Αυτό αναφωνούν, αυτόν αναζητούν μιντιάδες, πολιτικοδιαφημισταράδες και τηλεπαπαγαλάκια!
Μπορεί η ψήφος να ‘ναι γυναίκα με υποδήματα περιπάτου, ο ψηφοφόρος, όμως, είναι πάντα άντρας! Όλες οι καμπάνιες (επίσης γυναίκες) αυτόν θέλουν να πλανέψουν!
Νεοδημοκρατικά σποτάκια που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν και για διαγνωστικά τεστ για το αλτσχάιμερ, ελαιοπασοκικά διαφημιστικά μηνύματα ωσάν σκετς παλιάς επιθεώρησης και ποταμίσια καλάμια δολωμένα με δημοσκοπικά ποσοστά ζητούν απεγνωσμένα τον χήρο ψηφοφόρο που έθαψε την κρίση του, τη μνήμη του, την κοινωνική του ευαισθησία… Ζητούν τον χήρο ψηφοφόρο ως σπάνιο γαμπρό!
Τι αναζητεί μια μνημονιακή καμπάνια που σέβεται τον εαυτό της και όχι τους άλλους;
Τον αγεωγράφητο που ξέχασε κατά πού πέφτει το Καστελόριζο και τα Ζάππεια…
Αυτόν που δεν ξέρει ποιος είναι ο Μπαρόζος…
Αυτόν που όσον αφορά τη Μέρκελ έχει κρίση μόνο για το αισθητικό και σεξιστικό…
Αυτόν που βλέπει τον μνημονιόδουλο Καμίνη ακομμάτιστο και αυτοδιοικητικό…
Αυτόν που ακούει Σγουρός και στο μυαλό του έρχεται γλάστρα με βασιλικό και μπόλικη αυτοδιοίκηση…
Αυτόν που ξέχασε ακόμα και τον… πρόσφατο Μπαλτάκο…
Αυτόν που κάνει το σταυρό του γιατί δεν έπαθε μεγαλύτερο κακό, κοιτώντας τους “καημένους” που καταστράφηκαν…
Τον mr “Δόξα τω Θεώ να λέμε” που ευελπιστεί να μην του βγάλουν το σπίτι στο σφυρί…
Τον “και μη χειρότερα να λέμε”, φτάνει να μη μας κυβερνήσουν οι κομμουνιστές, οι ακραίοι, οι αριστεροί…
————-
Κι ύστερα μου λες γιατί δεν σου γράφω…
Αφού σου γράφω:
ΣΤΙΣ 25 ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ, ΣΤΙΣ 26 ΦΕΥΓΟΥΝ!
Γιατί ο χήρος ψηφοφόρος θα παντερευτεί την ανατροπή (που επίσης είναι γυναίκα)!
***
ΥΓ.: Οι γυναίκες που χόρτασαν ανεργία και έλλειψη κοινωνικού κράτους δεν πολυνοιάζουν φαίνεται τους πολιτικοδιαφημιστές. Ποιο σποτάκι και ποιο σλόγκαν θα είναι πιο δυνατό από τις υψωμένες γροθιές των γυναικών στις Σκουριές, των καθαριστριών στο υπουργείο Οικονομικών, των γυναικών του αγώνα με τα αθλητικά παπούτσια στις πορείες; Να τα λέμε κι αυτά!