ΝΙΟΝΙΟ ΜΟΥ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΛΟΓΙ Α…. Ο ΜΑΚΑΡΙΤΗΣ Ο ΚΑΡΑΜΑNΛΗΣ ΕΙΠΕ ΚΑΠΟΤΕ ΣΤΟΝ ΑΛΛΟ ΜΑΚΑΡΙΤΗ ΑΝΔΡΕΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
” ΑΝΔΡΕΑ ΕΣΥ ΚΙΝΕΙΣΑΙ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΕΠΙΘΥΜΗΤΟΥ ΕΝΩ ΕΓΩ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΕΦΙΚΤΟΥ….. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΑΣ ..”
ΚΑΤΙ ΕΙΠΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΛΙΓΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ, ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΕΦΟΔΙΑΖΕΤΑΙ ΜΕ FUEL 180 CST ,,,
ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΑΠΟ ΤΟ ΘΙΑΚΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΣΤΗΝ ΔΙΕΘΝΗ ΑΓΟΡΑ ΤΟ 2014
ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΤΟ ΚΑΥΣΙΜΟ ΣΤΗΝ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΣΗ ΚΑΘΕ ΠΛΟΙΟΥ
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΜΕΓΕΘΟΥΣ ΚΑΙ ΦΟΡΤΙΟΥ.. ΤΑ ΜΕΓΕΘΗ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΛΟΓΑ .
ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΠΙΝΑΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΣΗ ΤΙΜΗ ΕΝ ΛΟΓΩ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΑΝΑ ΜΗΝΑ ΟΛΟ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ 2014 ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ ΚΑΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΩ ΟΤΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ 180 CST EXEI TIMH $ 290 ANA M/T ΕΝΩ TO 380 CST EXEI $ 270 ….Ο ΤΟΝΟΣ
ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΙΜΗΣ $ 640 – $ 290 = ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ $ 350 ΤΟΝ ΤΟΝΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΘΟΥΝ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ….ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΝΗΣΙΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΡΑΤΩΝ .
ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ( ΚΟΣΤΟΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ) ΠΟΥ ΟΛΑ
ΤΑ ΠΛΟΙΑ ΠΗΓΑΙΝΑΝ ΑΡΓΑ ΔΗΛΑΔΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ …ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΒΔΟΜΑΔΑ Η ΔΙΕΘΝΗΣ ΑΓΟΡΑ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΣΚΕΠΤΕΤΑΙ
ΤΗΝ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΚΑΝΟΝΙΚΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ .
ΕΝΑ VLCC ΣTA 15.0 ΜΙΛΙΑ ΦΟΡΤΩΜΕΝΟ ΘΕΛΕΙ ΗΜΕΡΗΣΙΩΣ 100 Μ/Τ
ΑΝ ΠΑΕΙ ΣΤΑ 12.0 ΜΙΛΙΑ ΘΕΛΕΙ 55 .0 Μ/Τ ΚΑΝΕ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΝΑ ΔΕΙΣ ΔΙΑΦΟΡΑ ΚΟΣΤΟΥΣ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΣΗΣ .
ΕΜΕΙΣ ΟΛΟΙ ΚΙΝΟΥΜΕΘΑ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΕΠΙΘΥΜΗΤΟΥ ….ΕΓΩ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΛΟΙΟ ΑΠΟ ΠΑΤΡΑ ΟΠΩΣ ΠΑΛΙΑ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ …ΑΛΛΑ ΜΕ ΛΙΓΟΥΣ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΚΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕ ΤΙΜΗ $ 640 ΤΟΝ ΤΟΝΟ ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗ ΜΕ 33 ΑΤΟΜΑ ΠΛΗΡΩΜΑ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΟ ΕΠΙ ΠΛΕΟΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ / ΜΗΝΙΑΙΟ/ ΕΤΗΣΙΟ ΚΟΣΤΟΣ ??
ΓΙ ΑΥΤΟ ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑΛΕΩ ,,,,ΠΡΟΣΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ
ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΧΑΜΗΛΑ …ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΔΑ ΣΕ ΠΡΑΤΗΡΙΟ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΣΤΗΝ ΑΜΦΙΘΕΑ ΤΙΜΗ ΛΙΤΡΟΥ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΚΙΝΗΣΗΣ 0.995 ΕΥΡΟ ….
ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ 0.90 ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ 0.80 ΤΟ ΛΙΤΡΟ ΜΑΚΑΡΙ ,,ΜΑΚΑΡΙ
ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΑΧΙΑ ……ΚΑΙ ΑΠΟ ΛΟΓΙΑ
ΕΧΟΥΜΕ ΧΟΡΤΑΣΕΙ ..
ΜΑΛΛΟΝ ΣΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΜΑΣ ( ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΣΕΝΑ) ΔΕΝ ΘΑ ΑΡΕΣΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ Η ΑΝΑΛΥΣΙΣ …ΑΛΛΑ ΣΥΓΝΩΜΗ
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΔΙΕΘΝΩΣ …ΑΝ ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΝΕΙ ΛΑΘΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΕΙ ΛΑΘΟΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΟΤΕ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ………..ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΩΣ ΥΠΟ ΣΥΖΗΤΗΣΗ – ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΕ ΚΑΘΕ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΙΟΤΙ ΟΠΩΣ ΕΙΠΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 70 % ΤΩΝ OPERATIONAL EXPENSES ΚΑΘΕ ΠΛΟΙΟΥ …
ΚΑΙ ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΓΙΑ ΤΙ ΠΟΣΑ ΜΙΛΑΜΕ ΑΝ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ
ΒΑΛΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ 20 Η ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΛΟΙΑ …
ΑΠΟ 100000 ΜΕΧΡΙ 350000 SDWT ΜΕ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΘΕΡΜΑΝΣΗ ΦΟΡΤΙΟΥ , ΦΟΡΤΩΣΗ , ΕΚΦΟΡΤΩΣΗ
Κ.Λ.Π. ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ 3 ΨΗΦΙΑ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ $ ΚΟΣΤΗ ….
ΣΤΟΥΣ ΠΛΟΙΑΡΧΟΥΣ ΑΥΤΗ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΔΕΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΜΑΤΖΑΚΟΝΙ ,
ΜΠΟΓΙΑ , ΚΟΣΤΟΣ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΠΟΥ ΕΦΑΓΕΣ ΤΟ ΑΥΓΟ …….
Η ΜΙΑ ΜΠΟΥΚΙΑ ΜΙΑ ΕΛΙΑ ( ΕΣΥ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ
ΑΠΟΛΥΤΑ ΤΙ ΕΝΝΟΩ)
ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΗΜΑΙΑ ΚΑΙ ΕΞΗΓΟΥΜΕ ……
ΜΕ ΚΑΘΕ ΔΥΝΑΤΗ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ ΠΑΡΕΧΟΝΤΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΤΕΧΝΙΚΑ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ …ΓΙΑ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΠΛΕΥΣΗΣ ,ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΚΑΙΡΟΥ / ΡΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΑΓΩΓΗ , ΒΥΘΙΣΜΑ , ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΜΗΧΑΝΩΝ , ΘΕΡΜΟΔΥΝΑΜΙΚΗ , ΚΑΘΑΡΟΤΗΤΑ ΥΦΑΛΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΠΕΛΛΑΣ ΓΕΝΙΚΑ ΣΩΣΤΗ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΚΑΙ ΣΩΣΤΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ / ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΣΗ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ..
ΑΝ ΣΤΕΝΟΧΩΡΗΣΑ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΣΥΓΝΩΜΗ …ΑΛΛΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΚΟΥΜΕ ΛΟΓΙΑ
ΤΟΥ ΑΕΡΑ … ΑΣ ΠΡΟΣΓΕΙΩΘΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΣΚΛΗΡΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΧΩΡΙΣ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΚΡΙΣΕΙΣ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ
ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΟΡΟ ….
Ο.Λ.
άσχετο:
παραγγέλναμε 800 τόνους πετρέλαια
έπεφτε στη σιγκαπούρη η μπάριζα δίπλα, πήγαινε ο δεύτερος μηχανικός και περνε ούλατζες από την μπάριζα.
όταν τέλειωνε μετράανε και τα τάνκια τα δικά μας
ερχόντανε ο πρώτος και υπόγραφε την ποσότητα.
αν θέλεις να κοροιδευόμαστε φίλε τώρα στα γεράματα, μεγειά σου με χαρά σου.
το μισό πετρέλαιο είχαμε πάρει.
η εταιρεία στα χαρτιά είχε πληρώσει κανονικά, στην πραγματικότητα επλήρωσε το μισό.
το μισό ήταν κέρδος του εφοπλιστή.
ο πρώτος έπρεπε να δικαιολογήσει ότι κάψαμε 800 τόννους αντί τετρακόσιους
όλα τ άλλα είναι μαλακίες.
ξέρεις πολύ καλά ποιός είναι ο δημήτρης μελισσανίδης
και μη μου πεις ότι υπάρχει έλληνας εφοπλιστής που δεν είναι απατεώνας
αν θέλεις να μιλούμε σοβαρά
ταξίδευα 37 χρόνια, σιχάθηκα εφοπλιστές, πουστιές και καπιτανιλίκια
λυπόμουνα και συμπαθούσα τους ναυτικούς, χωρίς να φαίνεται.
μα πάνω απ όλα λυπόμουνα και συμπαθούσα εκείνα τα φτωχά, τα έρμα, που πηδιόντανε για ένα σαπούνι
έλεα δεν λυνεται το πρόβλημα με το ν αφήσω το επάγγελμα, άλλος χειρότερος θα ρχόντανε και το πίστευα.
αν συνεχίσεις να γράφεις έχουμε να πούμε πολλά φίλε
φιλάκια
δ.δ.μανιάς
2 Comments
ODYSSEAS LEKATSAS
ΝΙΟΝΙΟ ΜΟΥ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΔΙΚΟ …….
ΤΟ ΚΛΕΨΙΜΟ ΤΗΣ ΜΠΑΡΙΖΑΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΕΡΔΟΣ ΤΟ ΕΦΟΠΛΙΣΤΗ , ΤΟ ΦΤΕΞΙΜΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΠΛΟΙΑΡΧΟΥ ΚΑΙ Α. ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ ΓΙΑ ΠΛΗΜΕΛΗ ΕΛΕΝΧΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΩΣΤΕΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΦΤΑΙΞΙΜΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΑΡΜΟΔΕΙΟΥ ΣΤΟ ΕΦΟΠΛΙΣΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΚΕΛΝΕΙ ΤΟ ΚΑΥΣΙΜΟ ΤΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΝΕΙ ΣΤΑ ΠΛΟΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ …ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ Α ΚΑΙ ΤΟ Ω …….
ΕΜΕΙΣ ΣΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΩ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΤΗΣ ΤΑΞΕΩΣ + – 1.0 ΤΟ ΠΟΛΥ 1.5 ΤΟΝΟ
ΚΑΙ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ 2000 ΕΩΣ 5000 ΤΟΝΟΥΣ ΚΑΘΕ ΠΑΡΑΔΟΣΗ .
ΜΗΝ ΚΡΙΝΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ ΟΛΟΥΣ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΣΟΥ ….ΓΝΩΣΕΙΣ , ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ,ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΠΡΙΝ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ Κ.Λ.Π.
ΣΟΥ ΘΥΜΙΖΩ ΤΟΤΕ Ο ΤΟΝΟΣ ΕΙΧΕ $ 50 ( ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΟ 1987 ) ΤΟ 2014 ΕΙΧΕ $ 600 ΟΠΟΤΕ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΤΑΞΗ ΜΕΓΕΘΟΥΣ …
ΠΟΙΟΣ ΣΚΕΥΤΟΤΑΝΕ ΤΟΤΕ ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΒΑΡΟΣ ?? ΠΟΙΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΕΚΤΗΚΟΤΗΤΑ ΣΕ ΘΕΙΟΝ ,,VANADIUM , SILICOM ,CALORIFIC VALUE , VISCOSITY COMPATIBILITY , ΠOΙΟΣ ΕΚΑΝΕ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΔΕΙΓΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙ ΤΙ ΠΑΡΕΛΑΒΕ , ΠΟΙΟΣ ΕΛΕΝΧΕ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΑΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΝΕΡΟΥ ΣΤΟ ΚΑΥΣΙΜΟ …. ΛΑΒΑΙΝΑΤΕ ΠΟΤΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΕΙΓΜΑΤΟΣ , .ΠΟΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΑΣ ΕΚΑΝΕ ΣΕΜΗΝΑΡΙΟ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ?? ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΠΙΟ ΤΡΟΠΟ ΚΑΤΕΒΗΚΑΤΕ ΣΤΗΝ ΜΑΟΥΝΑ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΣΩΣΤΟ …BUNKERS SURVEY ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΠΟΤΕ ΜΕΤΡΑΓΕ Ο Α. ΜΗΑΧΝΙΚΟΣ??
ΚΑΙ ΠΩΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ?? ΦΟΒΑΜΑΙ ΣΟΥ ΕΦΕΡΝΕ ΕΝΑ ΧΑΡΤΑΚΙ ( ΣΤΡΑΤΣΟΧΑΡΤΟ ΑΝ ΤΟ ΕΦΕΡΝΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ??? ) ΜΕ ΔΥΟ ΝΟΥΜΕΡΑ
ΟΤΑΝ ΞΕΜΠΑΡΚΑΡΙΖΕΣ ΕΣΥ ΚΑΙ Ο Α.ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΠΟΙΟΣ ΣΑΣ ΚΑΛΟΥΣΕ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ
ΤΟΥ ΝΑ ΤΟΥ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΠΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΙ ΔΕΝ ΠΗΓΕ ΚΑΛΑ ??
ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ Ο Α. ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΣΟΥ ΤΑ ΕΚΑΝΕ ΠΛΑΚΑΚΙΑ ΜΕ ΤΟΝ SUPPLIER
50 % – 50 % ΜΗΠΩΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΟΣΑ ΔΙΑΙΡΟΥΝΤΟ ΚΑΙ ΠΕΡΝΑΜΕ ΟΛΟΙ ΑΠΟ ΚΑΤΙ ???
ΕΣΥ ΣΑΝ ΠΛΟΙΑΡΧΟΣ ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΛΕΝΞΕΣ ΤΟΝ Α. ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΜΕΤΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΠΑΙΖΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΠΑΙΓΝΙΔΙ ΣΕ ΚΑΘΕ
ΠΑΡΑΛΑΒΗ ???
ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΣΑΝ ΕΚΑΝΑΝ BUNKERS SURVEY ΧΩΡΙΣ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕ ΕΙΔΙΚΟ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗ Η Ο ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΑΡΧΙΠΛΟΙΑΡΧΟΣ ?? ΑΝ ΣΑΣ ΕΥΡΗΣΚΑΝ UNOFFICIAL
ΠΕΡΙΣΕΥΜΑΤΑ ( ΚΑΒΑΤΖΑ ΤΟΥ Α. ΜΗΑΧΝΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΠΑΡΑΛΑΒΗ)…._ ΤΙ ΣΑΣ ΕΛΕΓΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ???
ΠΟΛΥ ΦΟΒΑΜΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΛΙΓΟ ΚΙΝΕΖΙΚΑ ΣΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ , ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΠΛΟΙΑΡΧΟΥΣ ( ΙΣΩΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΔΕΛΦΟ ΜΟΥ ) .
ΝΙΟΝΙΟ ΜΟΥ ΑΛΛΕΣ ΕΠΟΧΕΣ ΑΛΛΕΣ ΜΕΛΩΔΙΕΣ …………ΑΣΤΑ ΚΑΛΛΙΤΕΡΑ
ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΠΩΣ ΚΑΛΛΙΤΕΡΑ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ
ΜΕ ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΠΟΛΥΤΕΣ …….ΑΝΤΙ ΝΑ ΠΑΜΕ ΕΜΠΡΟΣ ΠΑΜΕ ΠΙΣΩΚΩΛΑ
( ΚΑΤΑ Λ.ΜΑΒΙΛΗ)
Ο.Λ.
Υ.Γ. ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΒΑΛΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ ΟΛΟ ΤΟ 2014 ΟΠΩΣ ΣΟΥ ΤΟΝ ΕΣΤΕΙΛΑ ΓΙΑ ΚΑΛΛΙΤΕΡΗ / ΠΛΗΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
ODYSSEAS LEKATSAS
ΝΙΙΝΙΟ ΜΟΥ ….ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΩΡΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ( ΚΑΥΣΙΜΑ) ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΤΟΤΕ ΝΑ ΕΙΧΑΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΣΑΣ ,,,,ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΑΣ ( ΚΥΡΙΩΣ ) ΕΠΙΓΡΑΜΜΑΤΙΚΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΜΕΡΙΚΑ AΚΟΜΑ .
1. MASS METERS
2. FLOW METERS
3. IND. BUNKER SURVEYOR TO ATTEND / MEASURE BEFORE + AFTER SUPPLY
4 . SOFTWARE ΓΙΑ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
5. ΕΙΔΙΚΗ , ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΦΟΡΜΑ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ
ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΕΣ , ΚΕΝΑ , LIST . TRIM , SP. GRAVITY.
6. BLACK LIST ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΟΥΣ …..
7. ΕΛΕΝΓΟΣ ΓΙΑ ΚΟΜΜΕΝΕΣ ΚΟΡΔΕΛΛΕΣ
8. ΕΛΕΝΧΟΣ ΓΙΑ ΦΤΙΑΓΜΕΝΑ ΘΕΡΜΟΜΕΤΡΑ
9. ΔΕΙΓΜΑΤΟΛΗΨΙΑ ΜΕ ΜΕΘΟΔΟ DRIPPING ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
ΑΠΟ ΚΛΑΣΗ .
10. ΕΛΕΝΧΟΣ ΓΙΑ CAPUCCINO ……ΤΡΟΠΟΙ ΠΟΥ ΤΟΝ ΚΑΝΟΥΝ , ΠΩΣ ΝΑ ΦΥΛΑΧΤΗΤΕ
ΜΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΗ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
11. ΕΛΕΝΧΟΣ ΓΙΑ ΓΡΑΜΜΕΣ BY PASS ΣΤΟ ΑΝΤΛΙΟΣΤΑΣΙΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΩΜΑ
12. BALLAST TANKS …ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ……ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ …
ΓΙ ΑΥΤΟ ΣΟΥ ΛΕΩ ..ΑΣΤΑ …ΚΑΛΛΙΤΕΡΑ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ
Ο.Λ.