iloveithaki.gr | apr 27th 2018
σχόλια ημέρας:
το προγαμιαίο σεξ οδηγεί στην κόλαση
γιατί τα χριστιανόπουλα των ελληνικών σχολείων να μετέχουν της προπαγάνδας του Αριστοτέλη, του Δαρβίνου και του Γαλλικού Διαφωτισμού; Γιατί να διδάσκεται η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση, όταν όλοι ξέρουμε πως; Γιατί να μην επαναφέρουμε τον αδικημένο θεσμό του εξαγνισμού μέσω της πυράς για τις μοιχαλίδες, τις μάγισσες και τους σοδομιστές; Στη χώρα που κουμάντο κάνουν η εκκλησία και μια ομάδα υπερ-συντηρητικών δικαστών, που η πρόοδος αναφέρεται ως στίγμα και το σκοτάδι ως ηλιοφάνεια, ίσως ακόμα δε έχουμε δει τα χειρότερα…/ κ ταχτσίδης
δεν θα υπάρξει προληπτική γραμμή
«δεν θα υπάρξει προληπτική γραμμή διότι εμείς θέλουμε να κάνουμε τα πάντα, έτσι ώστε η έξοδος της Ελλάδας από το πρόγραμμα να είναι η πιο σαφής και η πιο καθαρή». «Θα πρέπει να ολοκληρώσουμε σύντομα την τέταρτη και τελευταία αξιολόγηση του προγράμματος και όσο νωρίτερα, τόσο καλύτερα. Θα πρέπει να επικεντρώσουμε την προσοχή μας στο θέμα της μείωσης του χρέους και θα ήθελα όλα τα κράτη να σεβαστούν τις υποχρεώσεις, τις οποίες έχουν αναλάβει». «Ποτέ δεν ήμουν φανατικός οπαδός της τυφλής και της άκαμπτης λιτότητας», είπε ο πρόεδρος της Κομισιόν, με τον έλληνα πρωθυπουργό να αναλαμβάνει εδώ να στείλει το δικό του μήνυμα προς το ΔΝΤ
η ικανότητα και ποιότητα του έλληνα ναυτικού
η ποιότητα του έλληνα ναυτικού, αλλά και η ικανότητά του σε βασικές οικονομικές πτυχές της ναυτιλίας, όπως συντήρηση και επισκευές, καθώς και η άριστη έξωθεν μαρτυρία πλοίων και αξιωματικών είναι καταγεγραμμένες στις επίσημες επιθεωρήσεις, αλλά και στους ίδιους τους ναυλωτές. Ίσως όμως το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του Έλληνα πλοιάρχου και μηχανικού να είναι το ενδιαφέρον που δείχνει για το πλοίο του. Αυτή η κουλτούρα του αξιωματικού, που έρχεται μέσα από τις δεκαετίες, είναι ίσως αυτό που προστάτευσε και τους εφοπλιστές από τη διαρροή των πληρωμάτων τους στο εξωτερικό τα τελευταία τρία χρόνια. Είναι σίγουρο ότι ο πόλεμος των πληρωμάτων δεν θα σταματήσει, ενώ είναι τουλάχιστον αστείο κάποιοι εν έτει 2017 να τρομάζουν τους Έλληνες ναυτικούς με «ξένους που θα σας πετάξουν στον δρόμο», όπως συνήθιζαν να κάνουν τα τελευταία είκοσι χρόνια. Ο ναυτικός άλλωστε δεν δουλεύει στην Ελλάδα, αλλά οπουδήποτε στον κόσμο, ενώ ο Έλληνας αξιωματικός έχει πλέον αξία στην αγορά, εκπαίδευση και γνώση που πληρώνεται. Ο Έλληνας εφοπλιστής όμως είναι ο μοναδικός που μπορεί να κερδίσει κάτι παραπάνω από το φιλότιμο των Ελλήνων ναυτικών και την αγάπη τους για το καράβι. / Ανδρέα Παρασκευά
[gallery_bank type=”images” format=”thumbnail” title=”false” desc=”false” responsive=”true” special_effect=”overlay_fade-white” animation_effect=”bounce” album_title=”false” album_id=”1339″]