e-kefalonia.net | 28η φλε 2016
Ρεπορτάζ // Παναγής Φωκάς
Σαν “βόμβα” έχει πέσει στην ακτοπλοϊκή οικογένεια το γεγονός της οριστικής αποχώρησης της Ionian Group από τη γραμμή Πάτρα – Σάμη – Ιθάκη που είχε πάρει ..αιφνιδιαστικά πέρυσι το καλοκαίρι. Όπως πρώτο είχε αποκαλύψει το e-kefalonia, αρχές του νέου έτους η εταιρία, επικαλούμενη την μηνιαία ακινησία της είχε αποσύρει το «Ionian Star» από τη συγκεκριμένη γραμμή αφήνοντας να εννοηθεί ότι θα επανέλθει στο αμέσως προσεχές διάστημα.
Σύμφωνα όμως με τις τροποποιητικές Δηλώσεις Τακτικής Δρομολόγησης (σύμφωνα με το Άρθρο 4 του Ν. 2932/01), που φέρνει στο φως το e-kefalonia.net, και κατατέθηκαν στη Διεύθυνση Θαλασσίων Συγκοινωνιών (ΣΑΣ) του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας στις 27 Φεβρουαρίου 2016 και τα τρία καράβια της κοινοπραξίας Ionian Group δεν έχουν στα σχέδια τους τη γραμμή Σάμη – Πάτρα – Ιθάκη.
Συγκεκριμένα:
Το «Διονύσιο Σολωμός» συμφερόντων της ΑΜΝΕΖ από 1/11/2016 έως και 31/10/2017 δηλώνει ως τακτική δρομολόγηση τις γραμμές Κυλλήνη – Ζάκυνθος και Κυλλήνης Πόρου Κεφαλονιάς.
Το «Ιονιαν Σταρ» συμφερόντων της ΙΟΝΙΣΣΟΣ ΦΕΡΡΙΣ Ν.Ε από 1/11/2016 έως και 31/10/2017 δηλώνει ως τακτική δρομολόγηση τις γραμμές Κυλλήνη – Ζάκυνθος και Κυλλήνης Πόρου Κεφαλονιάς.
Τέλος, το «Φιόρο του Λεβάντε» συμφερόντων της ΛΕΒΑΝΤΕ ΦΕΡΡΙΣ Ν.Ε. από 1/11/2016 έως και 31/10/2017 δηλώνει ως τακτική δρομολόγηση τις γραμμές Κυλλήνη – Ζάκυνθος και Κυλλήνης Πόρου Κεφαλονιάς.
Από τα παραπάνω στοιχεία γίνεται πλέον αντιληπτό ότι η κοινοπραξία δεν έχει καμία πρόθεση να ξαναμπεί ολοχρονικά στην γραμμή Πάτρα – Σάμη αφήνοντας απροκάλυπτα έκθετους όσους τόσο καιρό υποστήριζα την εν λόγω προσπάθεια.
Για του λόγου το αληθές το e-kefalonia.net φέρνει στη δημοσιότητα τα επίσημα έγγραφα (πατήστε εδώ) σε συνέχεια του ρεπορτάζ μας τον περασμένο Ιανουάριο (διαβάστε εδώ το ρεπορτάζ).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα δρομολόγια του “Βικέντιος Δαμωδός”
Με δυναμικές κινητοποιήσεις προειδοποιεί η ΠΝΟ για το Ασφαλιστικό