Το κεντρικό προεκλογικό σποτ της ΝΔ, έχει διάρκεια ένα λεπτό και δεκατέσσερα δευτερόλεπτα. Στηρίζεται πάνω στον Κυριάκο Μητσοτάκη, ο οποίος έχει αναλάβει να εξηγήσει τους λόγους για τους οποίους πρέπει να τον στηρίξουν.
Από άποψη πολιτικού ύφους, θυμίζει τα πρώτα σποτ του Σταύρου Θεοδωράκη, ο οποίος με ταυτολογίες και τηλεοπτικές κοινοτοπίες άλλαζε το σύμπαν με ωραιοποιημένο λεκτικό για να μην χρειαστεί να μιλήσει για πολιτική και κυρίως για ευθύνη.
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης στο σποτ εγγυάται «αλλαγή πορείας, αλλαγή σε πρόσωπα, αλλαγή νοοτροπίας» για να καταλήξει σαν σαμάνος της βαθιάς πρωϊνατζίδικης φιλοσοφίας με το «γιατί ο κόσμος αλλάζει μόνο όταν αλλάζουμε εμείς». Φυσικά ο κόσμος αλλάζει και όταν δεν το θέλουμε εμείς, αλλά προφανώς ο Μητσοτάκης στοχεύει σε ένα κοινό που αρκείται σε αποφθέγματα και όχι απαραίτητα και στην αλήθεια τους.
Από άποψη σκηνοθετική, το σποτ είναι κλασσική αμερικανιά στην οποία ο «ηγέτης» είναι όσο λαϊκός πρέπει να είναι αγκαλιάζοντας πού και πού τους υπηκόους αλλά παραμένει κουστουμαρισμένος και αποστειρωμένος για να διατηρεί το προφίλ του ηγέτη που έχει πρόχειρη άμα χρειαστεί και μία πένα μερικών χιλιάδων ευρώ.
Στο σποτ όμως υπάρχουν και κρυφά μηνύματα. Όχι σαν αυτά που αποκαλύπτονται όταν παίξεις ανάποδα το Hotel California των Eagles, αλλά σημάδια που απευθύνονται στα μύχια της ψυχής του θεατή και ίσως πηγάζουν από τα μύχια της ψυχής του Κυριάκου. Μέσα στο σποτάκι του ενός λεπτού, η βέρα του Κυριάκου Μητσοτάκη εμφανίζεται πέντε φορές. Επίμονος πρωταγωνιστής, εμφανίζεται σχεδόν όσο και το πρόσωπο του Κυριάκου Μητσοτάκη για να δηλώσει ενδεχομένως πράγματα που δεν μπορεί να πει ο ίδιος. Όταν γράφει στο ημίφως στο λαπτοπ του ,όταν διαβάζει στο αεροπλάνο, όταν ακουμπά στο κάγκελο του καραβιού και φυσικά όταν υπογράφει σε ένα χαρτί σα να υπογράφει πρωθυπουργική απόφαση.
Είναι εντυπωσιακό πως η βέρα έκανε την εμφάνισή της και στα πλάνα από την συγκέντρωση του Μητσοτάκη στα Χανιά. Την ώρα που ο Μητσοτάκης κάτι λέει on camera, η βέρα υπονοεί και κάτι αγωνιά να πει.
Αν η πολλαπλή εμφάνιση της βέρας συνδυαστεί με αυτή της σημαίας που επίσης εμφανίζεται συχνά στο σποτ , τότε ίσως πρόκειται για γκλαμουράτο μετασχηματισμό του παλιού τρίπτυχου «πατρίς θρησκεία οικογένεια» στο οποίο η θρησκεία υπονοείται μια και δεν είναι ό,τι καλύτερο προεκλογικά να ανάβει κεριά ο Κυριάκος ή να ανεβαίνει γονατιστός το δρόμο από τη βίλα του στην Τήνο ως την Παναγιά.
Μπορεί ο Κυριάκος να υπονοεί πως εν αντιθέσει με τον άλλο που την έχει αστεφάνωτη, αυτός την έχει και στεφανωμένη και κορώνα στο κεφάλι του.
Ενδεχομένως πάλι να είναι απλώς ένα αγαπημένο αξεσουάρ του προέδρου της ΝΔ, ένα γούρι ή ένας εσωτερικός συμβολισμός από αυτούς που καμιά φορά στοιχειώνουν τους ανθρώπους. Βέρα στο δεξί και μάλιστα σε προεκλογικό κεντρικό σποτ πάντως, πρώτη φορά πρωταγωνιστεί. Σε κάθε περίπτωση και εμείς παντρευτήκαμε αλλά δεν κάναμε έτσι.