δδμανιάς, 27/2/2023
“Καπετάνιος είναι ο επικεφαλής πλοίαρχος του πληρώματος πλοίου. Είναι ο κυβερνήτης και ο διοικητής πλοίου εμπορικού ναυτικού, επί κεφαλής της ιεραρχίας του πληρώματος με εξουσία σε κάθε πρόσωπο που επιβαίνει στο πλοίο και υπογράφει τις σχετικές συμβάσεις ναυτολόγησης του πληρώματος. Είναι υπεύθυνος για την ασφάλεια και την ευταξία στο πλοίο. Προσλαμβάνεται με σύμβαση εργασίας που εγγράφεται στο νηολόγιο του πλοίου. Ο πλοίαρχος οφείλει να κυβερνά αυτοπροσώπως το πλοίο στις επικίνδυνες περιοχές, να τηρεί τα ναυτιλιακά έγγραφα (π.χ. έγγραφα εθνικότητας, ναυτολόγιο και ημερολόγια).
Στο αγγλόφωνο ναυτικό ο αντίστοιχος βαθμός καλείται Captain ή Master.“
οι μισοί θιακοί και κεφαλλονίτες είναι καπεταναίοι κι ούλοι ξέρουμε ότι ο καπετάνιος ακολουθεί τις οδηγίες των πλοιοκτητών, των εργοδοτών του, κι αν δεν το κάμει πάει σπίτι του, χάνει την δουλειά του κι όχι μόνον
αυτή την φορά τουλάχιστον είχε καιρό, (υπάρχει μια δικαιολογία), το επόμενο δρομολόγιο ήταν από το ΙΟΝΙΟ ΠΕΛΑΓΟΣ την άλλη μέρα το απόγευμα και ο καιρός θα έπεφτε γρήγορα.
συγχαρητήρια στους συμπατριώτες που έφτασαν στο θιάκι σαν τον οδυσσέα χωρίς έξτρα έξοδα, αλλά με αρκετή ταλαιπωρία
προσωπικά όμως δεν πιστεύω πως κερδήθηκε καμία μικρή καθημερινή μάχη χωρίς κραυγές.
Αν αυτό γινόταν στην Ιταλία ή άλλο κράτος της ΕΕ θα υπήρχε χοντρή αποζημίωση και η εταιρεία θα πλήρωνε πρόστιμο, κι επίσης θα γινόταν πολλά δημοτικά και περιφερειακά συμβούλια, τι λέμε τώρα.
δεν είναι σωστό να λέμε στους πολίτες ότι είναι μικρή καθημερινή μάχη, υποβάθμίζουμε ένα μεγάλο πρόβλημα.
η κρίση δικά σας
φιλάκια