Άνθρωποι πλούσιοι και μορφωμένοι με όραμα και γνώσεις δεν μπορούσαν να αδιαφορούν για τη δεινή θέση των συμπατριωτών τους και επιδόθηκαν σε μια προσπάθεια αναμόρφωσης του Γένους. Με υπομονή και επιμονή βοήθησαν στην πνευματική, πολιτιστική, πολιτική και ηθική ανάταση των Ελλήνων, που βρίσκονταν υπό Οθωμανικό ζυγό.
Αυτοί οι άνθρωποι, κυρίως νομομαθείς, κληρικοί και λόγιοι, αποτέλεσαν το σημείο αναφοράς των κατατρεγμένων Ελλήνων και την επιτομή του αλτρουισμού. Η εύρωστη και ισχυρή τους θέση δεν τους εμπόδισε να παρέχουν στήριξη στον χειμαζόμενο ελληνισμό. Σήμερα αυτούς τους ανθρώπους τους ονομάζουμε εκπροσώπους του Νεοελληνικού Διαφωτισμού, οι οποίοι συνέβαλαν στον εθνικό κοινό αγώνα για ελευθερία. Ο Μεθόδιος Ανθρακίτης, ο Ευγένιος Βούλγαρης, ο Ιώσηπος Μοισιόδακας, ο Αδαμάντιος Κοραής, ο Ρήγας Φεραίος, ο Θεόφιλος Καΐρης, ο Κωνσταντίνος Κούμας, ο Νεόφυτος Δούκας, ο Άνθιμος Γαζής, ο Δανιήλ Φιλιππίδης, ο Γρηγόριος Κωνσταντάς, ο Κωνσταντίνος Οικονόμος, ο Κωνσταντίνος Βαρδαλάχος, ο Δημήτριος Καταρτζής-Φωτιάδης και πολλοί άλλοι έμειναν στην ιστορία, διότι προσέφεραν τις γνώσεις τους στην υπηρεσία του λαού. Υπήρχαν βέβαια έριδες, διαφωνίες και σε κάποιες περιπτώσεις προσωπικές φιλοδοξίες για την κατεύθυνση, που έπρεπε να πάρει ο λαός και το νέο κράτος, αλλά αυτό δεν μειώνει τις γενικές αντιλήψεις και τις θυσίες τους. Χρησιμοποιούσαν τους τίτλους και τα αξιώματά τους, για να βοηθήσουν όσο μπορούσαν τους συμπατριώτες τους αλλά και να προσδώσουν κύρος στο νέο κράτος που διαφαινόταν, ότι θα δημιουργούνταν ή τουλάχιστον πολλοί το οραματίζονταν.
Τα χρόνια πέρασαν και κουτσά-στραβά φτιάχτηκε το κράτος, που όλοι οι άλλοι το λένε Greece και εμείς Ελλάδα και μέσα σε αυτό άλλοτε εμφανίζονταν οραματιστές και άλλοτε τυχοδιώκτες, που χρησιμοποιούσαν τη δύναμη και τη «γνώση» τους για ιδιοτελή σκοπό. Τους ελεεινούς εκείνους Έλληνες τους έχει καταγράψει και αυτούς η ιστορία και αποτελούν για τους περισσότερους ντροπή του έθνους και για άλλους πρότυπα. Δεν έπαψαν να υπάρχουν ποτέ στην Ελλάδα παράσιτοι, που εκμεταλλεύτηκαν την αδυναμία της χώρας σε καιρούς πολέμων, δικτατοριών, οικονομικών προβλημάτων και κρίσεων, είτε για να πλουτίσουν είτε για να αυξήσουν τη δύναμη και την επιρροή τους. Πάντα με μια απάθεια και αδιαφορία νομοθετούσαν και ασκούσαν πολιτική επιρροή, αδιαφορώντας τι λέει η κοινωνία γι’ αυτούς, έχοντας ως κύριο γνώμονα την προσωπική τους ματαιοδοξία και προπαντός την ορμή και επιθυμία να καταστρέφουν και να κάνουν κακό.
Στα νεότερα χρόνια έχουμε και εμείς έναν τέτοιο. Είναι ο «Μαικήνας» και ο εθνικός μας συνταγματολόγος. Με «πλούσιο» βιογραφικό, που ξεκινά ίσως τη δημόσια παρουσία του κατά την περίοδο του «βρώμικου 89» και από τότε με μακιαβελικό τρόπο αρχίζει να χτίζει και να διαμορφώνει το δικό του Σύνταγμα. Όπως ένας νέος άνθρωπος δουλεύει για να έχει για τα γεράματα, έτσι κι ως νέος ο Μαικήνας πλάθει το μέλλον του. Παράλληλα πλάθει και τη δημόσια εικόνα του ως ένας «νομομαθείς», γνώστης του νόμου και (αυτο)καθιερώνεται, αυτοεπαινείται, αυτοαναγορεύεται και αυτοανακηρύσσεται ως ο «Μαικήνας των σοφών του μεταπολιτευτικού νομικού πολιτισμού». Η εικόνα του περιλαμβάνει και προσωπικά χαρακτηριστικά. Θέλει να τον φοβούνται και να τον τρέμουν όλοι παρά να τον εκτιμούν, εκτός από την Αφροδίτη, που είναι η μόνη που τον εκτιμά ως άνθρωπο.
Είναι ο Μέγας Λογοθέτης, που έχει πια το δικό του Σύνταγμα, ενώ όλοι εμείς το θεωρούμε Σύνταγμα της χώρας. Είναι ο Νομοδιδάσκαλος των νόμων, που προστάτευαν την ασυδοσία των ΜΜΕ, είναι ο Πρωτονοτάριος των νόμων για τις τράπεζες μέσα στα χρόνια της κρίσης. Είναι ο Μαΐστωρ του άρθρου 242 και 216. Είναι ο Χαμαιδικαστής του άρθρου 86 του Συντάγματός του και ο Δικαιοφύλαξ του 2947/2001. Είναι ο Εταιρειάρχης του προστίμου των 6000 ευρώ για τους ανυπότακτους, που χρέωσε τόσους και τόσους φοιτητές του εξωτερικού. Είναι ο Πρωτοασηκρήτις του νόμου 3885/2010. Είναι ο Κουροπαλάτης του ΕΕΤΗΔΕ (το γνωστό χαράτσι). Είναι ο Μέγας Τζαούσιος του γερμανικού κεφαλαίου. Είναι ο Παπίας του «τυποκτόνου νόμου» (Ν. 2328/1995). Είναι ο Δρουγγάριος των υποβρυχίων, που έγερναν και ο Πρωτομανδάτωρ της Τρόικας. Είναι ο Μαικήνας αχόρταγων παράσιτων και ο Πραίτωρ των σκανδάλων.
Όλοι έπεσαν να φάνε τον Αθανασίου και όλοι είχαν άδικο. Ο Αθανασίου απλά είναι ένας ζηλωτής, από εκείνους που με χαρά και συνέπεια ερμηνεύουν αλλά και με ενθουσιασμό και αφοσίωση εφαρμόζουν τις επιταγές του Μαικήνα των απανταχού διεφθαρμένων του μεταπολιτευτικού βίου. Το ζήτημα όμως έπρεπε να επικεντρωθεί στον Μαικήνα. Χωρίς κανένα δισταγμό και χωρίς φυσικά καμία κομψότητα, με έπαρση ο Μαικήνας υπερασπίστηκε το Σύνταγμά του. Φαίνεται, ότι οι δικαστές παρερμήνευσαν το Σύνταγμά του και εξανέστη.
Ο Μέγας Δούκας της Τοσκάνης και Πρωτοσπαθάριος τι μας είπε; Μας είπε, ότι η υπόθεση σε ό,τι τον αφορά δεν έπρεπε καν να σταλεί στη Βουλή. Γιατί όμως δεν έπρεπε να σταλεί; Και απαντάει ο Πιγκέρνης και ο Σεβαστοκράτωρ, ότι το όνομά του είναι «σύμβολο» και μάλιστα συμβολίζει μια ολόκληρη πολιτική αντίληψη. Ο Σιλεντάριος θεωρεί, ότι το σκάνδαλο της NOVARTIS δεν είναι σκάνδαλο αλλά είναι σκάνδαλο, χωρίς να είναι σκάνδαλο, αφού είναι μια επίθεση κατά του πολιτεύματος. Και ποιος είναι το πολίτευμα; Μα φυσικά ο Μαικήνας.
Ο Πραιπόσιτος της γνώσης και ο Πρωτοβεστιάριος της φιλοσοφίας του νόμου τι μας είπε; Ο Τσίπρας φόρεσε δικαστική τήβεννο και οι Συριζαίοι πήραν το σφυρί (μαζί με το δρεπάνι) και δικάζουν. Ο μέγας Ύπατος της διανόησης ξέρει πολύ καλά, ότι στο δικό του Σύνταγμα κουμάντο κάνει αυτός. Ο Σύριζα δεν έπρεπε να στείλει τη δικογραφία στη δικαιοσύνη αλλά στον ίδιο.
– Και για τον Λοβέρδο, κύριε των Δυνάμεων, δεν πρέπει να αρθεί η ασυλία του; Ρωτάει η συμπαθέστατη δημοσιογράφος.
– Όχι… απαντάει ο Πριμικήριος της ηθικής. Γιατί στην περίπτωση αυτή παραβιάζεται το Σύνταγμα του Μαικήνα.
Και η απάντηση δεν είναι αυθαίρετη. Έχει επιχειρήματα και παραδείγματα. Λέει επί λέξει ο Μαικήνας: «Ο Σύριζα κάνει μια παρερμηνεία του Συντάγματος (σ.σ. του Μαικήνα) και λέει ‘υπάρχουν κάποιες πράξεις κατά την άσκηση των καθηκόντων των υπουργών και κάποιες άλλες επ’ ευκαιρία της άσκησης’. Διότι δεν νοείται κάποιος να παρανομεί στην πραγματικότητα όσο ασκεί τις αρμοδιότητές του. Αυτό το εφαρμόζει στην υπόθεση αυτή, το αντίστροφο σκάνδαλο NOVARTIS, που το έχει δημιουργήσει ο Σύριζα και επιχείρησε να το καταστίσει διάταξη του Συντάγματος στη διαδικασία αναθεώρησης. Στη διαδικασία αναθεώρησης όμως αυτή η πρόταση του Σύριζα συγκέντρωσε μόνο τις ψήφους του Σύριζα. Άρα είναι προδιαγεγραμμένη η οριστική της απόρριψη από την επόμενη Βουλή. Άρα αναδρομικά, μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία της αναθεώρησης, όλη αυτή η διαδικασία που έχει ακολουθηθεί της αναπομπής της υπόθεσης χωρίς ευρήματα, χωρίς στοιχεία θα έχει καταστεί πανηγυρικώς παράνομη και άκυρη».
Τι μας λέει ο Βασιλιάς Ήλιος; Πρώτον, ότι κάποιοι «παρακατιανοί» και «ανίδεοι» πάνε να βάλουν χέρι στο Σύνταγμά του. Τόσα χρόνια προσπαθειών, για να φτιάξει το δικό του Σύνταγμα, κινδυνεύουν να πάνε στράφι μόνο και μόνο επειδή το θέλει το Ρεμπελιό των Ποπολάρων. Το δεύτερο που μας λέει ο Ιμπεράτωρ είναι, ότι υπάρχει αντίστροφο σχέδιο NOVARTIS, στο οποίο συμμετέχουν το FBI και το αμερικανικό υπουργείο σε συνεργασία με το ελληνικό υπουργείο δικαιοσύνης και το Μέγαρο Μαξίμου. Με άλλα λόγια ο Μαικήνας κατηγορεί του πάντες για σκευωρία, ενώ η φαρμακοβιομηχανία έχει ήδη πληρώσει πρόστιμα για τις πρακτικές που αφορούν τη διαφθορά της και έχει καταδικαστεί σε άλλες χώρες. Στην Ελλάδα ο Μαικήνας το λέει καθαρά… «δεν νοείται κάποιος να παρανομεί στην πραγματικότητα όσο ασκεί τις αρμοδιότητές του». Γι’ αυτό είναι σκευωρία. Γιατί στην Ελλάδα είναι όλοι… έντιμοι. Και τρίτον ο Πατρίκιος και Πανδαμάτωρ Χρόνος μας λέει ότι όλα θα τελειώσουν μόλις έρθει η στιγμή και το πλήρωμα του χρόνου να καθίσει και πάλι εκ δεξιών του Πατρός.
Ο Παλαιός των Ημερών θα σβήσει και θα παραγράψει όλες τις αμαρτίες, τα σκάνδαλα, τις διώξεις, τις ποινές και από ό,τι άλλο κινδυνεύει η «βασιλική αυλή» τους. Και πώς θα γίνει αυτό; Μα είναι τόσο απλό. Ο Μαικήνας και το ΚΙΝΑΛ του θα συνεργαστούν με τη ΝΔ. Θα φτιάξει μαζί με τον έτερο Καππαδόκη της νομικής φιλοσοφίας και νούμερο τρία της ΝΔ, Μάκη Βορίδη, ένα άλλο πιο «ενισχυμένο» Σύνταγμα, το οποίο όχι μόνο δεν θα ακουμπάει κανέναν τους αλλά μαζί θα καταστίσουν σίγουρο και απόλυτο, ώστε να μην υπάρξει ποτέ ξανά Αριστερά ή άλλη αντίθετη γνώμη.Τόσα και τόσα νομοθέτησαν μαζί, σ’ αυτό θα κολλήσουν; Το καινούργιο Σύνταγμα του Μαικήνα και των Nobili θα είναι κατ’ εικόνα και καθ’ ομοίωσιν της συνεργασίας τους.