iloveithaki.gr \ dec 28th 2018
σχόλια ημέρας:
- η μείωση της ανισοκατανομής του εισοδήματος συμβάλλει αποφασιστικά στην αύξηση του πλούτου της κοινωνίας
- μετα απο δημοσιογραφικες πληροφορίες το φερρυ μποτ “κάλβος” ξεκινάει από την 14η ιανουαρίου να εξυπηρετεί την γραμμή ιθάκη – σάμη – πάτρα για ολοχρονικα δρομολόγια
επιλογή ειδήσεων:
η ανισότητα αποσταθεροποιεί την οικονομία
τα σημαντικά σφάλματα της οικονομικής κοινωνίας στην οποία ζούμε είναι η αυθαίρετη και άνιση διανομή του πλούτου και των εισοδημάτων. Διαχέεται όμως, μια λανθασμένη αντίληψη (βεβαίως κατευθυνόμενη) στην κοινή γνώμη, ότι η συνεχής αύξηση του εισοδήματος στα ανώτερα – ανώτατα εισοδηματικά κλιμάκια συμβάλλει και στην αύξηση του πλούτου της κοινωνίας (Πρόκειται για την αντίληψη γνωστή ως Trickle-down effect που συνδέεται άμεσα με την Καμπύλη Laffer, με τη μείωση των φόρων σε συγκεκριμένες κοινωνικές και επιχειρηματικές κατηγορίες και αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα των Οικονομικών της Προσφοράς). Ουδέν ψευδέστερον. Ακριβώς το αντίθετο συμβαίνει. Η μείωση της ανισοκατανομής του εισοδήματος συμβάλλει αποφασιστικά στην αύξηση του πλούτου της κοινωνίας διαμέσου της αύξησης του όγκου του κεφαλαίου. Σκοπός της οικονομικής πολιτικής είναι να καταστήσει τον όγκο του κεφαλαίου μη σπάνιο. Δηλαδή να μην χαρακτηρίζεται ως σπάνιο αγαθό. Αν αυτός είναι ο στόχος τότε, διαμέσου της εμπειρίας, η πολιτική του Κράτους θα πρέπει να κατευθύνεται σε αύξηση και συμπλήρωση της ροπής προς επένδυση και σε ποιο βαθμό είναι ασφαλές να υποκινεί τη μέση ροπή προς κατανάλωση
«τι αρλούμπες μας σερβίρει το αγόρι»
είναι η αντίληψη σαμαρά και άδωνη που ενστερνίζεται απόλυτα ο μητσοτάκης. φαίνεται πως αν — ο μη γένοιτο — γίνει ο ίδιος πρωθυπουργός θα έχει σε κάθε γωνιά της Αθήνας ένα αστυνομικό που θα συλλαμβάνει επί τόπου όποιον κυκλοφορεί με ένα κουτί υποδημάτων…» είπε χαρακτηριστικά ο Ευάγγελος Αντώναρος, σχολιάζοντας στη συνέχεια ότι «η ασφάλεια των πολιτών είναι ύψιστο και κορυφαίο καθήκον κάθε οργανωμένης και ευνομούμενης πολιτείας», ενώ χαρακτήρισε «αρλούμπες» τις δηλώσεις Μητσοτάκη. Σημείωσε, έπειτα ότι η ασφάλεια «δεν εξασφαλίζεται ούτε με ευχολόγια ούτε με αντιπολιτευτικές κορώνες», αλλά «γίνεται με σύστημα, συλλογή πληροφοριών, καλά εκπαιδευμένα αστυνομικά όργανα, καλά ενημερωμένους πολίτες που βρίσκονται σε εγρήγορση». «Άλλωστε όσοι στα άκρα, απειλούν τη δημοκρατία δεν πολυνοιάζονται ποιος από τα μεγάλα κόμματα βρίσκεται στην εξουσία όταν ξεδιπλώνουν τη δράση τους. Και η πείρα δείχνει, όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και σε ευρωπαϊκό επίπεδο, ότι είναι εξ ίσου δραστήριοι είτε κεντροδεξιές είτε κεντροαριστερές κυβερνήσεις βρίσκονται στην εξουσία», σχολίασε στο τέλος της ανάρτησής του.
η μόλυνση του περιβάλλοντος από τα ιχθυοτροφεία ιθάκης
υπήρχαν ιχθυοτροφεία για πολλά χρόνια στον διπλανό κόλπο η μαλλούπα που είχε δημιουργηθεί στο βυθό από τις χιλιάδες τόνους αποβλήτων (κόπρανα και ούρα ψαριών), υπολειμμάτων τροφών και φαρμάκων καθώς και ο θαλάσσιος ευτροφισμός που προκαλούν τα ιχθυοτροφεία κατέστρεψαν την θάλασσα και επομένως την μόνη δυνατή μορφή ανάπτυξης στην περιοχή τον τουρισμό. δεν είναι δυνατόν να κάνεις προτάσεις δημιουργίας μονάδων κοντά σε οικισμούς – η σε μέρη με τη δυνατότητα τουριστικής ανάπτυξης. θυμάμαι όταν πρωτόρθαν τα ιχθυοτροφεία στο θιάκι ποιοι τα υποστήριξαν, ποια σωματεία, δημοτικοί σύμβουλοι κλπ εξυπηρετούσαν συμφέροντα, τα δώρα ακόμη και τα κεράσματα σε ταβέρνες σε χορούς στο μορφωτικό για na επηρεάσουν απόψεις, αποφάσεις δημοτικών συμβουλίων για να σταματήσουν ελέγχους. διαφθορά και συναλλαγή. δωροδοκίες, χρηματισμός, φακελάκια μέχρι τελάρα από τσιπούρες για το σπίτι / δδ μανιάς
ακτοπλοϊκή σύνδεση κεφαλονιάς, ιθάκης και ζακύνθου με μεσολόγγι
για την ακτοπλοϊκή σύνδεση της κεντρικής και βόρειας ελλάδας με την κεφαλονιά, ιθάκη και τη ζάκυνθο, κατά τους χειμερινούς και θερινούς μήνες, είχε ως στόχο η σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε πριν από μερικούς μήνες με πρωτοβουλία του εμποροβιομηχανικού συλλόγου της ιεράς πόλης. Εκείνα που προτάθηκαν ως πλεονεκτήματα ήταν αφενός πως το Μεσολόγγι βρίσκεται σε μικρότερη απόσταση από τη Β. Ελλάδα σε σχέση με την Κυλλήνη και αφετέρου η ελαχιστοποίηση των φθορών που υφίστανται τα αυτοκίνητα λόγω των λιγότερων χιλιομέτρων που θα διανύουν. Σε ότι, δε, αφορά στη μείωση του κόστους πρόσθεσαν το γεγονός ότι μικρότερη απόσταση απαιτεί λιγότερα καύσιμα, απαλλαγή από τα διόδια της γέφυρας Ρίου – Αντιρρίου και ειδικά για τα φορτηγά μείωση εργατοωρών των οδηγών. η λειτουργία της συγκεκριμένης ακτοπλοϊκής γραμμής θα ανοίξει νέους εμπορικούς και τουριστικούς ορίζοντες για την Αιτωλοακαρνανία, την Κεφαλονιά, Ιθάκη και Ζάκυνθο, αφού η Ιόνια Οδός είναι πλέον ένα μεγάλο όπλο που έχουν στη φαρέτρα τους
[gallery_bank type=”images” format=”thumbnail” title=”false” desc=”false” responsive=”true” special_effect=”overlay_fade-white” animation_effect=”bounce” album_title=”false” album_id=”1584″]