Οι ναυτεργάτες στηρίζουν – ψηφίζουν ΚΚΕ
ΣΑΒΒΑΤΟ 12/9:
12 – 4 μμ Περιοδεία κλιμακίου του ΚΚΕ στα καράβια στον Πόρο
Οι ναυτεργάτες και οι νησιώτες βιώνουν τη βάρβαρη αντιλαϊκή πολιτική σε όφελος εφοπλιστών – μονοπωλιακών ομίλων. Διάλυση των δικαιωμάτων των ναυτεργατών, καράβια και ακτοπλοϊκή σύνδεση μόνο όταν και εφόσον μεγιστοποιούνται τα κέρδη είναι οι δύο πλευρές του ίδιου νομίσματος. Το τρίτο μνημόνιο της συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ/ΑΝΕΛ, συνεχίζει κι οξύνει την επίθεση, με τη στήριξη όλων των κομμάτων του ευρωμονόδρομου (ΝΔ – ΠΟΤΑΜΙ – ΠΑΣΟΚ), είναι συνέχεια των δύο προηγούμενων μνημονίων των κυβερνήσεων ΝΔ-ΠΑΣΟΚ.
Στην πρώτη ναυτιλία του κόσμου, πάνω από 15.000 ναυτεργάτες πνίγονται στην ανεργία, πάνω από 60.000 ναυτεργάτες είναι θύματα μέσα από δουλεμπορικά κυκλώματα που απομυζούν πάνω από 240 εκατ. δολάρια «μαύρο» χρήμα σε «κεφαλιάτικα» για θέσεις εργασίας. Τα αποτελέσματα αυτής της καταστροφικής αντιλαϊκής πολιτικής που συνεχίστηκε και από την συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ/ΑΝΕΛ προς όφελος του κεφαλαίου, καταγράφονται ακόμα και στους πλασματικούς προϋπολογισμούς του ΝΑΤ, με το οργανικό του έλλειμμα να φθάνει το 1 δις ευρώ, με πολλαπλές επιπτώσεις σε συντάξεις, ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, επιδόματα προνοίας, ναυτική εκπαίδευση, σε βάρος των δικαιωμάτων των ναυτεργατών και των οικογενειών τους.
Οι εξελίξεις στις Ακτοπλοϊκές Συγκοινωνίες σημαδεύονται από την πολιτική που υπέταξε τα πάντα στην κερδοφορία των εφοπλιστών και τις αποφάσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης, που οδήγησαν στην απελευθέρωση της Ακτοπλοΐας και στην ένταση της εφοπλιστικής επιθετικότητας. Επιβεβαιώνεται ότι η
Τομεακή Επιτροπή Κεφαλονιάς – Ιθάκης του ΚΚΕ
οποιαδήποτε διαπραγμάτευση είτε με νεοφιλελεύθερες είτε με σοσιαλδημοκρατικές κυβερνήσεις στην λυκοσυμμαχία των μονοπωλίων της ΕΕ έχει έναν και μοναδικό στόχο, την αύξηση του βαθμού εκμετάλλευσης των εργαζομένων, για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας και της κερδοφορίας του κεφαλαίου. Αυτό αποδείχτηκε ξεκάθαρα και στην περίπτωση της ακτοπλοϊκής σύνδεσης για το Νομό, όπου με τη σφραγίδα των ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ και του Υπουργείου Ναυτιλίας, υπόκειται πιο καθαρά στη μέγγενη της «βιωσιμότητας» και των παιχνιδιών ανάμεσα στις εταιρίες. Αυτό για το λαό μας είναι εγκληματικό, με δεδομένες και τις ελλείψεις στα Νοσοκομεία και τις άλλες δομές υγείας του Νομού.
Ευτυχώς για τους ναυτεργάτες όπως και για όλο το λαό, υπάρχει λύση. Να βγει πιο δυνατός μετά τις εκλογές, στηρίζοντας αποφασιστικά το ΚΚΕ. Να ανεβάσει τη δυνατότητα να αντιπαρατεθεί την επόμενη μέρα διεκδικώντας σύγχρονες –ασφαλείς – τακτικές συγκοινωνίες, συνθέσεις πλοίων – εργασιακές σχέσεις και αμοιβές – συντάξεις και ασφάλεια με βάση τις σύγχρονες ανάγκες. Να κερδίσει έδαφος και στήριξη ο δρόμος που μπορεί να εφαρμοστεί εάν ο λαός πιστέψει στη δύναμή του, αποφασίσει και οργανώσει την αντεπίθεσή του για να ανατρέψει την εξουσία των μονοπωλίων. Ο δρόμος της κοινωνικοποίησης των μονοπωλίων, των συγκεντρωμένων μέσων παραγωγής, με επιστημονικό κεντρικό σχεδιασμό της οικονομίας και εργατικό λαϊκό έλεγχο παντού, με αποδέσμευση από την ΕΕ, το ΝΑΤΟ, μονομερή διαγραφή του χρέους και το λαό πραγματικό νοικοκύρη στον τόπο του, θα κάνει πράξη και τα αιτήματα ναυτεργατών και νησιωτών. Αυτόν το δρόμο φωτίζει και ανοίγει αγωνιστικά το ΚΚΕ και σε αυτόν το δρόμο καλούμε κάθε πρωτοπόρο αγωνιστή, κάθε αριστερό και ριζοσπάστη να βαδίσει μαζί μας. Στις 20 Σεπτέμβρη δαγκωτό ΚΚΕ.
«Τους δοκίμασες… Τώρα με το ΚΚΕ. Υπάρχει λύση στο δρόμο της ανατροπής.