iloveithaki.gr | march 21st 2018
με λίγα λόγια: αποθέωση της ανθρώπινης οντολογίας είναι να σπέρνεις μίσος, να υπόσχεσαι θάνατο στους ομοφυλόφιλους / ο άγιος πειραιώς
σχόλια ημέρας:
ω ανώτερη φιλή της ανώτερης φιλής της ανώτερης ομάδας
Ρατσισμό θεωρούμε κάθε εκδήλωση μισαλλοδοξίας, εχθρότητας και βίας εναντίον συγκεκριμένου ατόμου ή ομάδας, η οποία γίνεται για λόγους διαφορετικής εθνοτικής ή εθνικής προέλευσης, θρησκευτικής πίστης, σεξουαλικού προσανατολισμού και αναπηρίας. Ο ρατσισμός έχει ως αποτέλεσμα την καταπάτηση των ελευθεριών και των δικαιωμάτων και τελικά φέρνει το άτομο ή την ομάδα που τον υφίσταται σε μειονεκτική θέση και υποτελή διαβίωση. Οι άνθρωποι που εκδηλώνουν ρατσιστικές πρακτικές μπορεί να το κάνουν συνειδητά ή ασυνείδητα. Οι πρώτοι/ες, οι συνειδητοί/ές ρατσιστές, έχουν την πεποίθηση ότι ανήκουν σε μια ανώτερη «φυλή», έθνος ή πολιτισμό. Γι’ αυτό και τα μέλη των υπόλοιπων ομάδων θα πρέπει να υπηρετούν αυτή την ανώτερη ομάδα, διαφορετικά δεν έχουν λόγο ύπαρξης. Αλλά και τα ίδια τα μέλη της «ανώτερης» ομάδας οφείλουν να δέχονται τις ιεραρχικές της δομές και να υπηρετούν άκριτα τις αποφάσεις των ανώτερων στελεχών της. Διαφορετικά και αυτοί θα αποβάλλονται, θα διώκονται και θα εξοντώνονται. Ταπεινωτικές συμπεριφορές, αγοροπωλησίες, βασανιστήρια, βιασμοί, πειράματα και δολοφονίες ανθρώπων δικαιολογήθηκαν και δικαιολογούνται στη βάση της υποτιθέμενης κατωτερότητας της «φυλής» / πολιτισμού. / δ ζάχος
ο δυσπρόσιτος και απόμακρος δημόσιος χώρος
«Οταν ταυτιζόμαστε μ’ έναν θεσμό, οποιονδήποτε, τον οικειοποιούμαστε, μεριμνούμε για την υπόσταση και τη λειτουργία του. Αντίθετα, αν μας είναι ξένος, πόσο μάλλον απεχθής, λίγο νοιαζόμαστε για την τύχη του, υπό προϋποθέσεις μάλιστα επιθυμούμε την κατάλυση ή την αλλαγή του». Είμαστε από τις χώρες που οι πολίτες ταυτίζονται συγκριτικά λιγότερο με τους θεσμούς. Αυτό ισχύει ακόμη και για εκείνους που σχετίζονται με την ατομική και συλλογική ασφάλεια, που τα τελευταία χρόνια εμφανίζονται να συγκεντρώνουν, εύλογα, τα υψηλότερα ποσοστά αποδοχής. Αυτό έχει να κάνει παραδοσιακά με τη συγκρότηση του δημόσιου χώρου και, βέβαια, τη συντελεσθείσα απαξίωση συστατικών του πτυχών, του πολιτικού πεδίου και όχι μόνο. Για λόγους συναφείς με τη συγκρότηση και τη λειτουργία του, ο δημόσιος χώρος έμεινε δυσπρόσιτος και απόμακρος σε μεγάλα τμήματα του πληθυσμού. Η παθητική, ενίοτε εχθρική, στάση απέναντι στους θεσμούς τούς καθιστά ευάλωτους σε αντιδράσεις, ιδιαίτερα συλλογικές. Λίγοι τους υπερασπίζουν, πολλοί –οι περισσότεροι– αδιαφορούν. Υπό το πρίσμα αυτό, μπορούμε να δούμε και τη δράση ολιγάριθμων, όχι κατ’ ανάγκη δυναμικών, ομάδων στον δημόσιο χώρο. Η αποτελεσματικότητά τους δεν έχει τόσο να κάνει με την οργάνωση ή το δίκαιο των επιχειρημάτων τους, όσο με την παθητικότητα των πολλών και την αδιαφορία τους για τους θεσμούς. / παντ κυπριανός
η προβλήτα στο πίσω αετό και οι ουρές των ταλαίπωρων επιβατών
στο θιάκι θέλουν να φτιάξουν κτιριακές εγκαταστάσεις πολλών εκατομμυρίων και προβλήτα μεγαλύτερη της COSCO στο κερατσίνι, στο θαλασσοδαρμένο πουθενά, για να επαναφέρουν τις τριτοκοσμικές ουρές και τις σκισμένες σημαίες της ντροπής, ενώ ξέρουν ότι σε λίγα χρόνια θα καταργηθούν ότι και να κάνουν. τα λιμάνια είναι δημόσιοι χώροι που σκοπό έχουν μόνο την ασφάλεια και την άνεση του επιβατικού κοινού και των πλοίων, απαγορεύονται εταιρείες ενοικιάσεων αυτοκινήτων, ταξιδιωτικά πρακτορεία κλπ, ούτε με ενοικίαση, αυτά που ήξεραν ας τα ξεχάσουν μερικοί, η νδ, το πασοκ και χρυσή αυγή δεν ξαναβγαίνουν, ο αλέξης τσίπρας και ο συριζα δεν θα επιτρέψουν να πλουτίζουν λίγοι βοϊδάγγελοι με λεφτά του ελληνικού λαού / δδ μανιάς
[gallery_bank type=”images” format=”thumbnail” title=”false” desc=”false” responsive=”true” special_effect=”overlay_fade-white” animation_effect=”bounce” album_title=”false” album_id=”1293″]