Βέρα I. Φραντζή | 10.03.2016 | 17:00
Το εξώφυλλο του Down Town αν του αφαιρέσεις την σιχαμένη κωστοπουλίαση δεν είναι εντελώς φρικαλέο.
Σκεφτείτε αυτό… ότι οι άνθρωποι της τηλεόρασης για τους ανθρώπους της μέσης και μεγαλύτερης ηλικίας είναι η παρέα τους , οι φίλοι τους και ο διάλογος που λαμβάνει χώρα σε ένα νοητό επίπεδο -όπως ο δικός μας στα σόσιαλ μίντια. Αυτοί οι άνθρωποι -χωρίς να θέλω να υποπέσω σε διαχωρισμό που μας ξεχωρίζει και μας ανεβάζει σε κάποιο άλλο ελιτιστικό επίπεδο, απλώς φραση κλισέ χρησιμοποιώ- βλέπουν ως επιτυχημένους και σωστούς τους ανθρώπους αυτούς και ευαισθητοποιούνται με το να αντικρίζουν τα προσφιλη πρόσωπα στη θέση των προσφύγων, που τους τρομάζουν ότι θα τους κολλήσουν ασθένειες, θα τους φάνε τις Καρυάτιδες και θα τους πάρουν τις δουλειές. Δημιουργείται μια σύνδεση με τον πρόσφυγα που είναι μουσουλμάνος, με πιο μελαμψό δέρμα από αυτών των Ελλήνων κτλ. Η μέθοδος είναι σωστή, το μέσο, δηλαδή το περιοδικο, είναι το εντελώς σίχαμα στην υπόθεση. Αυτό το κάνει φθηνό εμπόριο, χυδαίο και μισητό. Αν ήταν για καμπάνια ευαισθητοποίησης βοήθειας με τρόφιμα μέσω αυτής της εικόνας, ίσως να μην ήταν τόσο άσχημο, όσο μας χτυπάει τώρα στο αηδιασμένο μάτι μας από την υποκουλτούρα του λαϊφαστάιλ της τιβί.
Επίσης, ο Αι Γουει Γουει τι περισσότερο κάνει με το να ντύνει τις κολώνες; Το μήνυμα που στέλνει στους ανθρώπους που απευθύνεται, το έχουν ήδη πάρει. Για να μην σας πως ό,τι κάνει τα βρίσκω ανόητα και επιφανειακά.
Και φυσικά χαζό και προσβλητικό είναι το μήνυμα από κάτω που πλαισιώνει την εικόνα. Όχι τόσο, γιατί η Σια Κοσιώνη και η Παπουτσάκη έχουν λύσει το οικονομικό τους πρόβλημα, αλλά γιατί στην εξίσωση αυτή υπάρχει μια συναισθηματική ταύτιση ανύπαρκτη και υποκριτική. Το γιατι το κάνανε είναι ασύνδετο με το τι θέλουν να προβάλουν και η λογική του πάσχει. Αυτό είναι λάθος.