thegreekcloud| 14.11.2015 | 02:13
Πάνος Θεοδωρίδης
Παρασκευή βράδι και στο Σταντ ντε Φρανς , ο Ολάντ βλέπει το φιλικό Γαλλίας-Γερμανίας.
Νοτιότερα, οι τελευταίοι τουρίστες δοκιμάζουν στην «μικρή Καμπότζη», ενα ταχυφαγείο, τις μεγάλες μερίδες του.
Παρακάτω, στο Μπατακλάν, έχουν συναυλία αμερικάνοι.
Μπορεί να έχουν χτυπηθεί και άλλα μέρη.Τώρα μιλάνε για επτά σημεία.
Το Μπατακλάν, είναι ένας συναυλιακος χώρος σκηνογραφημένος εξωτικά, σαν «κινέζικος».
Μπατακλάν, οπερέτα του Όφενμπαχ που σατιρίζει Κινέζους.Από το 1855. Πάει πακέτο με το έργο Φιστονκάν του Σαμπριέρ, σε λιμπρέτο Βερλαίν, που ρεζιλεύει άλλους ανατολιτες, το 1865, και η τρέλα αυτού του οριενταλισμού «για τις μάζες» κλείνει με τον Μικάδο, των Γκίλμπερτ Σάλλιβαν, στα χρόνια του Γκόρντον και του Σουδάν, που βασίζεται σε γιαπωνέζους.
Βαρέσαν και την μεγάλη αγορά,δυτικά. Les Halles, Κουλτουρότοπος.,τρεσίκ.
Δε μέτρησαν ακόμη τους νεκρούς, σπαρταράνε οι τραυματίες, και άρχισαν να μιλάνε για εξωση Ουγενότων γιγάντωση της ακροδεξιάς Προσφυγικό και συρματοπλέγματα,
Η επιλογή των στόχων δεν δείχνει ξένη επέμβαση. Οι πολιτογραφημένοι Γάλλοι στην ISIS αφθονούν. Οι Βρεττανοί το ίδιο.Το Ισλάμ και οι Άραβες είναι σκηνικό μιας ματσωμένης σέχτας εμίρηδων που στρατολογεί ευρωπαϊκές λεγεώνες. Θαρρείς και εκδικούνται τους Μπόξερς στις «55 Μέρες στο Πεκίνο».
Το να κατεβάζεις δίδυμους πύργους, καγκελαρίες, ρώσικα αεροπλάνα και λοιπά, δεν βγαίνει σε καλό.
Έρμη Δημοκρατία. Έρμες ψευδαισθήσεις.