iloveithaki.gr | july 15th 2018
με λίγα λόγια: ο μαρινάκης κατάφερε να απαξιώσει την λαϊκότερη ομάδα του πειραιά και όλης της ελλάδας τον ολυμπιακό και να τον μετατρέψει σε κάτι μεταξύ νδ και χρυσής αυγής
σχόλια ημέρας:
υπάλληλος του κυρίου μαρινάκη ο κυριάκος μητσοτάκης
στη λάσπη που προανήγγειλε ο κυριάκος μητσοτάκης στη βουλή για συγγενείς του πρωθυπουργού και αποτυπώνεται σήμερα στο «κατά παραγγελία» πρωτοσέλιδο των Παραπολιτικών, απαντά το Μέγαρο Μαξίμου: “Ενημερώνουμε τον υπάλληλο του κυρίου Μαρινάκη, που προανήγγειλε στη Βουλή τις «φοβερές» αποκαλύψεις των εφημερίδων του, πως ο Πρωθυπουργός είναι στη διάθεσή του να μιλήσουν, ανά πάσα στιγμή, ανοιχτά για όλες τις επιχειρηματικές δραστηριότητες όλων των συγγενικών του προσώπων, πρώτου και δεύτερου βαθμού, ζώντων και τεθνεώτων. Γιατί σε αντίθεση με αντίστοιχους του ίδιου του κυρίου Μητσοτάκη, ουδέποτε έχουν απασχολήσει τους εισαγγελείς, τα δικαστήρια ή τις ελεγκτικές αρχές, ούτε έχουν εξασφαλίσει σκανδαλώδεις ρυθμίσεις τύπου ballon payments, όπως αυτή του «Κήρυκα Χανίων». Και σε κάθε περίπτωση ας πει και σε εμάς, αλλά και στη μεγάλη πλειοψηφία των Ελλήνων που πασχίζουν να αποπληρώσουν τα χρέη τους: Πού μπορούμε να βρούμε κι εμείς τα κορόιδα, offshore «αγνώστων επιχειρηματιών», όπως αυτή που χρηματοδότησε με 800.000 ευρώ τη χρεοκοπημένη εταιρεία της συζύγου του, για να μη μπαίνουμε στο κόπο να ρυθμίζουμε, νομίμως, δάνεια που η κρίση μας δυσκόλεψε να αποπληρώσουμε; Μήπως μπορεί να ζητήσει από τη σύζυγο του να τους γνωρίσει και σε εμάς.”
ο τουρισμός αλλιώς
αν κοιτά κανείς σκέτους αριθμούς, είναι αλήθεια ότι ο τουρισμός συμβάλλει σε μεγάλο βαθμό στο ΑΕΠ της Ελλάδας. Αλλά, η κοινωνία θα πρέπει να σκεφτεί αν το να προσφέρει διαμονή, εστίαση και αναψυχή στον υπόλοιπο πλανήτη, είναι ο βασικός δρόμος ανάπτυξης που θέλει να ακολουθήσει. Ή αν θέλει να αξιοποιήσει -και- αλλιώς τους ανθρώπους της και τους πόρους της. Και υπάρχουν, ακόμα, και τα ευρύτερα ερωτήματα για το τι πραγματικά είναι τουρισμός. Στο βιβλίο τους για τη Γεωγραφία του Τουρισμού, οι Χολ και Πέιτζ εξηγούν με ποιους τρόπους τα μέσα ενημέρωσης και η διαφήμιση συνδέουν -τεχνητά- νοήματα και αξίες, με αντικείμενα και τόπους. Ηρεμία, ρομαντισμός, ευτυχία, συνδέονται με συγκεκριμένους τόπους και δραστηριότητες -έναντι τιμήματος- κινώντας μια παγκόσμια βιομηχανία. «Στρατηγικές της επιθυμίας», τις έχει ονομάσει ο Μποντριγιάρ, με στόχο να ικανοποιούνται τα ενδιαφέροντα των τουριστών μέσω της κατανάλωσης. Όλα αυτά, σε ένα οικονομικό σύστημα που διαχωρίζει -απόλυτα- την ψυχαγωγία, από τη ζωή στο σπίτι και τη δουλειά. Περνώντας το μήνυμα ότι χρόνος και χώρος για την απόλαυση και την ευτυχία δεν υπάρχει στην καθημερινότητα, αλλά μόνο στις «αποδράσεις». Ίσως επειδή, αν αυτό το μήνυμα δεν περάσει, ο άνθρωπος αρχίσει να αναζητά τη χαρά και την απόλαυση εκεί όπου ζει. Στην καθημερινότητά του. Ως δικαίωμα. Και αυτά, είναι αχαρτογράφητα νερά. Και, γι΄αυτό, τόσο ενδιαφέροντα / μάχη μαργαρίτη
αυτός ο ολυμπιακός δεν είναι ο δικός μας
ο ολυμπιακός δεν είναι χρυσή αυγή, δεν είναι Νέα Δημοκρατία, δεν είναι ο ιδιωτικός στρατός τού εκάστοτε προέδρου, είναι το πάθος, η λατρεία και η φαντασίωση εκατομμυρίων ανθρώπων. Όλα αυτά τα χρόνια, οι κυβερνήσεις άλλαζαν, όμως οι πρόεδροι κρατούσαν τα προσχήματα και φανερά δεν ανακατεύονταν στα τεκταινόμενα της πολιτικής και στις κομματικές διαμάχες. Λογικό άλλωστε, καθώς οι ομάδες αποτελούνται από οπαδούς και φίλους, όλων των πολιτικών αποχρώσεων και ιδεολογιών. Μέχρι σήμερα, που η αγαπημένη μας ομάδα βρίσκεται στα χέρια ανθρώπων που δεν σέβονται την ιστορία της, δεν σέβονται εμάς τους οπαδούς της, δεν σέβονται τα πιστεύω μας, που μπορεί να είναι διαφορετικά από τα δικά τους, και έχουν μετατρέψει τον Ολυμπιακό μας σε κάτι μεταξύ Νέας Δημοκρατίας και Χρυσής Αυγής. Μια αποκρουστική αμφίεση για τη λαϊκότερη ομάδα του Πειραιά και όλης της Ελλάδας. Μέσω του οπαδικού Τύπου που ελέγχουν, με μια προπαγάνδα, που μπροστά της ωχριά η προπαγάνδα του Γκαίμπελς, προσπαθούν να μας πείσουν ότι διακυβεύονται τα όσια και τα ιερά του Θρύλου, ενώ στην πραγματικότητα εξυπηρετούν τα δικά τους φανερά και αφανή συμφέροντα. και βέβαια, από τον σημερινό Ολυμπιακό τού άκρατου νεοφιλελευθερισμού, της ακροδεξιάς αντίληψης και του διχασμού, δεν περιμένουμε τίποτα καλό.
[gallery_bank type=”images” format=”thumbnail” title=”false” desc=”false” responsive=”true” special_effect=”overlay_fade-white” animation_effect=”bounce” album_title=”false” album_id=”1415″]