29.11.2018, 07:56 | εφσυν
Σε μια νέα εταιρεία, της οποίας δεν θα έχει όμως τον έλεγχο, μεταφέρει τον στόλο των τάνκερ της η Capital Product Partners (CPLP) του Βαγγέλη Μαρινάκη, έπειτα από συμφωνία ύψους 1,65 δισ. δολαρίων με την DSS Holdings.
Η Capital Product Partners L.P. συμφώνησε, συγκεκριμένα, να διαχωρίσει τα 25 δεξαμενόπλοιά της από τον στόλο των 36 συνολικά εμπορικών της πλοίων και να τα εντάξει σε μια νέα εισηγμένη εταιρεία, η οποία θα συγχωνευτεί με την Diamond S Shipping, σημαντικότερος μέτοχος της οποίας είναι ένα επενδυτικό κεφάλαιο που ίδρυσε ο Αμερικανός υπουργός Εμπορίου, Γουίλμπουρ Ρος.
Η συγχώνευση -αξίας 1,65 δισ. δολαρίων- δημιουργεί μία από τις μεγαλύτερες εισηγμένες εταιρείες δεξαμενόπλοιων στον κόσμο, ενώνοντας τα 25 δεξαμενόπλοια της CPLP (22 τάνκερ τύπου Medium Range, 2 τύπου Suezmax και 1 aframax/product tanke) με τα 43 της Diamond S Shipping Inc (31 Medium Range, 12 Suezmax).
Ωστόσο, αν και μερίδα των ελληνικών ΜΜΕ παρουσίασε τη συγχώνευση της εταιρείας του Β. Μαρινάκη με αντίστοιχη διεθνών συμφερόντων ως ισότιμη, η υποχώρηση της ελληνικής μετοχής, η σύνθεση του Δ.Σ. της νέας εταιρείας και η μετοχική της σύνθεση συνηγορούν προς το ότι το μεγάλο ψάρι τρώει το μικρό./p>
Σήμερα στην «Εφ.Συν.»
Ποιοι είναι πίσω από την Diamond S Shipping και ποια η παρουσία τους στην Ελλάδα