Στο προηγούμενο άρθρο μας είχαμε αναφερθεί στους φουσκωμένους λογαριασμούς της ΔΕΗ που προέκυψαν από την αδυναμία της ΔΕΔΔΗΕ να μετρήσει την κατανάλωση του ρεύματος σε κάθε σπίτι.
Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να λάβουμε, πριν δυο τρεις μέρες, εκκαθαριστικούς λογαριασμούς που αναφέρονταν σε περιόδους κατανάλωσης ως και 18 μήνες. Κάποιοι από τους καταναλωτές έλαβαν λογαριασμούς με χιλιάρικα, όπως π.χ. εγώ που μου ζητάει η ΔΕΗ να πληρώσω 2.247 € για μια περίοδο 16 μηνών και με απειλεί μάλιστα με διακοπή ρεύματος.
Το ρεύμα βέβαια καταναλώθηκε, άλλο όμως είναι να σου ζητάνε να πληρώσεις κάθε δύο μήνες και άλλο να σου έρθει απανταχούσα χιλιάρικων (και να ήταν η μόνη!!!). Ειρήσθω εν παρόδω στα έναντι που μας έστελναν δεν συμπεριλάμβαναν τις «ρυθμιζόμενες χρεώσεις» έτσι τα ποσά που καλούμαστε τώρα να πληρώσουμε αυξήθηκαν δραματικά. Π.χ. εγώ πρέπει να πληρώσω «ρυθμιζόμενες χρεώσεις» αξίας 847 €.
Κάποιοι από τούς συμπολίτες μας που βρίσκονται σε έσχατη ένδεια και τρέφονται από τα συσσίτια του Δήμου, καλούνται τώρα να πληρώσουν τετρακοσάρια και πεντακοσάρια για να μη τους κόψουν το ρεύμα!!! Έχω δε καταγράψει περίπτωση συμπατριώτη μας που έπαθε καρδιακό επεισόδιο μόλις έλαβε το λογαριασμό.
Και όλα αυτά επειδή η ΔΕΔΔΗΕ αδυνατούσε να μετρήσει την κατανάλωση.
Μιλήσαμε και πάλι με την κ. Α. Γασπαρινάτου, διευθύντρια της ΔΕΔΔΗΕ Κεφαλληνίας και Ιθάκης, η οποία μας εξήγησε ότι ο εργολάβος που είχε αναλάβει τη μέτρηση δεν ενεργούσε σύμφωνα με τη σύμβασή του με αποτέλεσμα να κηρυχθεί έκπτωτος και από κει και πέρα άρχισε η περιπέτεια της γραφειοκρατίας μέχρι να βρεθεί άλλος εργολάβος…και βρέθηκε ο παλιός!!!!!
Ωραία όλα αυτά. Όμως η ευθύνη της ΔΕΔΔΗΕ δε απαλείφεται και το ερώτημα παραμένει: Πώς θα πληρωθούν αυτά τα χρήματα σε μια εποχή στην οποία το 80% των Ελλήνων έχει φτωχοποιηθεί;
Ποιος θα πληρώσει την ψυχική ταραχή και το σοκ που προκλήθηκε στους καταναλωτές όταν άνοιξαν το λογαριασμό; Αν βρισκόμαστε σε ευνομούμενο κράτος (π.χ. ΗΠΑ, Σκανδιναβικά κράτη, κλπ) μόνο για το ψυχικό άλγος που δημιουργήθηκε θα πλήρωνε η ΔΕΗ και η ΔΕΔΔΗΕ αποζημίωση εκατομμυρίων Ευρώ. Το κράτος μας όμως όχι μόνο ευνομούμενο δεν είναι αλλά «μπάχαλο».
Έτσι την αποζημίωση από την ψυχική αναστάτωση ας την ξεχάσουμε, εκτός και αν καταφύγουμε στα δικαστήρια και πιθανόν στο Ευρωπαϊκό δικαστήριο όπου σίγουρα θα δικαιωθούμε!
Όσο για τα χρεωστούμενα, η κα. Γασπαρινάτου μας βεβαίωσε ότι θα … μεσολαβήσει στη ΔΕΗ (βλέπετε τώρα η ΔΕΗ είναι άλλη εταιρία !!!) και θα κάνει ότι μπορεί για να γίνουν διακανονισμοί μεταξύ των καταναλωτών και της ΔΕΗ σε πάρα πολλές δόσεις.
Για τους διακανονισμούς θα πρέπει να απευθυνθούμε στο 11770. Η υπηρεσία αυτή είναι απρόσωπη και αρνούνται πεισματικά να καταλάβουν το πρόβλημα και την ευθύνη της ΔΕΔΔΗΕ.
Έτσι καλύτερα να απευθυνθούμε στο τηλέφωνο 26710 22620 που είναι η ΔΕΗ Κεφαλονιάς.
Εμείς θα παρακολουθήσουμε την εξέλιξη και ήδη μιλάμε με την τοπική αυτοδιοίκηση για παρέμβαση και δική της για ευνοϊκούς διακανονισμούς ή και για τη μείωση ακόμα των λογαριασμών.
Αναρτήθηκε από Dimos Syrmis στις 10:07 μ.μ.