iloveithaki.gr | march 20th 2018
δ δ μανιάς
το e-ticket για την ακτοπλοΐα έχει καθιερωθεί από 2014 στην ελλάδα στα πρότυπα του ηλεκτρονικού boarding pass των αεροπορικών εισιτηρίων.
η έκδοση εισιτηρίων ακτοπλοΐας από αυτόματα μηχανήματα πώλησης προβλέπει πλέον την έκδοση τρίπτυχων εισιτηρίων.
στην ευρώπη η έκδοση εισιτηρίων γίνεται από τα κινητά στο 90%, η κάρτα επιβίβασης επιδεικνύεται με το κινητό.
η κρίση στην ελλάδα έπληξε και την ακτοπλοΐα, με αποτέλεσμα να φτάνουν στη χρεοκοπία πολλές εταιρείες, γι αυτό η τόνωση της επιβατικής κίνησης και η μείωση του λειτουργικού κόστους είναι απαραίτητες.
οι ουρές έξω από τα γκισέ στις παράγκες των πρακτορείων στο πειραιά και στα περισσότερα ελληνικά λιμάνια καταργήθηκαν.
στο θιάκι θέλουν να φτιάξουν κτιριακές εγκαταστάσεις πολλών εκατομμυρίων και προβλήτα μεγαλύτερη της COSCO στο κερατσίνι, στο θαλασσοδαρμένο πουθενά, για να επαναφέρουν τις τριτοκοσμικές ουρές και τις σκισμένες σημαίες της ντροπής, ενώ ξέρουν ότι σε λίγα χρόνια θα καταργηθούν ότι και να κάνουν.
τα λιμάνια είναι δημόσιοι χώροι που σκοπό έχουν μόνο την ασφάλεια και την άνεση του επιβατικού κοινού και των πλοίων, απαγορεύονται εταιρείες ενοικιάσεων αυτοκινήτων, ταξιδιωτικά πρακτορεία κλπ, ούτε με ενοικίαση, αυτά που ήξεραν ας τα ξεχάσουν μερικοί, η νδ, το πασοκ και χρυσή αυγή δεν ξαναβγαίνουν, ο αλέξης τσίπρας και ο συριζα δεν θα επιτρέψουν να πλουτίζουν λίγοι βοϊδάγγελοι με λεφτά του ελληνικού λαού.
στην κυλλήνη το μόνο που δουλεύει στις κτιριακές εγκαταστάσεις εκατομμυρίων είναι οι βρόμικες τουαλέτες του λιμεναρχείου, που χρησιμοποιούνται από τους εν αναμονή επιβάτες, άχρηστα περιττά κτίρια όπως το λιμεναρχείο στην πάτρα που είναι 20 χρόνια εγκαταλειμένο, και χιλιάδες άλλα στην επικράτεια.
είχα προβλέψει την επέκταση της kefalonian lines κι εύχομαι καλές δουλειές και το “νήσος κεφαλονιά” να μείνει για πολλά ακόμη χρόνια στη γραμμή θιάκι – σάμη – πάτρα.
φιλάκια