Δυο περιστατικά μέσα σε λίγες μέρες. Στο πρώτο το σενάριο της σκηνοθεσίας ήθελε τον Κυριάκο Μητσοτάκη να πέφτει τυχαία πάνω σε έναν από τους ανθρώπους που πουλάνε το περιοδικό «Σχεδία». Αμέσως βγάζει το πορτοφόλι του και αγοράζει ένα.
Αλλά ξαφνικά αποφασίζει να αυτοσχεδιάσει: λέει στον πωλητή ότι τον θυμόταν, γιατί έχει ξαναγοράσει από αυτόν. Ίσως ήθελε να δείξει ότι είναι… συνδρομητής των αστέγων. Ίσως νόμιζε ότι υπάρχει μόνο ένας πωλητής. Τα θαλάσσωσε πάντως.
Αλλά το χειρότερο επακολούθησε. Ο σεναριογράφος έβαλε στο στόμα του πωλητή πως είπε στον Μητσοτάκη ότι τον ψηφίζει. Κάτι που δεν είπε προ ημερών ο … παπαγάλος, την …ψήφο του οποίου ζήτησε ο πρόεδρος της ΝΔ- όπως θυμούνται όλοι.
Εν προκειμένω ο πωλητής του περιοδικού δήλωσε ότι δεν είπε ποτέ «το ξέρω, πρόεδρε, ότι μας στηρίζετε…σας στηρίζουμε, και είμαστε ενάντια στον ΣΥΡΙΖΑ». Ούτε θα μπορούσε άλλωστε: «Είμαι δημοκράτης απ’ άκρο σ’ άκρο».
Το συμπέρασμα είναι ότι ο πρωταγωνιστής, ο σκηνοθέτης και το συνεργείο πάτησαν τα κορδόνια τους. Ο… κομπάρσος δεν τσίμπησε και το γύρισμα πήγε άπατο.
Λίγες μέρες αργότερα οι συνδικαλιστικοί εκπρόσωποι συνθετών και τραγουδιστών συναντήθηκαν με τον Μητσοτάκη στα πλαίσια του κύκλου επαφών τους με τα πολιτικά κόμματα. Για τα θέματα που τους απασχολούν και κυρίως τα πνευματικά δικαιώματα- που τους έχει στραπατσάρει στο παρελθόν η ΝΔ, καθώς προτιμάει να στηρίζει τους επιχειρηματίες.
Λίγο αργότερα διαπίστωσαν ότι η ΝΔ επιχειρεί να στραπατσάρει και πολιτικά τους δικαιώματα. Με ένα σποτ σκηνοθέτησε την υποστήριξή τους προς τον Μητσοτάκη. Ενώ αυτοί ζήτησαν τη συνάντηση αυτός είπε ότι ανταποκρίθηκαν σε… δική του πρόσκληση και ότι …έχουν τον ίδιο στόχο.
Ξαρχάκος και Δεληβοριάς τον έκαναν τ’ αλατιού και έτρεχε να τα μαζέψει, μπερδεύοντας ακόμα και την έννοια της λέξης «συμβολικό». Βατερλό.Εδώ που τα λέμε παρά πάει να εμφανίζεται π.χ. ο Χρήστος Νικολόπουλος οπαδός του Μητσοτάκη, ο οποίος τον αποκάλεσε «ο μαέστρος μας». Ο Χρήστος μαέστρος του Κυριάκου; Εκτός αν τον πέρασε για τον Ρόμπερτ Ουίλιαμς…
Αυτά τα δυο περιστατικά δείχνουν πώς θα πορευθεί η ΝΔ ως τις εκλογές. Το αμερικανικό κόνσεπτ φαιάς προπαγάνδας που υλοποιεί ο Θεοδωρικάκος και το σκηνοθετικό τιμ της Πειραιώς, προβλέπει αρνητική φόρτιση του αντίπαλου και ταυτόχρονα κάθε μέσο και …θεοποίηση του Μητσοτάκη, τον οποίο ξεθεώνουν στα… γυρίσματα.
Άρχισαν να τον εξάγουν και στο εξωτερικό, χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία αν δούμε πώς ξεκίνησε σε ένα αμερικανικό δίκτυο. Τους έλεγε ότι οι στις Ευρωεκλογές οι Έλληνες δεν ψηφίζουν για να βγάλουν ευρωβουλευτές και να προωθήσουν την κοινοτική Ευρώπη, αλλά για το… μέλλον της Δημοκρατίας στην Ελλάδα.
Τι έχουν να δουν ακόμη τα μάτια μας .
ΥΓ1. Όσοι από τη ΝΔ ενδιαφέρονται για το κόμμα τους, ας ζητήσουν να μάθουν ένα ψιλοσόκιν ανέκδοτο που είπε κάποτε ο Αντώνης Τρίτσης στον Ανδρέα Παπανδρέου.
ΥΓ2. Οι ασχολούμενοι με τη προβολή του πρόεδρου της ΝΔ ας αναζητήσουν ένα βιβλιαράκι με τον τίτλο » Η σκηνοθεσία του δημόσιου προσώπου – Εκδόσεις Καστανιώτη.