Πρώτη εγώ έχω παραβεί αυτόν τον σοβαρό κανόνα του ΚΟΚ: “Να μη μιλάμε στο κινητό κατά την ώρα της οδήγησης”.
‘ Οση ανάγκη κι αν υπάρχει, δεν είναι δικαιολογία. Εσύ μπορεί και να σωθείς, ο διπλανός σου οδηγός τί σου φταίει ; Δεν σέβεσαι τον συνάνθρωπό σου και την ασφάλειά του. Είσαι κίνδυνος θάνατος, το καταλαβαίνεις;
Ανύποπτος, δίπλα σου, μπροστά σου ή πίσω σου, ο άτυχος οδηγός, που δεν φταίει σε τίποτα, βρίσκεται σε κίνδυνο. Η δική σου επιπολαιότητα μπορεί να του στοιχίσει τη ζωή . Δεν είναι ψιλά γράμματα, είναι η πραγματικότητα.
Αφήνω τελευταίους τους εαυτούς μας, γιατί είναι αυτοκτονική επιλογή μας η επιπολαιότητα κι η τρέλλα αυτή. Τα θέλαμε τα πάθαμε.
Αφορμή για να γράψω αυτές τις γραμμές, μου έδωσε μια έρευνα, που διάβασα σε εφημερίδα, τελευταία.
Στις ΗΠΑ, δυο πολύ αγαπημένες αδελφές 25-3Ο χρόνων, συνομιλούσαν από το κινητό τους, ενώ η μιά
οδηγούσε μετά τη δουλειά της. Μένανε στην ίδια πόλη, κι η οδηγός πήρε από το κινητό της την αδελφή της, να την ρωτήσει άν ήθελε να της πάρει κάτι από την αγορά, γιατί ήταν υπό μετακόμιση. Η συνδιάλεξη κράτησε κάτι παραπάνω απ’το κανονικό. Ξαφνικά, η μια αδελφή που μιλούσε μέσα από την ασφάλεια του σπιτιού της, άκουσε απ’το τηλέφωνο ένα γδούμπο και διακόπηκε απότομα η συνδιάλεξή τους. Δεν έβαλε κακό με το νού της. Θα της έπεσε καθώς συνομιλούσαμε, το τηλέφωνο απ’το χέρι, σκέφτηκε.
Ακόμη, μετά δύο χρόνια, τρέχει σε ψυχολόγους η αδελφή, για να επουλώσει τις ενοχές της , για τον βίαιο θάνατο της αδελφής της. Οι αρχές βρήκαν το κινητό της οδηγού και διαπίστωσαν, ότι την ώρα του ατυχήματος συνομιλούσε με την αδελφή της. Είναι να μη τρελλαίνεσαι;
Προσοχή λοιπόν!
Μια Θιακιά
One Comment
aris
Καλά το κινητό, τα σκυλάκια στο κάθισμα? Δε σκοτώνουν?
Και κάτι που θέλει πολύ προσοχή, μα πάρα πολύ προσοχή είναι η ύπαρξη συστήματος esp στα μοντέρνα αυτοκίνητα. Χρειάζεται γνώση του πως ακριβώς συμπεριφέρεται, γιατί από σωτήριο (για τους οδηγούς της πλάκας μόνο), καταντά δολοφονικό για τους έμπειρους.
Για αυτούς που ακόμα δεν το γνωρίζουν το αυτοκίνητο στα δύσκολα φεύγει από τον οδηγό και ακολουθεί τη διεύθυνση του τιμονιού. Τώρα ποιος οδηγός έχει τόση ψυχραιμία να βλέπει το αυτοκίνητο να πηγαίνει στο γκρεμό και να στρίβει απλά λίγο το τιμόνι δε γνωρίζω.
Καλό θα είναι να γίνονται κάποιες δοκιμές σε ανοιχτό χώρο για να μαθαίνει ο οδηγός στη πράξη τι σημαίνει esp. Κανείς δεν ενημερώνει για την αλλαγή συμπεριφοράς του οδηγού που χρειάζεται το esp. Μη το παίρνετε για αστείο, αν θέλετε φυσικά…
Χουά χα χα χα χα χα χα χα χα χα.