Ζεύ, Ζεύ, κάτωθεν αμπέμπων υστερόποινονν άταν βροτών τλάμονι και πανούργω χειρί |
αυτά λοιπόν και όχι μόνον είπε ο ρέστης για την αδικία που έγινε στον προμηθέα από τους θεούς.
η παναγιά όμως δεν έχει να κάνει μ όλα αυτά γιατί κυοφόρησε, γέννησε και μεγάλωσε την ίδια την δικαιοσύνη.
και για να μην λέμε παραμύθια, το υψηλό θρησκευτικό αίσθημα δεν συντηρείται χωρίς την πρόσληψη 10000 παπάδων και 1000 (μουεζίνιδων), μουσουλμάνων κληρικών να ψάλλουν το κάλεσμα για προσευχή, το εζάν, σκυμένοι με τον κώλο ψηλά, και αλλαχ ου ακμπαρ δηλαδή In God We Trust που λένε κ οι φίλοι μας οι αμερικάνοι
τι να τους κάνουμε τους γιατρούς το μόνο που επιθυμούν είναι ν αρρωσταίνει ο κοσμάκης να βγαίνει κάνα φράγκο, “μετά φόβου θεού και ιατρών προσέλθετε” μου λεε ένας οδοντίατρος όταν έμπαινα να μου βγάλει κάνα δόντι.
εκτός από τον χριστό που λόγο και έργο στιγμάτισε την διαφθορά της εξουσίας, ούλοι οι άλλοι την ασκούμε λόγο και έργο μετ ενθουσιασμό επιτυχώς.
και για πέστε μου
ποιο αρσενικό δεν αισθάνεται πατριάρχης; και πιο πολύ απ όλους οι ομοφυλόφιλοι
ποια μάννα δεν καταπίεσε τα παιδιά της και το άντρα της με την εξουσία που της έδινε η μητρότητα για το καλό των παιδιών
ποιο παιδί δεν εκμεταλλεύτηκε τους γονείς με την εξουσία που του έδινε το κλάμα και το σκούξιμο
ποιος παπάς ή γιατρός δεν εκμεταλλεύτηκε την εξουσία που του έδινε ο φόβος του θανάτου
ποιος βλάκας δεν εκμεταλλεύτηκε την δύναμη της εξουσίας που του έδινε η βλακεία
και ούτω καθεξής φίλτατοι