του διον διομ μανιά
είναι πολλές φορές που ο συμβολισμός της πράξης είναι πολύ ισχυρότερος από την πράξη αυτή καθ αυτήν
γιατί το απλό παραμένει πάντα προσιτό, παρά το φορτίο των συμβολισμών που φέρει.
ο στόχος είναι η αναμόχλευση των συνειδήσεων των ίδιων των θιακών πολιτών.
«αν ο θιακός δεν μπορεί ν αντλήσει από τα βάσανα του, τότε τσάμπα βασανίστηκε”.
οι μεγάλοι θυμούνται την γερμανική κατοχή, τον εμφύλιο, τη δεξιά και τη βασιλεία, την εφταετία.
είναι μικρό το νησί μας η ζωή δεν μπορεί να στηρίζεται σε αρρωστημένες ιδέες και φόβο.
οι πραγματικοί εχθροί της κοινωνίας μας είναι η τάση ορισμένων για πλουτισμό σε βάρος των πολλών με τον συρφετό των ρουφιάνων τους και ο φασισμός με το συρφετό των ηλιθίων οπαδών του
και καλά έλεε ο τζέϊκομπ
“ακούστε με τώρα κι εσείς οι πλούσιοι.
ο πλούτος σας σάπισε, και τα ρούχα σας τα φαγε ο σκόρος
το χρυσάφι σας και το ασήμι κατασκούριασαν, και η σκουριά τους θα είναι μαρτυρική κατάθεση εναντίον σας και θα καταφάει τις σάρκες σας σαν τη φωτιά.
ακούτε, κραυγάζει ο μισθός των εργατών που θέρισαν τα χωράφια σας κι εσείς τους τον στερήσατε.
και οι κραυγές των θεριστών έφτασαν ως τον ουρανό.
ζήσατε πάνω στη γη με απολαύσεις και σπατάλες.
παχύνατε σαν τα ζώα, που τα πάνε για σφάξιμο.
καταδικάσατε και φονεύσατε τον αθώο, δε σας πρόβαλε αντίσταση καμιά.”
και δεν είναι μόνο αυτό, η διάκριση, ο ρατσισμός, η χρυσή αυγή, ο φόβος
η διάκριση σε βάρος ατόμων, κοινωνικών ομάδων ή κατηγοριών ατόμων, που προσδιορίζεται με βάση τα οικονομικά, τα φυλετικά και πολιτισμικά τους χαρακτηριστικά, με συνέπεια την ανάπτυξη αισθήματος υπεροχής και ανωτερότητας προς αυτούς.
ο ρατσισμός είναι δόγμα, σύμφωνα με το οποίο μια εθνική ομάδα έχει καταδικαστεί σε κληρονομική κατωτερότητα και μία άλλη σε κληρονομική ανωτερότητα.
ο ρατσισμός διαβεβαιώνει ότι η ανισότητα είναι απόλυτη κι αμετάβλητη, δηλαδή η ράτσα είναι από τη φύση της ανώτερη ή κατώτερη σε σύγκριση με άλλες ράτσες κι αυτό εντελώς ανεξάρτητα απ’ τις φυσικές συνθήκες του περιβάλλοντος ή των άλλων συντελεστών της κοινωνίας.
οι ρατσιστικές θεωρίες δεν έχουν καμιά επιστημονική αξία, αφού οι διαφορές ανάπτυξης και συμπεριφοράς είναι αποτέλεσμα των υλικών ή κοινωνικών συνθηκών ζωής, κάτω από τις οποίες διαβιώνουν οι ανθρώπινες ομάδες κι όχι μιας δήθεν βιολογικής ανισότητας.
ποιός έχει την δύναμη ν αντισταθεί σ αυτή την λαίλαπα;
πρέπει άραγε να γίνουμε ούλοι ρουφιάνοι των έξυπνων προνομιούχων γόνων και οπαδοί των ηλίθιων χρησαυγητών για να μην διαταράσσεται η ομαλή ζωή της μικρής μας κοινωνίας;
δεν υπάρχει άλλη λύση;
και όλ αυτά δεν συμβαίνουν μόνο στο θιάκι, αλλά σ όλη την ελλάδα.
ο θεοχάρης προσπάθησε να φορολογήσει τους πλούσιους και τον εξανάγκασαν σε παραίτηση, οι ευρωπαίοι είπαν ότι η ελλάδα θα παραμείνει μπουρδέλο όσο κουμαντάρει η διεφθαρμένη πλουτοκρατία.
οι πλουτοκράτες, οι ρουφιάνοι τους νεοδημοκράτες κ οι στρατιώτες τους χρησαυγήτες.
και μην ξεχνάτε φίλοι μου που με διαβάζετε, η εντολή είναι:
- “κρατήστε αποπροσανατολισμένη την προσοχή του κοινού, μακριά από τα αληθινά κοινωνικά προβλήματα, αιχμαλωτισμένη σε θέματα χωρίς καμιά πραγματική σημασία.”