iloveithaki.gr | 12/6/2017
σχόλια ημέρας:
- αυτό που ενόχλησε την “πιάτσα” των λιμανιών είναι η θέσπιση κανόνων διαφάνειας έπειτα από σειρά ετών μονοπωλιακού, ή στην καλύτερη περίπτωση, ολιγοπωλιακού καθεστώτος σε χρυσοφόρους τομείς, όπως η συλλογή και διαχείριση αποβλήτων πλοίων… / π κατσάκος
- γιατί θυμώνει ο σόιμπλε με τους ελληνες εφοπλιστές: οι γερμανοί εφοπλιστές δεν έχουν την πείρα και τη γνώση προκειμένου να αντιμετωπίσουν καταστάσεις υψηλού ρίσκου, όπως αυτό που διατρέχει την πραγματική ναυτιλία. οι μη ειδικευμένες γερμανικές ναυτιλιακές εταιρείες θα συνεχίσουν να υποφέρουν και οι αρχηγέτες και εμπνευστές αυτής της προσπάθειας θα προσπαθούν να ρίξουν τις ευθύνες της αποτυχίας τους σε άλλους. / κ μελάς
- μετά τα drones και τα αυτόνομα οχήματα, έρχεται η σειρά των εμπορικών πλοίων να ταξιδεύουν μόνα τους. οι εφοπλιστικές και οι ναυπηγικές εταιρείες της ιαπωνίας ενώνουν τις δυνάμεις τους για να φέρουν την τεχνητή νοημοσύνη στην ιαπωνική ναυτιλία, σχεδιάζοντας να κάνουν πραγματικότητα τα αυτόνομα πλοία χωρίς καπετάνιο έως το 2025
- «είναι εύκολο να θυμώνεις», λέει, «το δύσκολο είναι να βρεις με ποιον και για ποιο λόγο».
- μια ενισχυμένη δέσμευση του eurogroup για την εφαρμογή των μεσοπρόθεσμων μέτρων για το χρέος μετά το 2018, μια αυξημένη δόση και, κυρίως, ένα γενναίο αναπτυξιακό – επενδυτικό πακέτο από τους ευρωπαίους εταίρους. «με αυτές τις τρεις προϋποθέσεις μπορεί να δοθεί ένα ισχυρό σήμα εμπιστοσύνης στις αγορές και να ανοίξει ο δρόμος για την ένταξη των ελληνικών ομολόγων στην ποσοτική χαλάρωση της εκτ»
[gallery_bank type=”images” format=”thumbnail” title=”false” desc=”false” responsive=”true” special_effect=”overlay_fade-white” animation_effect=”bounce” album_title=”false” album_id=”768″]