δημόσιο: ποιες υπηρεσίες συγκεντρώνουν τις περισσότερες καταγγελίες πολιτών
Υπηρεσίες των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης συγκέντρωσαν τις περισσότερες καταγγελίες πολιτών για το 2015, αναφέρει η πολυσελιδη έκθεση του Συντονιστικού Οργάνου Επιθεώρησης και Ελέγχου (ΣΟΕΕ), που παρέδωσε στον πρωθυπουργό η Γενική Επιθεωρήτρια Δημόσιας Διοίκησης Μαρία Παπασπύρου. «Πρωταθλητές» στις καταγγελίες, σημειώνεται, ήταν οι υπηρεσίες των ΟΤΑ και το 2014.
Στη συνέχεια, ο τομέας της υγείας αναδεικνύεται από τους πλέον ευαίσθητους, για τον οποίο όλο και περισσότεροι πολίτες παίρνουν το θάρρος αλλά και το ρίσκο, με κίνδυνο της υγείας τους, να εμπιστεύονται και να καταγγέλλουν περιστατικά διαφθοράς στην Διεύθυνση
Εσωτερικών Υποθέσεων, αναφέρει η έκθεση.
Ιδιαίτερα αξιοσημείωτο, όμως, είναι ότι οι καταγγελίες που περιήλθαν στην Διεύθυνση
Εσωτερικών Υποθέσεων το 2015 και αφορούσαν υπαλλήλους του ευρύτερου δημόσιου τομέα ήταν 213, παρουσιάζοντας μείωση 45%, σε σχέση με το 2014.
Δείτε τους σχετικούς πίνακες:
2015 kataggelies a2015 kataggelies b
Δείτε ολόκληρη την έκθεση ΕΔΩ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Δημόσιο -επίορκοι: Αθώοι εκπαιδευτικός με καλάσνικοφ και υπάλληλοι με κρυφές καταθέσεις
Δημόσιο: Ανατροπές σε μισθούς & επιδόματα με στόχο πλεόνασμα 2,5%
Έκθεση Γενικού Επιθεωρητή: Μείωση καταγγελιών για δήμους, αύξηση για ιδιωτικούς φορείς
Δημόσιο: Στο ΙΚΑ κολλάει η αναγνώριση προϋπηρεσίας χιλιάδων υπαλλήλων
Στον Τσίπρα η πρώτη έκθεση για τη Δημόσια Διοίκηση στη μετά Ρακιντζή εποχή
Η Συνταγματική Αναθεώρηση τροχοπέδη για την μονιμοποίηση των ΙΔΑΧ