Αυτά δεν ειναι αυτονόητο πως μαθαίνονται στο σπίτι, διότι σε μια ευρεία γκάμα συμπεριφορών δαρβινικού τύπου θα σκάσει μοιραία και το ότι να΄ναι. Και αυτό το ότι να ‘ναι θα έχει ίδια δικαιώματα και υποχρεώσεις με σένα, οπότε είναι πολύ λογικό από ένα κράτος να προσπαθεί να περάσει μέσω του ισχυρού εργαλείου που λέγεται “Δημόσια Παιδεία” και πέντεξι τέτοιες Παβλωφικές συμπεριφορές.
(χμμμμ ίσως ο απώτερος σκοπός ειναι η συνειδητοποίηση του “αναδελφου” το οποίο είναι επεξηγηματικά χρήσιμο σε περιόδους αναμπουμπούλας μιας και οι στρατοί πλέον αποτελούνται κατά κύριο λόγο από κληρωτούς και όχι από υποτακτικούς/μισθοφόρους. Πιθανόν όσο η ανάγκη για κληρωτούς να μειώνεται και το ποσοστό επαγγελματιων-μισθοφόρων φαντάρων να αυξάνει, να αλλάξει αυτό αν και χλωμό το βρίσκω μιας και ο μισθοφόρος δεν πληρώνεται από τον προσωπικό μπεζαχτά του όποιου φεουδάρχη αλλά από την δική μας φορολογία η οποία πρέπει να είναι νομιμοποιημένη στα μάτια του πόπολου)
Ο ελληνοχριστιανός λοιπόν:
– Άλλο χαρακτηριστικό είναι ένας ιδιότυπος σκληροπυρηνικός συντηρητισμός. Όταν σε κουμαντάρουν αμόρφωτοι κομπλεξικοί “άριστοι”, τότε πρέπει η πραγματικότητα να ειναι τέτοια ώστε ο λόγος τους να μην ακυρώνεται συνεχώς. Για να γίνει αυτό πρέπει αναγκαστικά η κοινωνική πραγματικότητα να μείνει κατά το δυνατόν αναλλοίωτη. Μέχρι σχετικά πρόσφατα η κοινωνική πραγματικότητα κάθε γενιάς ελάχιστα διάφερε από την πραγματικότητα των προηγούμενων παρά και ενάντια στις τεχνολογικές εξελίξεις, έτσι ο λόγος του κάθε Παϊσιου wannabe είχε αυξημένη (παρά την εμφανή του ασχετίλα) βαρύτητα και είχε νόημα να ζητάς την συμβολή του σοφού της φυλής του χωριου σε κάποιο σου πρόβλημα. Όσο τα κοινωνικά τεκταινόμενα ήταν απλά λοιπόν και η παιδεία επέμενε σε απλούς, αταβιστικούς κανόνες οι οποίοι αν δεν υπαγορεύονταν ευθέως, πάντων τελούσαν υπό τις εγκρίσεως των παντογνώστων (του κώλου) γηραιότερων.
– Οι πλέον μορφωμένοι, οι ελιτ να πούμε, αρεσκόντουσαν πολύ στο να ομιλούν την αρχαϊζουσα είτε διότι η ικανότητα αυτή και μόνο τους διαχώριζε από την πλέμπα είτε διότι, όπως έλεγε και ο Χαρρυ Κλυνν, ειναι άλλο να πεις “λαβετε ημέτερε τα δέοντα δίκην εξυπηρετήσεως” και άλλο “τσακω ρε μαγκα 800 και κάντηνε γαργάρα την δουλειά”. Το πρώτο, στο μυαλό ορισμένων τουλάχιστον, εμπεριέχει μια αρχοντια, μια αριστοκρατία, μιααριστεία ένα πράγμα.
Θα μου πείτε, οκ Ζαφοντα μας έπρηξες και σε χάσαμε και λίγο. Που το πας;
Και γω ζορίστηκα τώρα που τα ξανακοιταξα, οπότε τα σουμάρω. Επιγραμματικά:
– Τα παλιά τζάκια και η εκκλησία διαχρονικά μας κλέβουν με ενα εκατομμύριο διαφορετικούς τρόπους. Ο σωστός “ελληνοχριστιανός” πολίτης ανάμεσα στα άλλα του χαρακτηριστικά έχει “παιδευτεί” έτσι ώστε να έχει “σωστά ένστικτα” που προστατεύουν τους αποπάνω. Το ισχυρότερο από αυτά ειναι ο κοινωνικός συντηρητισμός (ουγκανισμός) ο οποιος στο εκπαιδευτικό σύστημα εκφράζεται στην αποψάρα του για τα αρχαία και την ιστορία στο δε πολιτικό από τον Καρατζαφέρη, τον Σαμαρά, τον Γεωργιάδη και τα άλλα αστέρια, αλλά και από τις λαοσυνάξεις του Χριστόδουλα, τον Άνθιμο και τον Αμβρόσιο. Και το αστείο ειναι ότι ο Καρατζαφέρης, ο Σαμαράς και ο Άνθιμος κονομάνε από αυτό το σύστημα, ενώ η πλειοψηφία των υποστηρικτών του όχι, ή έστω όχι και τόσο, απεναντίας πολλές φορές υφίστανται θυσίες για να κονομάνε οι προηγούμενοι (μια απο αυτές λχ είναι η μισθοδοσία των κληρικών, το αφορολόγητο της εκκλησίας η οποία όποτε χρειάζεται εναγκαλιάζεται με τα κοτζαμπάσικα τζάκια για να κρατήσουν αμφότεροι το πάνω χέρι). Θυμίζουμε:
– Ενα ισχυρό εργαλείο ελέγχου σε κάθε κράτος ειναι η Παιδεία η οποία “παράγει” πολίτες, εντός βεβαίως μιας Γκαουσιανης κατανομής. Ανάλογα με τον τύπο του πολίτη που θέλουμε, προσαρμόζουμε και την Παιδεία μας άρα και το που θα σκάσει το μέγιστο της κατανομής.
– Κουμάντο και στην Παιδεία κάνουν διαχρονικά οι συντηρητικοί εξουσιαστικοί κωλόγεροι σαμαρικού τύπου. Η Παιδεία “πλάθει” (sic) “ελληνολάτρες” νέους που πέρα από τα άλλα επιμέρους ουγκανικά χαρακτηριστικά:
— Ειναι “εθνικά υπερηφανοι” γενικώς
— Ειναι “φανατικά” Χριστιανοί στους τύπους και στο μην πειράξετε την εκκλησία μας και τέτοια
— Ομοιως για την γλώσσα μιας και το μιμίδιο “πολιτισμός=αρχαια ελληνικά και αρχαία ελληνικά !=νεκρή γλώσσα” έχει περαση. Δεν μας ενδιαφέρει η επιστημονική πραγματικότητα, όσο η αυτοεπιβεβαίωση της κοσμοθεωρίας με την οποια μας κατήχησαν.
— Ο ανθρωποτύπος αυτός ευδοκιμούσε την περίοδο 1940 – 1960 1970 και είναι πλεον δυσλειτουργικός στην αντιμετώπιση σύγχρονων προβλημάτων και ζητημάτων.
— Αντί η Παιδεία να προσαρμόζεται στην νέα κοινωνική πραγματικότητα (που είναι η εκμάθηση γλωσσών Η/Υ; Που είναι η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση; Που είναι η Εξέλιξη; Που είναι η Κοσμολογία που κανεμα παλιότερα; Γιατί ένα παιδί διδάσκεται αθροιστικά περισσότερες ώρες Θρησκευτικά από …..Φυσική από το Δημοτικό μέχρι να τελειώσει το Λύκειο;) αντιθέτως, ίσως και λόγω της κλίκας των φιλόλογων φροντιστών τύπου Καργάκου που θα έμεναν χωρίς δουλειά, αναγόμαστε σε μια παπαγαλίστικη, γεροντοκορίστικη προσέγγιση και της Ιστορίας και της Γλώσσας. Ακόμα και τώρα, στο 2016 η “Έκθεση Ιδεών” και ο τρόπος γραφής της που προωθούν τα εξωσχολικά βοηθήματα, θυμίζουν ηθικολόγους παλιόγερους πολύ περασμένων δεκαετιών, μαζί με τα απαραίτητα “νεωτεριστικά” τύπου παγκόσμια ειρήνη και τέτοια. Εξαιρετικό παράδειγμα τέτοιου καθηγητή (και “φυσικου” επιστήμονα, τρομάρα του) ο τύπος του οποίου βρισκόταν παλαιότερα σε αφθονία, είναι ο τύπος που είχα ξεχέσει εδώ (2).
Έγινε τόσος χαμός θυμάμαι με το ντοκιμαντέρ του ΣΚΑΙ για το 1821, κυρίως γιατί, ακόμα και οι “διανοούμενοι'” μας είτε δεν το είχαν μελετήσει σωστά ποτέ (3), είτε γιατί ψεύδονταν συνειδητά, προκειμένου να μην πάθει τίποτα η “ελληνοχριστιανική” προσέγγιση της ιστορίας την οποία ακόμα και αυτό το -επιεικώς-προχειροφτιαγμένο ντοκιμαντέρ ένιωθαν πως απειλούσε. Και που να γίνει καμια σωστή παραγωγή για κατοχή/εμφύλιο, εκεί να δεις τι παπαριές έχουμε να ακούσουμε.
Οποιαδήποτε νεωτερική (ή αλλιώς: επιστημονικότερη) προσέγγιση της διδασκαλίας της Ιστορίας και της Γλώσσας έχει ταυτιστεί (από τους κωλόγερους που λέγαμε προηγούμενως, αλλα και από το πόπολο-προϊον των περασμένων ετών του εκπαιδευτικού συστήματος) με τους “ξενους”, τους άθεους, τους κομμουνιστες και τα λοιπά και τα λοιπά, γιατί η αλήθεια είναι πως μια πιο σύγχρονη εκπαιδευτική προσέγγιση μοιραία θα έφερνε σε αντίθεση το προϊον του Κράτους (που είναι οι μελλοντικοί πολίτες) με το ίδιο το Κράτος, και δω ως Κρατος προφανώς δεν εννοούμε τους δημόσιους υπαλλήλους. Η σοβαρή προσέγγιση αφήνεται για τους ειδικούς στα πανεπιστήμια και αυτό γιατί:
– Πάντα χρειάζεται κάποιος που να νογάει τι γίνεται
– Στα σχετικά πανεπιστήμια η κουβέντα γίνεται μεταξύ ειδικών πλέον και δεν αγγίζει την Κερα Μαρία που ανησυχεί μήπως η κόρη της γίνει λεσβία αμα δεν μάθει να τους αρχικούς χρόνους ενός ρήματος.
Γι αυτό και κυνηγήθηκε αγρίως η Ρεπούση, ο ΣΚΑΙ για το ντοκιμαντέρ, ένα συνέδριο για τον Μ. Αλέξανδρο παλιότερα, η Δραγώνα, δαιμονοποιείται ο Φίλης κτλ κτλ. Γιατί δεν πρέπει το πόπολο να αλλάξει θεώρηση, δεν πρέπει τα θέσφατα του ελληνοχριστιανού να πειραχτούν ή να βγουν άκυρα, γιατί αν πειραχτούν ή βγουν άκυρα μπορεί να κινδυνέψει η κουτάλα και η κουτάλα ειναι uber alles.
( <— παρένθεση
Εμβόλιμον: Διαβάστε αυτό για την διδασκαλία των Αρχαίων Ελληνικών, από το ιστολόγιο του Νίκου Σαραντάκου:
Έξι θεμελιώδεις πλάνες για τη διδασκαλία των αρχαίων ελληνικών
Α. Η πρώτη θεμελιώδης πλάνη είναι ότι την πρώτη γλώσσα τη μαθαίνουμε μέσω διδασκαλίας και ότι, για να την κατακτήσουμε «σε βάθος» και «ολοκληρωμένα», πρέπει να διδαχθούν παλαιότερες μορφές της (αρχαία, καθαρεύουσα…), οι οποίες αποτελούν και τη βάση για την κατάκτηση της νεοελληνικής «γραμματικής» (μορφολογίας και σύνταξης).
Β. Η δεύτερη θεμελιώδης πλάνη αφορά την καλλιέργεια του λεξιλογίου μέσω της αρχαίας ελληνικής.
Γ. Η τρίτη θεμελιώδης πλάνη αφορά την ταύτιση της γλώσσας με τα κείμενα, του κώδικα με το περιεχόμενο.
Δ. Η τέταρτη θεμελιώδης πλάνη αφορά τις υποτιθέμενες ευεργετικές ιδιότητες της αρχαίας ελληνικής στην «όξυνση του νου» και στη βελτίωση της γλωσσικής ικανότητας.
Ε. Η πέμπτη διαδεδομένη θεμελιώδης πλάνη και διαστρέβλωση της πραγματικότητας αφορά τη θέση του μαθήματος των αρχαίων ελληνικών στο εκπαιδευτικό σύστημα άλλων, κυρίως ευρωπαϊκών, χωρών.
ΣΤ. Η έκτη πλάνη αφορά την άποψη ότι η διδασκαλία της αρχαίας ελληνικής στο γυμνάσιο θα αποτελέσει φραγμό στην υποτιθέμενη ξενομανία και στη χρήση των greeklish.
Διαβάστε επίσης και την προσωπική άποψη του Νίκου Σαραντάκου
κλείνει—->)
Και φτάνουμε στο σήμερα. Ο Φίλης είναι ένας μέτριος Υπουργος Παιδείας, σίγουρα καλύτερος του απαράδεκτου Μπαλτα. Κάτι πα να κουτσοκάνει μπας και απομεταξοποιηθεί λίγο η παιδεία μας (κάτι παίζει (;) για κατάργηση μαθητικών παρελάσεων, πρωινή προσευχη και άλλα τέτοια….σύγχρονα ζητήματα που στην Γαλλία πχ έχουν λύσει εδώ και 150 χρόνια), εν αντιθέσει με τον Μπαλτά που …πριν αναλάβει επέλεξε τον δρόμο της παπαρολογίας αλλάζοντας την ύλη των Πανελλαδικών με το καλημέρα σας, γιατί αυτός ειναι ο πιο εύκολος τρόπος να σε γράψουν οι εφημερίδες.
Φέρτε τον εαυτό σας στην θέση ενος έφηβου μαθητή, που κληρώνεται να πάει στην Βουλή των Εφήβων. Θεωρητικά έχετε παραστάσεις με πρόσφυγες, με συμμαθητές σας που πεινάνε ή που δεν έχουν χρήματα για φροντιστήρια, με σχολικό αποκλεισμό, με bullying, με ΧΑτες στα σχολεία, με υποστελέχωση σχολείων, με πολύ μεγάλες τάξεις όπου ο εκπαιδευτικός χάνεται, με ελλιπή εξοπλισμό, με πρόγραμμα διδασκαλίας στο πνευμα του ’60, με ελάχιστες ώρες πληροφορικής, με φόρτωμα παπαγαλίας και μια μαούνα φροντιστήρια. Έχετε μπροστά σας τον Υπουργό. Για πρώτη και πιθανόν τελευταία φορά στη ζωή σας. Θεωρητικά το ακροατήριό σας είναι όλο το πανελλήνιο. Έχετε όλο τον καιρό να προετοιμαστείτε κατάλληλα. Και του λέτε αυτά:
* οι έφηβοι βουλευτές αμφισβήτησαν ευθέως την πολιτική Φίλη επισημαίνοντας μεταξύ άλλων ότι τα αρχαία ελληνικά αποτελούν βάση για την σωστή γνώση των νεοελληνικών, πως η πρωινή προσευχή και οι παρελάσεις πρέπει να διατηρηθούν και πως τα θρησκευτικά αποτελούν «εθνικό κεφάλαιο».
* «Δεν έχω δει ποτέ μου δέντρο και φυτό να επιβιώνει χωρίς τις ρίζες του κι έτσι η νέα ελληνική γλώσσα δεν μπορεί να επιβιώσει χωρίς τα αρχαία» του επισήμανε έφηβος βουλευτής καταχειροκροτούμενος από τους υπόλοιπους
* «Καταργώντας τη χριστιανική παιδεία και τις παρελάσεις στρέφεστε εναντίον του λαού και της εθνικής μας ταυτότητας»
(πηγή: πρώτο-μπλιαξ-θεμα)
Ειδα τον Υπουργο κ εβγαλα ολο την νεανικη μ ορμή,τσαμπουκα κ αμφισβητηση στο κατεστημενο.Ζήτησα αρχαία κ υποχρεωτική προσευχη #epic_fail
Εισαι εφηβος κ πετυχαινεις υπουργο.Δεν ζητάς μαθηματα Η/Υ,σεξ. αγωγής,περισσότερους καθηγητές ή λεφτά γ την Παιδεία. Ζητάς παραπάνω αρχαία
Bουλή των πρόωρα γερασμένων εφήβων#fixed
Ψηφισμα κατέθεσαν έφηβοι βουλευτές για την επαναφορά του θεσμού της προίκας – και της πληρωμής προστίμου αν η νύφη δεν ειναι παρθένα
Δεν λέτε πάλι καλά που οι μαθητές δεν ζητησαν από τον Υπουργό να φοράνε ποδιά στο σχολείο;#βουλή_των_εφήβων
μαθητές υπερασπίζονται προσευχή, παρελάσεις, θρησκευτικά. μάλιστα. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΕΛΠΙΔΑ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ. https://twitter.com/iefimerida/status/752474307788304393 …
Ως μαθητή λυκείου θυμάμαι με απασχολούσε μην μειωθούν οι ώρες του εκκλησιασμού. Ημουν λίγο επαναστάτης ως νέος.
Μιλάμε για την Βουλή των Εφήβων, δηλαδή για παιδιά ηλικίας 15 με 17. Παιδιά που (κανονικά) θα έπρεπε να ζουν μέσα στην τεχνολογία. Που θα έπρεπε η σκέψη τους να είναι ανοιχτή, να είνα αμφισβητίες της θρησκείας, επαναστάτες χωρίς αιτία, και να ακούνε… Iron Maiden.
Δεν ξέρω, αυτό τουλάχιστον ήμουν εγώ σαν έφηβος.
Αυτή την εικόνα έχω εγώ όταν ακούω έφηβος. Όχι την εικόνα του έφηβου,αναγνώστη του makeleiou.
Μπορεί να κάνω λάθος, και στα 35 μου να έχω γεράσει.
Μπορεί οι έφηβοι πια να πηγαίνουν εκκλησία, να κάνουν συνέχεια τον σταυρό τους, να παρακαλάνε πότε θα γίνει παρέλαση για να παρελάσουν με όσο το δυνατόν πιο περήφανο βήμα και να μην μπαίνουν Facebook την Μεγάλη Εβδομάδα επειδή είναι αμαρτία.
Αν είναι έτσι κρίμα, γιατί άλλα εγώ θα περίμενα από τους έφηβους του 2016.
Το τρομακτικό είναι ότι σχεδόν κανένα παιδί δεν μίλησε σαν να ζει στο 2016.Όλα τους μίλησαν σαν να ζούσαν στο 1990. (σ. του Ζ.: Και βγάλε) Αν δηλαδή δεν έβγαζαν και selfies θα έλεγες ότι είναι παλιό βίντεο από μια συνάντηση της Βουλής των Εφήβων το 2000.
Δεν γίνεται να πιστεύουν οι νέοι ότι θα βρουν πιο εύκολα δουλειά αν γνωρίζουν πότε πέθανε ο Απόστολος Παύλος και όχι αν γνωρίζουν ας πούμε C++.
Δεν γίνεται να τους νοιάζει αν θα καταργηθούν τα αρχαία και όχι γιατί δεν κάνουν Γερμανικά και Γαλλικά στα σχολεία.
Δεν γίνεται να θεωρούν εφόδιο για το μέλλον την παρέλαση. Δεν.
Έφηβοι που στην πρώτη τους ευκαιρία να ακουστούν στο Πανελλήνιο, μιλάνε σαν συνταξιούχοι υπολογαχοί του πεζικού.
Λοιπόν, φίλτατε Βαγγέλη Γιαννόπουλε και σεις λοιποί ηρωικοί αναγνώστες, όσοι φτάσατε μέχρι εδώ. ΟΧΙ, δεν είναι όλοι οι έφηβοι έτσι. Προφανώς ο μέσος όρος είναι για σφαλιάρες, αλλά όχι και έτσι. Πάντα οι έφηβοι ήταν για σφαλιάρες άλλωστε, αλλά τουτα τα Παπαμιμικάκια δεν ειναι ο κανόνας. Τώρα πως έγινε και δαιμονίστηκαν οι Εφηβοι “Βουλευτές” από τον Καργάκο, τον Θεοδωρόπουλο, τον Άδωνη και τον Βορίδη δεν μπορώ να το εξηγήσω, ίσως απλά οι πιο νορμάλ μαθητές να μην ενδιαφέρθηκαν να μπουν στην επιλογική διαδικασία. Την οποία επιλογική διαδικασία (όπως και σχεδόν όλες τις επιλογικές) μάλλον την κυνήγησαν τα φυτά, οι wannabe παπαμιμίκειοι καρριερίστες, που θέλουν να κάνουν παρέλαση, ιδίως ως σημαιοφόροι, για να τους καμαρώσει η μαμά τους γιατί εκεί τελειώνει το αξιακό σύμπαν τους. Όχι, αυτά τα βλήτα δεν είναι αντιπροσωπευτικά του εφηβου σήμερα, δεν είναι καν αντιπροσωπευτικά του μέσου 40άρη.
Α, συγχαρητήρια στον Φίλη (ρε που φτάσαμε ρε) ο οποιος συγκρατήθηκε και δεν ξέσκισε στο δούλεμα τον πιτσιρικά. Εγώ δεν θα ήμουν τόσο αβρός και διπλωμάτης αλλά θα του την έλεγα στα ίσια:
– Ποια αρχαία να κάνουμε; Τα Δωρικά, τα Θράκικα, τα Μακεδονικά, τα Σπαρτιάτικα, τα Αιολικά, τα Ομηρικά, τα Μινωικά, τα Βυζαντινά, την γραμμική Β ή τα ουγκανέζικα; Δεν κάνεις αρχαία, κάνεις την αττική κοινή, διαμορφωμένη από ρωμαίους λόγιους (τόνοι κτλ) πολλά χρόνια αργότερα, όταν είχε ήδη αλλαξει η γλώσσα λόγω φυσιολογικότατης εξέλιξης. Ξέρεις ΟΤΙΟΙΑΡΧΑΙΟΙΕΛΛΗΝΕΣΓΡΑΦΑΝΕΚΑΠΩΣΕΤΣΙ; Παρεμπιπτόντως, συμφωνώντας με τα περι ριζών από αύριο θα σας βάλω μάθημα μουγκρητών για να τιμήσουμε τους προγόνους μας της Παλαιολιθικής εποχής, διότι τα μουγκρητά ειναι η ρίζα όλων των γλωσσών.
– ΔΕΝ κανετε στο σχολείο “αρχαία”. Κάνετε την αττική κοινή με χοντρά παραλλαγμένη προσωδία, αλλαγή φωνημάτων που αντιστοιχούν σε γράμματα και χωρίς δυικο αριθμό και άλλα δομικά της στοιχεία. Το κυριοτερο δε προσόν σας ειναι να παπαγαλίζετε αρχικούς χρόνους και το “γνωστό” κείμενο το οποιο ειναι μάλλον το διαβατήριό σας για την Νομική σχολή
– Αν είχα αρκετή όρεξη δε θα έβγαζα ένα λογίδριο σε αρχαία/αρχαϊζουσα και θα περίμενα να μου απαντήσει ο ριζολόγος. Τύπου: Δοκει μοι ότι ατελέσφορη και σφόδρα αντιεπιστημονική εστί η σου παρατήρησις. Καιτοι (ποια ειναι η Καίτη;) κεχαριτωμένη πόρω απέχει της δεουσης τεκμηριώσεως ενόσω δεν διαγεται υπό του επιστημονικού καμάτου αλλά μάλλον προς το συναίσθημα του αμαθούς απευθύνεται τω όντι.
– Οποιος γουστάρει παρέλαση να βγει να κάνει παρέλαση. Αλλά όχι ως σχολείο. Να πάτε σε σχολές ουγκάνων να κάνετε παρέλαση όλοι μαζι παρέα. Η δικιά σου κάβλα δεν θα υπαγορεύσει στους συμμαθητές σου τι θα κάνουνε επειδη εσύ την βρίσκεις να κάνεις τον φαντάρο παιδί πράγμα. Αμούστακε τε και αμαθέστατε χλιμίτζουρα.
– Τελευταίο και βασικότερο: Πόσο βαθμό έχεις στην Έκθεση; Γιατί αν έχεις άριστα, που πολύ το φοβάμαι, μάλλον πρέπει να αρχίσουμε να αγχωνόμαστε στα σοβαρά για το τι σκατά μαθαίνουμε στα παιδιά μας.
Παρεμπιπτόντως: Φτύσιμο, γαμήσι και πρόστιμο σε όλους τους χλεμπονιάρηδες ιστότοπους της πούτσας, απο εφημερίδες μέχρι tohoaxtoukerata.grrr που μας σπάσανε τα αρχίδια με τους ελληνόψυχους νέους, που είναι πατριώτες κετς και τα έψαλαν στον “άχρηστο” υπουργό.
Είστε και σεις ρε πουστη απότοκα ενός μαλακισμένου συστήματος, αλλά το κέρατό μου δηλαδή, δεν βγήκαμε όλοι ούγκανα και δικαιολογίες για ενήλικες – και ψηφοφόρους- δεν υπάρχουν.
Όταν καμαρώνετε για την επίδειξη βλακείας ενός 17χρονου, ενώ παράλληλα αγνοείτε αυτό που λένε οι σχετικότατοι πανεπιστημιακοί καθηγητές για το θέμα, τότε απλά είστε και σεις μέρος του προβληματος που λέγεται ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα, στην ουσία λειτουργείτε σαν νεκρό βάρος. Όχι μονο δεν καταλαβαίνετε ποιο ειναι το πρόβλημα, αλλά πολυ φοβάμαι πως δεν είστε ικανοί να καταλάβετε.
ΟΛΕΣ οι ατάκες, ιστορίες κτλ που παρατίθενται είναι πραγματικές. Τα έχω δει και ακούσει από πρώτο χέρι.
Σημειώσεις:
Αν κατάγεστε απο 2 απογόνους, και αυτοί με τη σειρά τους απο 4, ο οποίοι με τη σειρά τους απο 8 κτλ κτλ σε 20 γενιές (περίπου 500 χρόνια βάζοντας 25 χρόνια ανα γενιά. Αν βάλουμε 20 τότε το πράγμα σκουραίνει ακόμα περισσότερο) πρέπει να είστε βέβαιοι για τη φυλετική…..καθαρότητα ενός εκατομμυρίου περίπου ατόμων πριν το παίξετε έτσι ή αλλιώς, μπήξε ή δείξε. Αν θέλετε να πάτε πιο πίσω το πράγμα μεγαλώνει εκθετικά (στις 30 γενιές μιλάμε για 1 δις άτομα!!!!). Το κακό δε που έχει η βιολογία είναι πως σε βεβαιώνει πως αν στην gene pool πέσουν μερικά γονίδια, τότε αυτά μένουν εκεί, μόνο η φυσική επιλογή τα ξεκαθαρίζει και αυτή δεν ασχολείται με έθνη αλλά με άτομα και με τις συνθήκες στις οποίες ζουν!
(2) Ο οποιος (για όσους βαριούνται να διαβάσουν το ποστ):
– Δεν ήξερε να κάνει μια επιστημονική εργασία ή παρουσίαση και έφαγε 40 λεπτά απο το χρόνο μας δείχνοντας σχολικές φωτογραφίες και εξώφυλλα παλιων βιβλίων ενώ ταυτόχρονα ξέχεζε κάθε υπουργό που δεν ήταν χουντικός.
– Είχε φέρει με το ζόρι (και ήταν εμφανές) τους μαθητές του να τον καμαρώσουν στην αθλια παρουσίαση αυτού του….λευκώματος (!) που έκανε σε επιστημονικό συνέδριο. Οι μαθητές τον ακολούθησαν όταν τελείωσε και αποχώρησε, χάνοντας μερικές εξαιρετικές διαλέξεις (και αρκετά απλές/βατές btw)
– Ο τύπος ξέχεσε όλα τα σχολικά βιβλία και προγράμματα πλην (τυχαίο;) των χουντικών
– Θυμήθηκε πως έκανε φαντάρος στο Α2 (!) και
– Αποκάλεσε τον Τεμπονέρα “τζαμπα ήρωα”
Ναι, αυτός ο τύπος έκανε μάθημα και δίδασκε τα παιδιά σου μέχρι πρόσφατα φίλε αναγνώστη. Λέω πρόσφατα γιατι ελπιζω ο κωλόγερος να συνταξιοδοτήθηκε. Ο δε τρόμος μου είναι πως αμα γινότανε καμια….. νεοδημοκρατική “αξιολόγηση” αυτός ο τύπος θα έπαιρνε άριστα.
Η συγκεκριμένη κατηγορία των επικριτών της σειράς, αυτοί οι οποίοι αρπάζονται απελπισμένα από γελοία προσχήματα για να τη δαιμονοποιήσουν (π. χ., από μια επιπόλαιη κουβέντα που πέταξε ο παρουσιαστής της σειράς Πέτρος Τατσόπουλος στο μέσο που κατ’ εξοχήν ευνοεί τη διασπορά της επιπολαιότητας, το Facebook) αρνούνται στους πολλούς το δικαίωμα να έχουν τα μέσα ώστε να διαμορφώσουν συγκροτημένη άποψη για το παρελθόν, κατά τη διατύπωση του Powicke. «Και πού ήσαν αυτοί τόσα χρόνια, πού κρύβονταν οι απόψεις αυτές τόσα χρόνια;» αναφωνούσε έμπλεος ιεράς αγανακτήσεως ο Αγιος Θεσσαλονίκης την περασμένη Κυριακή. Μα, στα πανεπιστήμια! Πού αλλού; Η προσέγγιση στα γεγονότα του 1821, την οποία έχουν σήμερα την ευκαιρία να δουν οι πολλοί χάρη στο ντοκιμαντέρ, είναι αυτή την οποία διδάσκονται σήμερα οι φοιτητές! Αυτή ακριβώς είναι η υπηρεσία που προσφέρει το συγκεκριμένο ντοκιμαντέρ: εκλαϊκεύει για τους πολλούς τη γνώση των λίγων.
Δεν είχα χρόνο να τα γράψω όλα αυτά, και έγραψα τα μισά δίπλα :p Συνυπογράφω χειροπόδαρα, μόνο που το “νέγρος” είναι -αν δεν κάνω λάθος- πλέον υποτιμητικός όρος
Δεν ήθελα να βάλω “έγχρωμος” διοτι η τοπική μου κοινωνία έχει πολλές αποχρώσεις. Το διορθωσα σε “μαύρο” αν και ούτε αυτο μου αρέσει
Χαιρομαι που σκεφτόμαστε παράλληλα, παω να σε διαβάσω
Καλά ναι οκ, μη γινόμαστε και υπερβολικά P.C αλλά νομίζω ότι το “νέγρος” είναι στην ίδια κατηγορία με το “αράπης” και είναι πολύ ΚΚΚ όρος. Τώρα, μπορεί να κάνω και λάθος
5.
Έχει δωρεάν παιδεία στην Ελλάδα; είχα την εντύπωση ότι τα τζάμπα πρωινά είναι οι κράχτες για να τα πληρώσεις το βράδυ στα φροντιστήρια;
Mπαινεις στο ίδιο λαϊκιστικο τριπάκι που μπαίνουν τόσοι και τόσοι. :Ρ