί να είναι και κατηγορηματικά ενάντιο, απλά δεν ενθουσιάζεται για το είδος μέθεξης του σταυροποδιαίου προβληματισμού που διακρίνει άλλους χώρους πάνω σε τέτοια ζητήματα.