ypodomes | Παρασκευή, 17 Μάρτιος 2017 09:30
Ραντεβού την Μεγάλη Πέμπτη, στην κεντρική πλατεία της Πάτρας, έδωσε ο Υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης, “για να γιορτάσουμε και την παράδοση του νέου δρόμου (σημ.Κορίνθου-Πατρών). Θα πηγαίνουν οι πολίτες επιτέλους, μετά από πάνω από μία δεκαετία στην Πάτρα με νέο δρόμο”
Μέσω Βουλής σε ερώτηση του βουλευτή της ΔΗΣΥ Θεόδωρου Παπαθεοδώρου, για τον αυτοκινητόδρομο Πάτρα-Πύργος, έδωσε ενδιαφέρουσες απαντήσεις για τον υπό ολοκλήρωση αυτοκινητόδρομο της Ολυμπίας Οδού. Συγκεκριμένα είπε πως “Ναι, θα είναι ολόκληρος ο δρόμος, σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, εκτός από τρία ή τέσσερα σημεία, που ήταν εντοπισμένα -είναι μέσα στο χρονοδιάγραμμα και την έγκριση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και των οργάνων-, όπου είχαμε αρχαιολογικές εργασίες που δεν έχουν ολοκληρωθεί ή έργα του σιδηρόδρομου που δεν έχουν ολοκληρωθεί. Θα είναι και αυτά τα τρία σημεία έτοιμα μέσα στον Ιούνιο-Ιούλιο, όπως έχουμε δώσει το χρονοδιάγραμμα”.
ΠΑΤΡΑ-ΠΥΡΓΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
Για το έργο του Αυτοκινητόδρομο Πάτρα-Πύργος είπε “η ουσία είναι ότι το έργο δεν έχει κανένα πρόβλημα για την ένταξή του και έχει ενταχθεί στον ν. 1420. Σύμφωνα τις διαδικασίες που υπάρχουν, όντως έχουμε καθυστέρηση δύο μήνες, διότι οι μελέτες που είχατε προετοιμάσει από τις προηγούμενες Κυβερνήσεις ήταν τόσο καλές, που δεν μπορούσε να δημοπρατηθεί έργο.
Θα είχαμε λάθος ποσότητες, λάθος προϋπολογισμούς, είχαμε λάθος περιβαλλοντικές μελέτες, είχαμε υποδιαστασιολόγηση, εάν θέλετε, κάποιων ειδικών και μπορούμε να συζητήσουμε τους λόγους όποτε θέλετε. Αυτά ξεπεράστηκαν και ξεπερνιούνται μέσα από έναν πολύ προσεκτικό έλεγχο της υπηρεσίας και διόρθωση των μελετών σε κάθε τμήμα.
Έχουμε την απάντηση του Υπουργείου Οικονομίας, την οποία μπορώ να σας δώσω και θα την καταθέσουμε. Έχει ενταχθεί το σύνολο του έργου στο Πρόγραμμα ΥΜΕΠΕΡΑΑ 2014-2020.
Σε σχέση με το αν τελικά θα γίνει το έργο, ο Υπουργός εμφανίστηκε βέβαιος και σημείωσε πως “Θα γίνει το έργο. Και δεν θα γίνει μόνο αυτό το έργο, αλλά και η συνέχειά του, μέχρι να κλείσει το δαχτυλίδι των οδικών αρτηριών της Πελοποννήσου και να συνδεθεί ο ΜΟΡΕΑΣ με την ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟ, με διαφάνεια και με καθαρούς όρους, όχι όπως είχε προγραμματιστεί, με διαγωνιστικές διαδικασίες με εκπτώσεις και όχι με 0% έκπτωση, όπως είχε προγραμματιστεί από προηγούμενες κυβερνήσεις”.
Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com